Kuumennussuoja?

hyvä sellainen

Tarvitsisin neuvoja tuotteista jotka laitetaan suojaamaan hiuksia ennen jotain kuumennuskäsittelyä, fööni ja muut tällaset.
Ite käytän suoristusrautaa silloin tällöin, ja olisi kiva jos sais suojattua hiukset sitä ennen siltä kuumentamiselta jotenkin, ettei hiukset ihan lopullisesti kuolis=((.

Kaipailisin nyt suosituksia ja kokemuksia erilaisista tällaisista tuotteista. Mieluiten kunnnon tuotteita, ei siis mitään marketin tuotteita. Hintaraja sais olla siinä 15€ paikkeilla.

5

306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupas

Useimmat kampaamojen muotoilutuotteet (muotovaahdot, fööninesteet jne)sisältävät lämpösuojan, jolloin hius ei rasitu föönattaessa/raudoilla yhtä pahoin kuin ilman tuotetta. Itse olen käyttänyt Lorealin ja Matrixin tuotteita, toimivat hyvin, antavat kiiltoa ja poistavat samalla sähköisyyttä jne. Hinnat ovat 10 eurosta ylöspäin liikkestä riippuen.

• nasu-85

Itse oon käyttänyt joskus osiksen suoristusrauta suihketta, jossa on hyvä suoja, ja on ihan siis tarkoitettu varta vasten suoristusraudan alle laitettavaks...ihan hyvin on mulla ainakin toiminu, hintaa oli muistaakseni jotain 13e..
      nii, ja kuten joku tossa tais sanookin, niin aika monessa muotoilutuotteessa jo nykyään on jonkin näkönen suoja, mut tuo tuote on ainakin varta vasten noita suoristusraudan käyttäjiä ajatellen tehty..

• tuhannesti

varmasti juuri sellanen tuote mitä oon ettiny, ja hintakaan ei nyt ihan pilviä hivo=D. Mistäs näitä saa, ostitko ihan parturi-kampaamosta vaiko jostain liikkeestä missä myydään näitä samaisia tuotteita kun parturikampaamoista?

• nasu-85
        tuhannesti kirjoitti:

varmasti juuri sellanen tuote mitä oon ettiny, ja hintakaan ei nyt ihan pilviä hivo=D. Mistäs näitä saa, ostitko ihan parturi-kampaamosta vaiko jostain liikkeestä missä myydään näitä samaisia tuotteita kun parturikampaamoista?

Itse siis ostin tuon suihkeen ihan kampaamosta, meillä kun ei täällä muualla myydä sellaisia tuotteita...Tuotteen varsinaista nimeä en muista, mutta sillon oli vielä ainakin sellaisessa pullossa, jossa oli siis ihan sekkanen "kahvan" tapainen jota painamalla siis suihke tuli ulos...eli ihan niinkuin vaikka kukkien suihkepullo tms. Varmasti kampaaja tietää kun kerrot mihin tarkoitukseen tuotetta haet...eli etsit nyt vaan osiksen tuotteita myyvän liikkeen ja eikun kokeilemaan.
        Sitten vielä semmonen juttu, että jos käy vaikka niin ettet löydä juuri tätä kyseistä suihketta, niin älä ainakaan osta tilalle saman merkin "suoristavaa voidetta"...on sellaisessa pumppupullossa, sillä itse olen todennut ja myös monet muut ovat sanoneet, ettei toimi yhtä hyvin se suihke...
        Ja täytyypi nyt vielä kertoa sellanenkin juttu (jos vaikka kampaaja ei ehdi sinua tuotteen käytössä opastamaan) että sitä ei sitten todellakaan tarvi suihkutella paljon...ennemmin laitat eka ihan vähän ja lisäät sit jos tarve vaatii.
        Kiva että oli jotain apua, toivottavasti olet tyytyväinen tuotteeseen.

• taas..
        nasu-85 kirjoitti:

Itse siis ostin tuon suihkeen ihan kampaamosta, meillä kun ei täällä muualla myydä sellaisia tuotteita...Tuotteen varsinaista nimeä en muista, mutta sillon oli vielä ainakin sellaisessa pullossa, jossa oli siis ihan sekkanen "kahvan" tapainen jota painamalla siis suihke tuli ulos...eli ihan niinkuin vaikka kukkien suihkepullo tms. Varmasti kampaaja tietää kun kerrot mihin tarkoitukseen tuotetta haet...eli etsit nyt vaan osiksen tuotteita myyvän liikkeen ja eikun kokeilemaan.
        Sitten vielä semmonen juttu, että jos käy vaikka niin ettet löydä juuri tätä kyseistä suihketta, niin älä ainakaan osta tilalle saman merkin "suoristavaa voidetta"...on sellaisessa pumppupullossa, sillä itse olen todennut ja myös monet muut ovat sanoneet, ettei toimi yhtä hyvin se suihke...
        Ja täytyypi nyt vielä kertoa sellanenkin juttu (jos vaikka kampaaja ei ehdi sinua tuotteen käytössä opastamaan) että sitä ei sitten todellakaan tarvi suihkutella paljon...ennemmin laitat eka ihan vähän ja lisäät sit jos tarve vaatii.
        Kiva että oli jotain apua, toivottavasti olet tyytyväinen tuotteeseen.

..älyttömästi, kiva että joku jaksaa täälä auttaa ja neuvoa tietämätöntä,täytyypä metsästää tuo tuote=)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe