otan ulkomaalaisen vaimon. Ittessäni on niin paljon vikoja, etten kelpaa suomalaiselle naiselle. Suurin vika on se, etten ryyppää joka viikonloppu ja viihdyn muutenkin omissa oloissani. Otan naisen vakavasti, en ryyppää, lyö, tai juokse baareissa. Olen siis aivan liian tylsä ja kiltti suomalaisille naisille.
Saattaa myös olla että olen liian nuori järkiavioliittoon, tai tapaamani naiset ovat liian nuoria järkiavioliittoon. En tiedä muuta ehkä moni ikäiseni nainen etsii elämäänsä jännitystä tai vastaavaa.
Mutta olen tässä tutustunut erääseen köyhemmän maan naiseen. Tiedän että tämä nainen tulisi tänne suomeen heti jos haluaisin. Tulevaisuudessa otan naisen siis tietoisesti siivelle elämään, koska tienaan kuitenkin pian valmistuttuani jo mukavasti rahaa.
Meinasin että
10
984
Vastaukset
- Nönö
Minä olen tullut sellaiseen tulokseen, että minä tahdon sivistyneen saksalaisen naisen. Saksalaisissa on tyyliä ja muutoinkin heidän kulttuurinsa ja elämäntapansa on ihailtavaa. Täsmällisyyskin on hyve Saksassa. Jo tuossa yhdessä keskustelussa taisin mainita, että ottaisin erittäin mielelläni "herrarodun" edustajan... ja historiaan viitaten taidan olla myös erinäisten saksalaisten "miesihanteiden" mukainen, pitkä vaaleahiuksinen, sinisilmäinen ja leveäharteinen. Miksi en siis saksalaiselle kelpaisi?
- ..............................
Olen aika tylsä, lähes absolotisti suomen mittapuun mukaan ja hoidan asiani kohtuullisesti. Eli baarilutkille liian tylsä ja muille liian huono.
Enhän mä tarvitse kuin naisen joka on valkoinen, haluaa perheen ja muutenkin ihan ok. Joten itä kutsuu :) - Nönö
.............................. kirjoitti:
Olen aika tylsä, lähes absolotisti suomen mittapuun mukaan ja hoidan asiani kohtuullisesti. Eli baarilutkille liian tylsä ja muille liian huono.
Enhän mä tarvitse kuin naisen joka on valkoinen, haluaa perheen ja muutenkin ihan ok. Joten itä kutsuu :)Oletko koskaan ajatellut miten mahdollinen kumppanisi puhuu suomea? Saksalainen korostus on jotain niin seksikästä... jotain niin ylevää ja hienostunutta.
- ottaisiko
"herrarodun" edustaja sinut???
- nainen31
on täällä suomessakin naisia jotka eivät juokse baarissa..ja jotka haluaisivat kunnollisen miehen..mutta ei vaan satu kohdalle sellaista.pitänee vaan katsella ympärille ja toivoa että tiet kohtaisi kunnon miehen kanssa,,,=)
- me...
..tällä tiedolla tehdään??
- -miesvaan-
mitä juuri sinä tällä tiedolla teet, mutta perimmäinen tarkoitus oli kertoa omista suunnitelmistani ja ehkä myös herättää keskustelua...
- tylsää
Minä olisin kiinnostunut sinunlaisesta miehestä, mutta en tuollaisen kirjoituksen jälkeen jossa haukuit meidät kaikki naiset. Erittäin typerästi tehty. Jos joku nainen on sinut jattänyt ja pettänyt, ei sitä tarvitse kaikkien naisten niskoille heittää. Käy vanhat suhteesi läpi, niin että hampaankolot ovat tyhjät, ja lähde sitten etsimään uutta naista, olen aivan varma että löydät sopivan. Ulkomailta tai suomesta.
- -miesvaan-
mutta ehkä kyse on vaan omakohtaisesta turhautumisesta nykyiseen menoon ja siihen, että aina ne väärät naiset on kimpussa.
- järkiavioliitto
Siis jos nainen ottaa sut rahan takia ja säkin sen tiedät. Aika säälittävää.
ja moni suomalainen nainen ois innoissaan sun kaltasesta miehestä. Kumma kun sun kaltasia löytyy vaan näiltä palstoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558