Olen ottanut yhteyksiä useisiin naisiin suomi24 treffien kautta. Laittanut siis viestiä minun kriteereille vastaaviin naisiin. Miksi tuntuu ettei kiinnostusta löydy vaikka olen urheilullinen, korkeakoulun käynyt ja ulkonäkökin ihan ok?
Tuleeko teille niin paljon viestejä vai mikä?
Miksi
11
2321
Vastaukset
- mies.
lesboja kaikki tyyni.
- LESBO..
..tai kaappi HOMO, ja mikäs tuollaisella
tuhkamunalla seisois muu kuin järki...
että ole hyvä ja kaada itselles vaan - mies.
LESBO.. kirjoitti:
..tai kaappi HOMO, ja mikäs tuollaisella
tuhkamunalla seisois muu kuin järki...
että ole hyvä ja kaada itselles vaankai se on alkaa homostelemaan kun naiset on tuota tasoa.
En nyt ihan tarkkaan tunne asiaa mutta olettaisin että homoillakin seisoo.
Tuhkamuna taas tarkoittanee miestä joka ei pysty siittämään lasta. Minulla niitä kyllä on ihan riittävästi.
Kaappihomo on muuten yhdyssana.
Joten rassaa vaan omaa reikääsi lesbo. - pässi.
mies. kirjoitti:
kai se on alkaa homostelemaan kun naiset on tuota tasoa.
En nyt ihan tarkkaan tunne asiaa mutta olettaisin että homoillakin seisoo.
Tuhkamuna taas tarkoittanee miestä joka ei pysty siittämään lasta. Minulla niitä kyllä on ihan riittävästi.
Kaappihomo on muuten yhdyssana.
Joten rassaa vaan omaa reikääsi lesbo.Hassua. Juuri eilen mietin, kun telekkarista tuli tuo Robin Williamsin homo elokuva, että minkätakia noita on olemassa? Ajattelin, että varmaan naisten pihtauden takia, nirppanokkien takia miehet on joutunut hässimään keskenään ja tuo suuntautuminen on siirtynyt ihan geeneihin asti, jotkuhan voi olla homoja ja naismaisia ihan alusta asti :D
- Palstatrolli
Lesboja sitten tietty sen vuoksi ettei niitä ole vaan pantu kunnolla.
Minä pystyn käännyttämään heterosta lesboksi aika helpolla mutta toisinpäin onkin vähän kinkkisempi. - hetero:
En huoli miestä jonka heppi on käynyt siellä. On mulla muitakin kriteerejä, mutta tämä on isoin. ja noilla sivuilla tämän tähden seuransaanti on vaikeaa.
- lupu
Voin kertoa vanhempana naisena miksi minä en jatka yhteydenpitoa itseni ikäisiin, taustoiltaan vastaaviin miehiin kuten sinä.
Siksi, että vaikka olisin periaatteessa kiinnostunutkin, koen sosiaalisen taustan, koulutuksen ja aseman samankaltaisuuden olevan niin tärkeää hyvässä ihmisuhteessa, etten keskikoulupohjaisena, alemman korkeakoulututkinnon suorittaneena ja tavallisessa palveluammatissa toimivana koskaan kuvittele, että tästä minulle tarjotusta ns. mahdollisuudesta voisi kehittyä tasa-arvoinen ja rakkaudellinen suhde.
Nuoret urheilulliset korkeakoulun käyneet miehethän ovat huipputyyppejä! Eikä ulkonäkö edes ole ratkaiseva! Minä iloitsen kaikkien nuorten miesten ja naisten fiksuudesta ja raikkaudesta! Tavallistenkin!
Enkä todellakaan tiedä mitä ajattelisin näistä rumia kirjoittelevista lähimmäisistämme... Älä välitä heistä. Elämä on prosessi, ja rumia kirjoittelevatkin ovat jossain prosessinsa vaiheessa...
Älä sure, et vain ole vielä löytänyt sinulle oikean tyyppistä naista - "useaan", ei ole vielä "lukuisiin".
Jotkut naiset ovat myös ujoja ja arkoja. Toiset taas haluavat tulla oikeasti valloitetuiksi.
Romanttisuus tehoaa useisiin, jos se vain ei ole liian sokerista. Kaikki kuulevat mielellään itsestään myönteisiä asioita. Minä ihastun aina miehen aitouteen, liikutun hellyyteen asti miehen karusta rehellisyydestä.
Muista, täällä eivät edes ole kaikki sinulle mahdollisesti oikeat naiset, voit tavata hänet koska tahansa jossain aivan muualla!
Ota huomioon myös toisten kertomukset 1 - 2 vuoden etsinnöistä.
Voivatkohan kriteerisi olla liian tiukat tai "liian jotain muuta"?
Kirjoitettu ei ole aina todellisuutta, kuvakaan ei aina kerro totuutta, ja tulkinnat muuttavat useimmiten asioita.
Onnea ja kärsivällisyyttä etsintääsi.
Sinä olet tietysti O.K.!
Sattuma ja onni täällä vain vaihtelee... - eekoo
Minä olen saanut useita vastauksia suomi24 treffien kautta, olen nainen. Vastaan miehelle, joka osaa kirjoittaa itsestään ja tunteistaan. Kertoa elämästään ja omista arvoistaan. Minua oikeastaan ei kiinnosta kuinka monta kertaa hän on etelässä käynyt tai kuinka urheilullinen, korkeasti oppinut. Tärkeitä on että miehellä on takanaa myös sitä elämänkoulua. Se on useammalle naiselle tärkeätä.
Syvyyttä ja sisältöä kirjoitteluun.- mies.
Moi
Harrastan syvyyssukellusta ja nyt minusta tuntuu että täytyisi tyhjentää pussien sisältö jonnekin. Miten on, käviskö tänään pienet panot.
terveisin pmies
---------------------------------------------------
Siinä sitä on syvyyttä ja sisältöä. - Palstatrolli
mies. kirjoitti:
Moi
Harrastan syvyyssukellusta ja nyt minusta tuntuu että täytyisi tyhjentää pussien sisältö jonnekin. Miten on, käviskö tänään pienet panot.
terveisin pmies
---------------------------------------------------
Siinä sitä on syvyyttä ja sisältöä.oli ainakin ja eikös siitä saa plussaa. Lisäksi hienosti tiivistetty näkyviin vain olelliinen.
Ehkei tuota sukeltamista olisi tarvinnut mainita.
- Lady Q
on kiinni siitä,että natsaako kirjoitustyyli,huumorintaju,saatko kiinnostuksen heräämään .
Varmaan saat,kun kohdalle osuu sinulle sopiva :)
Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593