Kertokaatte parhaat keinot saada miiliumit häviämään kotikonstein ilman kosmetologia (ja mieluiten ilman neulaa) ja saada ne pysymään pois.
Miiliumeista
7
4671
Vastaukset
- Kosmetologi opiskelija
on yleensä merkki ihon kuivuudesta. Kosteusvoidetta!!!
- häviävätkö
Mutta lähtevätkö jo ilmaantuneet miiliumit pois jos vain käytän kovasti kosteusvoidetta, 'sulavatko' ne pois?
- itselläni
on kans kova miliumiongelma, ja kosmetologi neuvoi, että käyttämällä kosteusvoiteita ne häviävät mutta se vie aikaa. Itselläni miliumit ovat silmänympärysiholla, joten kosmetologi ei edes lähtenyt ottamaan niitä pois siitä koska siinä muuten olisi tulehdusvaara. Kosmetologi siis suositteli minulle silmänympärysvoiteen käyttämistä ja olen käyttänyt niitä jo puoli vuotta ja miliumit ovat todella alkaneet häviämäänkin!
- Rutinoffi
Kyllä erittäin hyvänä neuvona olen huomannut seuraavan: laitat illalla todella reilun kerroksen tavallista apteekista ostettavaa kosteusvoidetta (esim. Aqualan L) ja parissa illassa on miliumit hävinneet. Tehokasta!
- kaipaan
Äh... mitä noi miiliumit on? Voisitteko ystävällisesti kertoa.
(Googlekaan ei tiennyt)
Kun luulen niiden asuvan minunkin naamallani, mutta lajimääritys on nyt tarpeen.- palllukoita
Ovat sellaisia valkoisia, melkein finnin näköisiä, mutta jotka eivät puhkea normaalisti puristamalla vaan iho täytyy neulanpäällä rikkoa ja sitten puristaa ja sittekin se valkoinen mönjä on tosi hankala saada pois, karkaa ihon alle helposti pakoon kun koittaa puristaa. Sanotaan myös luufinneiksi (sillä google löytää ainakin)
- ne mullakin
palllukoita kirjoitti:
Ovat sellaisia valkoisia, melkein finnin näköisiä, mutta jotka eivät puhkea normaalisti puristamalla vaan iho täytyy neulanpäällä rikkoa ja sitten puristaa ja sittekin se valkoinen mönjä on tosi hankala saada pois, karkaa ihon alle helposti pakoon kun koittaa puristaa. Sanotaan myös luufinneiksi (sillä google löytää ainakin)
Ahaa, kovasti peilistä tuttuja kuvauksen perusteella ovat. Nyt niillä kavereilla on sitte nimikin.
Ja yllä tuli jo hoitovinkkejäkin.
Kiitos kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603