Kumman merkkistä meikkivoidetta?? ihoni on rasvainen ja mustapäitä on. Pidän noiden merkkien muista tuotteista mutta meikkivoide on vielä hankkimatta. Olen lähdössä ulkomaille joten joko koneesta tai paikan päältä olis mahdollista ostaa vähän halvemmalla ainakin Dioria. Auttakaa joku...
Joe Blasco vs. Dior??
3
514
Vastaukset
- aikani
Ensin käytin Dioria , koska ihastuin siihen varmaankin noin 10 v. sitten sitten tuli Blacko , mutta vain iltameikeissä. Nyt olen löytänyt taas uuden ja tykästyin siihen kun se ei tuki huokosia. jane Irelaiden meikkejä olen nyt sellaisen puoli vuotta käyttänyt ja ollut tosi tytyväinen. Ei sen enempää kommentteja, mutta on kiva tunne iholla kuin ei olisi mitään ja kuitenkin tietää että on. Sen on myös muut huomanneet.
- Nassu
Hieman aiheesta poiketen, sisältääkö diorin meikkivoiteet mineraaliöljyä tai muita ihohuokosia tukkivia aineita?
Olen jonkin aikaa käyttänyt dioria, ja vähän meinaa iho olla tukoinen, vaikka hyvin pesenkin. Jos sinulla on rasvainen iho, niin sen pitäisi olla kevyt ja ei mineraaliöljyä sisältävä, pahentaa ihoa jne.
Diorin meikkivoiteet ovat muuten hyviä. Tosin meikki yleensä "katoaa" nenän päästäni päivän mittaan, varsinkin pakkaspäivinä, en tiedä mikä oikein syynä. Vähäinen kosteusvoide alla?
- Emma
Löysin Blascon meikkivoiteen n. 12 vuotta sitten. Siitä lähtien olen sitä käyttänyt. Välillä tosin kokeilin muita, mutta siirryin aina takaisin vanhaan tuttuun.
Pidän voiteesta, koska sitä ei tarvitse levittää koko kasvojen alueelle esim. päiväkäytössä. Tietenkin sillä edellytyksellä, että löydät sopivan sävyn. Itse kärsin tummista silmänalusista ja olen huomannut, että mikään muu kokeilemani voide ei peitä niitä yhtä hyvin kuin Blasco. Voide kestää hikoilun, käytin sitä aikoinani tanssiharrastuksessa kun tarvitsin kestävän esiintymismeikin.(Muistaakseni voide on juuri alunperin kehitetty amerikkalaisille näyttelijöille).Voide kestää minulla yleensä vähintään n.2 vuotta, joten ei tule kalliiksi.
Huonoina puolina olen huomannut, että voidetta on joskus vaikea levittää, jos iho on kovin kuiva (on niin paksua ja sisältää paljon väripigmenttiä).Lisäksi olen myös huomannut, että mustapäät ovat lisääntyneet viime aikoina, kun olen työn takia käyttänyt raskaampaa meikkiä.Vaikka en voi tosin olla varma johtuvatko mustapäät juuri meikkivoiteesta.Ei ole siis mitään syytä luopua loistavasta meikkivoiteesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564