14 veljestä

Riki

Meitä on 14 veljestä.
Äiti kun haluaa tyttölapsen.
Äiti on 38 vuotias ja toive voi vielä toteutua.
Pistettihin ainakin tuplasti paremmaksi kuin 7 veljestä :)
T: Marko,Teuvo,Ouna,Roni,Sami,Jesse,Janne,Mauriz,
Jokke,Juhana,Vesa,Joni,Niklas,Riki Suonenjoelta

5

3535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva.Kaisa

Minulla on kahdeksan siskoa :)

• mulla

on niit molempii iha yllin kyllin:) ja oon kyl ylpee siit:D ne kaikki on niiiiii ihaniiiiii

• äidillesi

että 14 pojalla on mahdollista saada yhtä monta tyttöä - kun vähän vielä odottaa...

• mummeli

teitä on hieno komppania poikia, voin kuvitella mikä kenkä paljous on teidän eteisessä, ja saatikka sitte se pyykinpaljous. Itselläni on kaksi lasta, tytär ja poika ovat jo aikuisia. tytär sano aina että hän haluaa ison perheen, ja toteutti ajatuksensa, hänellä on kuusi lasta, vanhin kesällä täyttää 16v ja nuorin 9v. siellä on aina säpinää kun siellä käy tai kun ovat täällä meidän luona mummulassa. mutta tosin ovat kovin sosiaalisia, auttavaisia toisia kohtaan. he ovat hienoja lapsukaisia. pojalla on sitten yksi tyttö 9v ja häntä näemme harvemmin kun asuu kaukana meistä. tsemppiä teidän urhooliseen perheeseen ja onnea tulevaisuudelle jos vaikka sattuisitte saamaan vielä prinsessan kun äitisi on vielä niin nuori.

• pikää pinnaa

noin monta iso veljeä kun kaitsee,eikä mikään poikaystävä ole varmaan kyllin hyvä sisarelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5537
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      2039
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1631
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1321
    6. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1277
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      64
      1274
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1174
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1098
    Aihe