Kaitpa se on vain vihdoinkin myönnettävä, että en todennäköisesti tule koskaan seurustelemaan, saati sitten elämään parisuhteessa. En ole pessimisti, mutta uskalsin vihdoinkin katsoa totuutta silmiin.
Ja se totuus oli, että minussa ei ole mitään mistä yksikään mies voisi kiinnostua, ei mitään sellaista, mitä ei muissa naisissa olisi paljon parempana.
Ulkonäössäni on puutteita. Olen ylipainoinen (joo, joo tiedän että laihduttaa voisin, mutta tällä hetkellä ei kyseinen aihe kiinnosta ollenkaan). Kasvoni ovat sinänsä ihan ok näköiset, mutta valitettavasti piirteeni ovat sellaiset, että näytän ylimieliseltä ja vihaiselta vaikken haluaisikaan.
Jos joku mies minua lähestyy ulkonäöstäni huolimatta, niin takuulla käyttäydyn niin, että karkoitan hänet luotani. En koskaan keksi mitään fiksua ja hauskaa ja kiinnostavaa sanottavaa. Istun hiljaa ajatusteni ryntäillessä sinne tänne ja jos lopultakin saan jotain suustani ulos, niin saan hävetä sanomisiani ties kuinka kauan.
(Ja sitten vielä väitetään, että naiset ovat sosiaalisia ja kekustelutaitoisia, jos näin on, niin missä ne minun keskustelutaitoni ovat)
En minä keksi mitään puhuttavaa jollekin uudelle ihmiselle johon pitäisi tutustua. Välillä oikeastaan tuntuu siltä, että en ole oikein samalla aaltopituudella juuri kenenkään kanssa.
En ole kiinnostava ihminen
16
3763
Vastaukset
- luuseri
Olipa "mukava" lukea etten olekaan yksin. En ole mielenkiintoinen, se on fakta. Joku varmaan kiiruhtaa sanomaan, että "jos ajattelette noin niin muutkin ajattelevat." Vaan minkäpä sille voi ettei perusluonteeltaan ole sellainen kuin ne "kivat ja mielenkiintoiset naiset?"
Minun käsitykseni ja tarkkailujeni perusteella ihmiset kiinnostuvat älykkäistä, elämäniloisista, positiivisista, sellaisista ihmisistä joiden kanssa voi keskustella asioista ja joilla on mielipiteitä ja jotain sanottavaa. Sitä ne miehet toitottavat.
En pidä itseäni älykkäänä, en ole koskaan pitänyt. Olen tavis, joskus en edes tajua jotain yksinkertaista juttua. En edes ole elämäniloinen, olen jälleen kerran tavis. Minua vituttaa joskus todella paljon enkä osaa silloin teeskennellä superpositiivista. Jos minulle tulee puhumaan jossain, en todellakaan ole mikään kulturelli keskustelija, olen ujo. Eikä minulla ole hihassa mitään upeita keskusteluaiheita. Ujostuttaa. Ainoat selkeät mielipiteet minulla koskevat pakkoruotsia, uskontoja ja ehkäpä hernekeiton makua. En esim. osaa kertoa lempibändiäni, koska minulla ei ole sellaista. Kuuntelen useimmiten radiota, pidän monesta eri musiikkilajista, olen siis tylsä ja mielenkiinnoton, koska kaikillahan nyt joku lembibändi tulee ehdottomasti olla!
Tiedän, ettei minunkaan luonteessani ole mitään mistä kukaan voisi kiinnostua. Olen ujo, mauton ja hajuton, sellaisena synnyin. Huumorintajuinen olen kyllä, mutta esim. tutustumisvaiheessa sitä tuskin huomaa koska olen varautunut.
Olen kyllä ymmärtäväinen, rauhallinen, kohtelias kaikille enkä juuri halua loukata ihmisiä, mutta se ei riitä ja ymmärrän sen. Minussa ei ole mitään särmää.
En itse pidä itseäni kovinkaan erikoisena, taas olen tavis. Ei auta tukanleikkuu, upeaa minusta ei saa. Minullakin on sellainen pärstä, että perusilmeeltäni saatan joskus näyttää vähän kiukkuiselta ja tylsistyneeltä vaikken edes ole.
Ei me kaikki näköjään voida olla mielenkiintoisia. Nykyään pitää olla niin meneväinen, kulturelli, rohkea, jyräävän itsetunnon omaava, superkaunis, älykäs ja kaikkea muuta. Pitäisi ruveta teeskentelemään jos haluaisi jonkun kainaloon, kaverini ainakin nappasi miehen persettä nuolemalla.
Tsemppiä.- JJnainen
Olen yli kaksikymppinen nainen, joka ei ole tähän ikään mennessä seurustellut tai saanut vakavasti otettavaa flirtti kutsua.Tuntuu juuri siltä, että pitäisi olla jotain erityistä, jotta joku vaivautuisi kiinnostumaan. Esittää jotain parempaa mitä onkaan. Viime vuodet on olleet muutenkin vaikeita tämän paniikkihäiriön, ja masennuksen vuoksi.Alkaa tuntua, etten viitsi enää vaivautua edes baariin, kun en sieltä ole tähänkään mennessä mitään romanssia löytänyt.
- JJnainen
JJnainen kirjoitti:
Olen yli kaksikymppinen nainen, joka ei ole tähän ikään mennessä seurustellut tai saanut vakavasti otettavaa flirtti kutsua.Tuntuu juuri siltä, että pitäisi olla jotain erityistä, jotta joku vaivautuisi kiinnostumaan. Esittää jotain parempaa mitä onkaan. Viime vuodet on olleet muutenkin vaikeita tämän paniikkihäiriön, ja masennuksen vuoksi.Alkaa tuntua, etten viitsi enää vaivautua edes baariin, kun en sieltä ole tähänkään mennessä mitään romanssia löytänyt.
olen todella ujo ja jännitän uusia tilanteita.
Seurustellessa joutuisin kaikkiin yllättäviin tilanteisiin.
- naismakuni
on seuraavanlaine.
-rauhallinen
-sopuhtasen näköinen
-maanläheinen,siis ei bimbo
-kotona viihtyvä
-suht positiivinen
ei saa olla
-vaativa
-mulkku
-ahne
-siivelläeläjä/pummi - Yks sinkkumies
Itse olen ylipainoa lukuun ottamatta ihan samanlainen, mutta minua asia ei enää haittaa. Olen niin tottunut ja urautunut yksin elämiseen, että en edes haluaisi kenenkään olevan minusta kiinnostunut.
- mitään vikaa
Noin pitkän ja selkeän selostuksen pystytte kirjoittamaan itsestänne. Mä olen niin jätettä, että en edes osaa ilmaista itseäni kirjoittamalla. Saati sitten puhumalla. Tutustu siinä sitten keneenkään.
- höpöhassu
kuulostaa valitettavan tutulta.Olen itte nelikymppinen äijä.Olen ujo perusluonteeltani vaikka esim.ravintoloissa pystyn kyllä keskustelemaan ihmisten kanssa.Jotain kuitenkin puuttuu.Olenko liian avoin luonteeltani, puhunko sitten vääristä aiheesta, vai mistä lie sitten johtuukin seuran saamatta saaminen.Noh,tähän on jo totuttu, mutta varsinkin, jos on lantrannut alkoholin kanssa, niin voi helvetti niitä sen jälkeisiä päiviä olla kotona yksin!!!Ei tässä tiedä kuinka kauan tätä tämmöistä elämää jaksaa läpikäydä.On pari kaveria jo tappanut ittensä tässä viimeisten vuosien aikana,tiedän ettei se ole mikään ratkaisu asioihin. Mutta toivotan teille muille vähän samanlaisten asioiden kanssa pähkäilevien onnea ettimiseen.Ei muuta kun tsemppiä.
- 19vmuija
Tilanteeni on sama vaikken usko sen liittyvän ulkonäkööni; kasvot eksoottiset, treenattu vartalo, sosiaalinen ja huumorin tajuinen.. En tietenkään pidä itseäni kauniina saatika fiksuna/älykkäänä.
Ongelmanani on: juttelen aivan järkeviä asioita (otan mallia muista, harjoittelen hyviksi huomaamiani aiheita ja keskustelutapoja) mutta miehet, oi voi, heillä tuntuu sanat loppuvan minun seurassani.. tarkoitan että pahalla tavalla loppuvat, olisikin niin että he haluaisivat jotain muutakin kuin jutella mutta.. he tokaisevat vain ettei ole muuta sanottavaa ja vietän taas illan hiljaisuuden vallitessa. ja nolona..
Tosin omaan todella huonon itsetunnon, häpeän ja vähättelen itseäni koko ajan.. ehkä he huomaavat sen?
En etsi täydellistä miestä, vain sellaisen jonka kanssa voin keskustella järkevästi ja tuntea olonsa hyväksi. En hae komeita ja treenattuja.. Olen vaatimaton, mutta kuitenkin..
En ole seurustellu vielä vakavasti, en kyllä mikään neitsyt ole.. pari vkoa pisimmillään ja mies sanoo ettei ole mitään puhuttavaa.. bye bye!
Tarkoitin tällä vain ettette ehkä ole mitenkään tylsän näköisiä, tiedän monta aivan upean kauniita ja älykkäitä naisia, jotka ovat yksin.. ei sen takia että he olisivat narsistisia ja ylimielisiä vaan kukaan ei keksi heidän seurassaan mitään sanottavaa..- juntti
vaikeneminen on kultaa tai jotenkin niin, ja jos et pistä pahaksesi että olen hiljaa, niin mä olen myyty. Tyhjän naurajat, moottoriturvat siiderin lihottamat prinsessat ovat osaltani jokseenkin turn-off.
- toinenjonkinlainen
Saman tuntuiset ongelmat ovat itsellänikin. Olen tosin miespuolinen. Ehkä tarkkailen liikaa omaa käytöstäni ja se johtaa noidankehään samaan tapaan kuin esim punastumisen tarkkailu (punastunko nyt, apuaaa... tuntuu että punastun, huomaakohan kukaan.... toivottavasti ei huomaa tai ainakaan välitä)
En minäkään aina keksi kiinnostavaa asiaa vieraiden tai puolituttujen ihmisten seurassa. Joskus menen ihan lukkoon, kun en muista jotain yksityiskohtia, vaikkapa uutisista tai urheilutuloksista. "vai mitenkähän se oli...", "vai oliko se niin..." tapaa mun lauseet päättyä jos olen vaivaantunut ja menossa lukkoon.
Usein tuntuu että kukaan muu ei ymmärrä minun huumorintajua kuin minä itse. Ei sinänsä että minun jutut olisivat tosi erikoisia, mutta ehkä en osaa esittää asioita niin että ne olisivat hauskoja. Summa summarum, olen epäsosiaalinen. - sexboy1
moi...ajattelin vastata kirjoitukseesi,et sä nii kauhea ole,miltä itsestäs tuntuu...ei oo vielä oikea tullut"KOHDALLE"haluaisin tutustua suhun ja ruveta mailailemaan..o.s [email protected]
moikka anne - Kelvoton..
Sama juttu on minulla. Olen ihan tavallisen näköinen, varmaan ulkonäköni puolesta kelpaisin jollekin joka ei ihan missitasoa vaadi, mutta kun en osaa ollaa millään tavalla kiinnostava.
Tuntuu että itseään pitäisi kauheasti osata nykyään tuoda esille ja olla ihan ylivuotavan itsevarma, muuten ei edes työpaikkaa heru.
Vaatimattomuus kaunistaa sanoo vanha sananparsi, nykyään se menee kyllä ihan päinvastoin, se RUMENTAA.
Mutta minkäs ihminen perusluonteellensa voi.
Kyllä minä jo tähän ikään (28v) mennessä olen jo ihan sinutkin sen asian kanssa että tulen aina olemaan yksin. Ei minua enää tässä vaiheessa kukaan huoli kun ei ole juuri mitään kokemustakaan, nykyäänhän täytyy olla kaikki nähty ja kokeiltu ennen kuin kelpaa yhtään mihinkään. - Jussi
Mukava lukea että täällä on muitakin luuseri sinkkuja; ihmisiä jotka ei ole ikinä seurustellut, eivät tunne olevansa mielenkiintoisia jne jne...Ärsyttää lukea joittenkin supersinkkujen valituksia vaikka heillä olisis rahkeita mihin vaan mutku ei vaan löydä!
"Hyvä" että tänne kirjoittelee luuserinaisetkin (sortsi vaan!) eikä pelkästään miehet. itsekkin kuulun tähän ikisinkku getegoriaan "luuserit 20". No joo siinäpä sitä :)- ööö
luodaanko uusi keskustelupalsta? Sinne kaikki ikisinkut 20 ...:)
- luuserinaissinkku
Vanha keskustelu, mutta voin taysin samaistua... En tieda mita teille tapahtui 12 vuodessa? Loysitteko kumppania? Itse taytan tana vuonna 28 enka ole ikina seurustellut. Jotenkin asian kanssa oli helpompi olla esim 5 vuotta sitten milloin elin ja tulin miten halusin. Nyt 30 haamottaa, ihmiset alkaa pariutumaan ja odotan kauhulla tulevia haita, ristiaisia jne. Tietenkin olen onnellinen ihmisten puolesta, mutta naen itseni edelleen yksin esim 35- vuotiaana. Kaksikymppiset pitaisi olla ns. ihmisen parhaimpia ja menevimpia vuosia eika mulla kauheasti ole vientia ollut nytkaan, niin eikohan sekin vaan alamakeen mene tassa seuraavan muutaman vuoden aikana
- Pillujen--asiantuntija
Ruma mies ei ole kiinnostava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658