Moi reduilijat

Meri

Mites menee, varsinkin vasta-alkaneet. Eka viikko takana ja painoa -4,2 kg. Ei tee mieli karkkeja, pullaa eikä alkoholia. Tosi hyvä lääke minulle. Tietty tuosta painosta on lähtenyt suurin osa nesteitä. Syöminen tapahtuu 3-4 tunnin välein, eikä todellakaan makean himoa. Olen valmis maksamaan 75 euroa kuukaudessa, koska se menis muutenkin herkkuihin. Myös liikunnan halu on lisääntynyt. Kertokaa ihmeessä te muutkin vasta-alkaneet, ja pidemmälle edenneet turtuuko tähän lääkkeeseen?

8

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Itse olen ollut redulla neljä päivää ja painoa on pudonnut 2,5kg.

Munkaan ei tee mieli herkkuja eikä kunnon ruokaakaan.
      Nälkä ei ole pahemmin vaivannut, mutta hiukan heikottaa, jos ei ole jotain syönyt. Yritän syödä väh. neljän tunnin välein jotain pientä, vaikkei nälkä olisikaan, päivässä syön noin 800-1200 kalorin edestä ruokaa.

Olen erittäin tyytyväinen reduun ja varsinkin sen piristävään vaikutukseen, en enää nuku puoleenpäiviin, energiaa tuntuu riittävän, koko ajan tekis mieli touhuta jotakin ja siivouskin _jopa_ sujuu tehokkaasti, yöt nukun kuitenkin kuin tukki enkä heräile monia kertoja yössä niinkuin ennen :))

Sivuvaikutuksia mulla ei ole ollut, ei suunkuivumista, huimasta, päänsärkyä tms.

Ensimmäiset pari päivää tosin oli aivan älyttömät ilmavaivat, mutta sekin kiusallinen oire on mennyt ohitse.

• Meri

Kärsin myös aluksi ilmavaivoista, mutta nyt en enää muistakaan niitä. Yöt nukun tosi hyvin, ennen heräilin monesti, nyt nukuttaa niin makeasti. Kommentoi miten menee? Saatko sä kela korvauksen? Olo on pirteä kuin peipposella?!

• Tia
        Meri kirjoitti:

Kärsin myös aluksi ilmavaivoista, mutta nyt en enää muistakaan niitä. Yöt nukun tosi hyvin, ennen heräilin monesti, nyt nukuttaa niin makeasti. Kommentoi miten menee? Saatko sä kela korvauksen? Olo on pirteä kuin peipposella?!

Ja hyvin on mennyt,painoa lähtenyt 3kg ja olo on tosi energinen,eikä haittavaikutuksiakaan ole ilmennyt.Jatketaan samaan malliin ja Tsemppiä Teille!

• minä
        Meri kirjoitti:

En saa kelakorvausta, mutta on tuo lääke näinä päivinä osottautunut hintansa väärtiksi :)

Olo tosiaan on pirteä joka miellyttää ennen kaikkea miestäni ja koiraa joiden kanssa tulee peuhattua enempi :D

Toivottavasti tuo lääke ei pitempään käytettynä menetä tehoaan.

Nyt on vahva usko, että tällä kertaa onnistun laihduttamaan ylimääräiset kilot (ne kaikki ylimäärääiset 80kg) pois pysyvästi.

Onnea meille kaikille laihduttajille!

• painonvartija

Onko se siis lääkärin määräämää laihdutuslääkettä vai mikä?

• Tia

On lääkärin määräämä laihdutuslääke ja itse todennut sen hyväksi

• Reductilista

löydät vaikkapa Yliopiston Apteekin nettisivuilta, Reductil on keskushermostoon vaikuttava lääke.

• Pallero
        Reductilista kirjoitti:

löydät vaikkapa Yliopiston Apteekin nettisivuilta, Reductil on keskushermostoon vaikuttava lääke.

Miten Reductiliä saa? Riittääkö lukemat 159cm/88kg jotta saa resptin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe