Tyylitajuttomuus

iskee silmiin

Kummallinen tämä ihmisluonto. Meilailet ja soittelet fiksun oloisen miehen kanssa, hyvä koulutus ja kaikin puolin kunnollinen suomalainen mies muutenkin. Talous kunnossa. Kuvan perusteella ei mikään komistus, mutta ihan OK kuitenkin.

Sitten sovitaan tapaaminen, hän on kohtelias ja juttu luistaa. Mutta koko ajan häiritsee miehen täydellinen tyylitajuttomuus vaatteiden suhteen. Kummalliset, yhteensopimattomat värit. Vaatteet kuin jostain 60-luvulta. Ja kaikesta muusta hyvästä huolimatta se on OFF. Onko muilla kokemusta moisesta?

Näin sitä jäädään vanhaksipiiaksi, mutta ei voi mitään...

21

5085

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi vittu

Olet joko trolli tai sitten vitun pelle

• Kyllähän liian moni katsoo miehen tai naisen ulkoista olemusta liikaa. Mutta että joku lempataan vaatteen väärän värin takia. USKOMATONTA

• vaan malttaa mielensä

Jos mies oli muuten OK ja yhteisymmärrystä olisi löytynyt ,olisit vain jatkanut hänen kanssaan. Et taida tietää, että useimmat miehet ovat toivottomia tyylitajun suhteen. Vakituisissa suhteissa melkein aina nainen valitsee miehensä vaatteet tai ainakin antaa neuvoja. Tuosta hönöstä pukeutumistyylistähän juuri tunnistaa vapaan miehen, ettei hänellä ainakaan ole naista elämässään.

• Bianca

Suurinpiirtein samoin kävi minulle: ihana mies, huumorintajuinen, älykäs, mutta en tuntenut häneen minkäänlaista VETOA kun tapasimme, vaikka hänen ulkonäössään ei ollut edes mitään vikaa.

Toki ensitapaaminen on aina ensitapaaminen, eikä sen perusteella saisi tuomita, MUTTA ei kiinnostanut joten tuomitsin.. Olenko huono ihminen? - Ehkä(?).

• jenni.m

sovin tapaamisen kanssa edellisiltana. fiksun oloinen mies oli chatis 30 ja muutenkin sanavalmis eikä jäänyt sanattomaksi missään.
        en vain tuntenut sillein positiivista vetoa mutta ajattelin että käyn katsomassa mitä on miähiään.
        Kerroin mitkä vaatteet on ja miten tunnistaa minut kun mies ei ollut varma töiden taikia omistaan.

odottelin jonkin aikaa yhdellä abc asemalla ja yks kaks edessäni seisoi poliisi. säikähdin aivan mielettömästi kun sanoi että olet kai jenni? "niin" olin aivan lumoissa. rakastuin heti ensisilmäyksellä mutta omat sanomiset munas koko jutun. en kertonut painoani aivan oikein koska häpeän muutenkin ja se oli yks hailee kun ajattelin et ei se tuu kuiteskaan. se jäi siihen ainoaan kertaan joten tajusin että valehtelu ei kannata.

• jenni.m kirjoitti:

sovin tapaamisen kanssa edellisiltana. fiksun oloinen mies oli chatis 30 ja muutenkin sanavalmis eikä jäänyt sanattomaksi missään.
        en vain tuntenut sillein positiivista vetoa mutta ajattelin että käyn katsomassa mitä on miähiään.
        Kerroin mitkä vaatteet on ja miten tunnistaa minut kun mies ei ollut varma töiden taikia omistaan.

odottelin jonkin aikaa yhdellä abc asemalla ja yks kaks edessäni seisoi poliisi. säikähdin aivan mielettömästi kun sanoi että olet kai jenni? "niin" olin aivan lumoissa. rakastuin heti ensisilmäyksellä mutta omat sanomiset munas koko jutun. en kertonut painoani aivan oikein koska häpeän muutenkin ja se oli yks hailee kun ajattelin et ei se tuu kuiteskaan. se jäi siihen ainoaan kertaan joten tajusin että valehtelu ei kannata.

Miehellä tais olla naisihanteesta eri käsitys, jos olisit sanonut asioiden oikean laidan olisiko tullut ensinkään. Joillekkin on niin tarkeää partnerin ulkoiset tekijät:((((

Tuntematta sinua, voisko olla että olet vain lihava omasta mielestäsi. siis esim: viisi ylimääräistä kiloo, ja poliisi lemppasi sinut jonkun muun syyn takia. Olen nimittäin huomannut että joku kun sanoi olevansa lihava, minä en kyllä kiinnittänyt hänessä moiseen seikkaa mitään huomiota.:)))

• Mies39
        jenni.m kirjoitti:

mulle kävi toisinpäin joku vuosi sitten.;)

Meilailin viikon joka päivä pitkiä juttuja yhen naisen kanssa kaikki tuntu mätsäävän.

No se oli maininnut olevansa "rehevä". Siihen aikaan pidin rehevistä naisista... Mut reffeillä huomasin ettei se olekkaan rehevä, vaan ihan normaali;)

En pidä valehtelusta yhtään!! ;)

joo voihan tälle nyt jo nauraa;))

Et kaikkea voi sattua ku on liian nirso...

• Naispoliisi
        airfoil kirjoitti:

Miehellä tais olla naisihanteesta eri käsitys, jos olisit sanonut asioiden oikean laidan olisiko tullut ensinkään. Joillekkin on niin tarkeää partnerin ulkoiset tekijät:((((

Tuntematta sinua, voisko olla että olet vain lihava omasta mielestäsi. siis esim: viisi ylimääräistä kiloo, ja poliisi lemppasi sinut jonkun muun syyn takia. Olen nimittäin huomannut että joku kun sanoi olevansa lihava, minä en kyllä kiinnittänyt hänessä moiseen seikkaa mitään huomiota.:)))

Luulenpa, että enemmän asiaan vaikutti se, että et ollut kertonut rehellisesti ylipainostasi. Me kohdataan työssämme niin paljon valehtelevia ihmisiä, että epärehellisyys on varmasti yksi asia, jota kavahdetaan seurustelukumppanissa.

Jos olet todella kiinnostunut, niin ota uudelleen yhteyttä ja kerro sama kuin mitä kerroit täällä. Et siinä mitään menetä, vaikka et vastausta saisikaan.

Tsemiä sulle!

Lisään vielä, että työkaverini eivät valitse naisystäviään ja vaimojaan ulkonäön perusteella. Kyllä siihen loppupelissä vaikuttavat ihan muut asiat.

• sattuu

Oma kokemus: tummanvioletti paita ylös asti napitettuna. Paidassa tosi isot kaulukset. Pahinta tuo napitus, näytti että kaula kuristuu.

Jotenkin luulisi kouluja käyneiden miesten osaavan pukeutuvan. Ja uusivan vaatteitaan vähintään 5 vuoden välein.

Ja jos on epävarma värien sopivuuden suhteen, niin miksi ei käytä "turvallisia" värejä: mustaa, tummansinistä, ruskeaa, tummanvihreää. Kuitenkin miesten pukeutuminen on loppujenlopuksi helpompaa kuin naisten.

• luulija

Helppoa on tosian pukeutuminen, vetäisen vaan hupparin päälle ja menox.:))) Tilanne siis että olen jo housut jalassa ja paitaa päällä... En juuri suihkusta tulleena ;)

• vähän liikaa

Kerran deiteillä ensimmäinen ajatus oli, että kuinka voisin esitellä tämän miehen vanhemmilleni, työkavareilleni ja ystävilleni. Niin oli erikoinen tyyli. Mutta ei se siihen pelkästään kaatunut, oli muutakin.

• Tekevät miehen ja Naisen, mutta ne vaihtuu ajan kanssa. Ihminen taas ei....näin yleensä. Olen samaa mieltä tuossa: Naisilla on makua pukea miehet.

• PetettyEx-vaimo

Mieheni veti minua höplästä muutama vuosi sitten oikein kunnolla.
      Löysi nettitreffimahdollisuudet ja alkoi viestitellä naisille. Ja sitten kuvioon tulivat tapaamisetkin.

Minua se huiputti kunnolla valehdellessaan milloin mistäkin työhön liittyvästä iltamenosta ja kyseli vaatetusvinkkejä. Oli myös kuulemma uuden työpaikan hakukin käynyt mielessä, joten senkin takia olisi hyvä hankkia uusia vaatteita ja minä olisin kuulemma se paras neuvoja mikä hänelle sopii! Ja minä neuvoi. Yhdessä valittiin vaatteita ja mies oli tyytyväinen.

Niinpä... Sitä kun itse on rehellinen ja luottaa toiseenkin 100 prosenttisesti, ei voi tuollaista pettämistä odottaa pitkäaikaiselta aviopuolisolta.
      Joten ole sinä tyytyväinen kun rehellisen edes tapasit. Mies pukeutui niin hyvin kuin taisi.

• kytlukulainen...

Tapasin pukumiehen,joka sitten paljastuikin kelan päivärahoja nostelevaksi pitäaikaistyöttömäksi.Puku ostettu luultavasti pelastusarmeijan kirppikseltä.Nyt jälkeenpäin naurattaa...hänellä oli vielä sellainen musta attaseasalkku mukanaan,bisnesmies kun oli,kuulemma...ei helv...kaikkea näkee,kun tarpeeksi elää.
        :D

• ... on korjattavissa parilla käynnillä hyvissä vaatekaupoissa. Minä tiedostan oman tyylitajuttomuuteni, ja jos kumppanin arvostaa tyyliä, niin mielelläni antaudun tässä tapauksessa hänen muokattavakseen. Ts. annan hänen uudistaa vaatekaappini. Trendipelleilyyn en sensijaan alennu harrastamaan.

• jaa nimikö?

se tyylitajuton? Kuinkas se menikään... Kumpi on jämähtänyt paikoilleen?

• naine28

Pakko myöntää, täysin sama juttu, jos mies ei osaa pukeutua, niin ei oo mulle sopivaa seuraa.
      Hävettää oma pinnallisuus, mutta itselle vaatteet on tärkeitä, ja ainahan sitä toivoo samoja mielenkiinnon kohteita toisellekkin...

• Hyvinmenee

pukeutuu usein tahallaan huonosti.Sisäpiiritietoa.

• ihmiset

pukeutuvat huonosti. Varaa kyllä olisi vaikka mihin merkkivaatteisiin mutta kun ollaan niin pihejä, niin pihejä..

• Hyvinmenee
        ihmiset kirjoitti:

pukeutuvat huonosti. Varaa kyllä olisi vaikka mihin merkkivaatteisiin mutta kun ollaan niin pihejä, niin pihejä..

syntyykin.On tietenkin muitakin syitä.

• merkitön tyylikäs
        ihmiset kirjoitti:

mutta ei tyylikkyys synny kalliilla MERKKIvaatteella

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2140
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      297
      1934
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1761
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1726
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1617
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1351
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1133
    8. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      25
      1092
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    Aihe