kuinka hyvännäköisenä pidätte partnerianne? suhteessa kaikkiin muihin, ja sitten myös teihin itseenne?
kaikki kun tuntuu aina niin kovasti kehuvan sitä omaansa, mutta ei kai kaikille niitä supermalleja riitä..
ulkonäöstä
23
2759
Vastaukset
- päivänselvää
Tottakai oma kulta näyttää paljon kauniimmalta kuin kukaan muu.
- pahvi
ei kai kaikki sentään noin ajattele... vaikka miten vuosien mittaan ois aivopesty, niin kyllä se kylmä totuus väkisinkin tulee vastaan ees jonkin verran?
- luuviis (se rekisteröity)
pahvi kirjoitti:
ei kai kaikki sentään noin ajattele... vaikka miten vuosien mittaan ois aivopesty, niin kyllä se kylmä totuus väkisinkin tulee vastaan ees jonkin verran?
Kyllä oman kumppanin fyysiset pikku vikaset huomaa toki ja silmillään näkee. Ainakin myöhemmin, kun alkuhuumasta selviää. Niillä ei vain ole merkitystä, jos ja kun rakastuminen muuttuu rakkaudeksi. Mitä väliä niillä lopultakaan on?
- Sarie
luuviis (se rekisteröity) kirjoitti:
Kyllä oman kumppanin fyysiset pikku vikaset huomaa toki ja silmillään näkee. Ainakin myöhemmin, kun alkuhuumasta selviää. Niillä ei vain ole merkitystä, jos ja kun rakastuminen muuttuu rakkaudeksi. Mitä väliä niillä lopultakaan on?
Oikeessa oot. Mun ex ei ollut mikään ihmeellinen, mutta ihana oli. Maha sillä kasvoi, mutta arvaapa välitinkö minä... en tietenkään. Mä rakastin sitä enkä fyysistä ulkomuotoa.
Nykyinen kyllä on ihan oikeesti hyvän näköinen ja mallina ollut myös. Melkein ois helpotus että olis enemmän vikoja (outoa)...
- mieheni
Mun mies on ainakin nykykriteereillä mitattuna tosi hyvännäköinen. Miellyttää siis naisen silmää, ei ole kukaan vielä haukkunut, päinvastoin. Täytyy kyllä olla koko ajan varuillaan ettei joku vie..
Mutta luotan häneen vaikka kelpaisi varmaan muillekin. Ihanaa että saan joka päivä herätä komean ja haluttavan mieheni vierestä. - homopoikanice
Minä itse olen tosi hyvännäköinen ja pidän tuntemiani muita miehiä aika rumina.Naiset ovat kaikki ällöttäviä.
- minä vaan
etkös hölmöläinen lukenut kysymystä??
Siellä kysyttiin että mitä tykkäätkö siitä kumppanistanne, ette ITSESTÄNNE!Yök, sä olet egoisti.
- N24
Mun ukkorakas on minun silmissäni ehdottomasti yksi maailman komeimmista miehistä, vaikka se ei ehkä taas naapurille kelpaiskaan. Pointtini on, että makuasioista ei voi kiistellä. Toisen komistus on toisen kauhistus. Eli kommentti "ei kaikille supermalleja riitä" on sinänsä aika hölmö, koska kaikkien mielestä se mikä yleinen käsitys supermallista on, ei ole kaunista.
- morsian.
Olen varmaan sitten niin pinnallinen, mutta minä iskin silmäni ukkokultaani baarissa juuri siksi, että hän oli komein mies siellä. Ei mikään mitäänsanomaton hunks-äijä, mutta kylläkin pitkä, hyväkroppainen ja söpö - juuri minun silmiäni miellyttävä uros. Jos ajatellaan yleistä käsitystä hyvännäköisistä, niin kyllä hän sinnekin linjalle menee (baarissa naiset kyllä huomaavat pitkän ja hyväkroppaisen miehen) Itsekään en ole mikään missi, mutta hiukset laitettuna ja meikit naamassa varmaan ihan menettelevä, eli suhteessa itseeni kun kysyit, ollaan varmaan miehen kanssa ns. samanlla tasolla.
Itse en voisi kuvitellakaan eläväni suhteessa, jossa joutuisin haaveilemaan komeammasta miehestä rinnalleni.. ihana katsella tuota omaa ja miettiä, että vau mikä uros ;)- ryu588
KUN eroatte oletko ajatellut pysyä yksinhuoltajana va muuten sinkkuna vai katseletko ulkonäön mukaan edeleen kumppania?
- morsian.
ryu588 kirjoitti:
KUN eroatte oletko ajatellut pysyä yksinhuoltajana va muuten sinkkuna vai katseletko ulkonäön mukaan edeleen kumppania?
Tulihan sieltä nopeasti taas tällainen erokommentti, hyvät sulle! Ottaako elämäsi noin pahasti päähän?
JOS eroaisimme, niin todellakin katsoisin ulkonäköä. Minusta se on vähän onnetonta, että ihmiset kuolaavat muitten kuin oman puolisonsa perään. Kun on niin paljon omaa silmää miellyttäviä miehiä, miksi pitäisi ottaa joku joka ei miellytä??? En aio ikinä vaipua sellaiseen epätoivoon, että otan jonkun ensimmäisen vastaantulijan.
- pahvi
mitä tähän nyt pari vastas niin heti pidetään omaa kultaa keskiarvoa paremman näkösenä. onko se niin, että ne, jotka ei näin ajattele, ei kehtaa vastata tähän ollenkaan, vai onko todellisuudentaju vastaajilta vähän hakoteillä?
tottakai ulkonäkö on mielipidekysymys, mutta mielipiteitä muokkaa yhteiskunta, joten tuskin kellään on mitenkään hirveen eriäviä mielipiteitä. ota joku playboypupu ja kysele miehiltä pitääkö ne sitä hyvännäkösenä, niin eiköhän 99% sano pitävänsä.
lähes puolella teistä kuitenkin on keskiarvoa rumempi partneri. eikä siinä mitään vikaa ole, mutta kuinka moni sen oikeesti tajuaa tai myöntää?- N24
Täytyy sanoa että kaikessa ärsyttävyydessä provosoivaa tyyliäsi unohtamatta puhut osaksi asiaa. Toki yhteiskunta muokkaa mielipiteitä ja on olemassa tiettyjä piirteitä jotka tekevät ihmisestä yleisesti ottaen hyvännäköisen. Esimerkiksi kasvojen symmetrisyyden on sanottu olevan kauneuden perusta.
En kuitenkaan menisi sanomaan että olen hakoteillä. Olemme itse asiassa monesti jutelleet tästä ulkonäköasiasta mieheni kanssa, koska aihe kieltämättä on mielenkiintoinen - eikä sille välttämättä koskaan saada ainoaa oikeaa vastausta. Olen ihan kiinnostuksesta kysynyt mieheltäni mitä mieltä on esim. eri julkisuuden henkilöistä, ja yllätyin monesta vastauksesta. Esim Ellen Jokikunnas on minun mielestäni todella kaunis, mutta yllättäen mieheni mielestä hän on teennäinen ja luonnoton. Sitten taas Satu Silvossa hän näkee jotain upeaa (vanhemmasta iästä huolimatta) kun taas minun mielestäni hänessä ei ole mitään erikoista. Hauska asia tässä kuitenkin on se, että pari ystävääni on joskus maininnut minun muistuttavan Silvoa, ja se että mieheni kaikista suomalaisista julkkiksista mainitsi juuri hänet upeana naisena, oli jotenki hienoa. En tiedä ymmärsitkö pointtini, mutta tässä yritän edelleen todistaa sitä että eri ihmisiä viehättää eri ulkonäölliset asiat, eikä se todellakaan tarkoita sitä että oltaisiin kaikki perseestärevityn näköisiä.
Ainiin, tuosta playboypupukommentista. Voin kuvitella että oikeasti, siis OIKEASTI nämä pupuset eivät ole monenkaan miehen mielestä kauniita. Mies jonka ei tarvitse kuolata isojen tissien perään tai päteä kavereilleen seksistisillä "mä oon tosi äijä voisin naida pamelaa viikon putkeen" -kommenteillaan, onkin oikeasti sitä mieltä että moni "normaali" nainen hakkaa yhdet playboypuput sata nolla. Miehet on laumaeläimiä ja valitettavasti harvasta löytyy sellainen joka uskaltaa myöntää ääneen totuuden. Mutta tämä on vain minun kokemukseni, ehkä kaveripiiriini sitten kuuluu normaalia älykkäämpiä miehiä ;) - morsian.
N24 kirjoitti:
Täytyy sanoa että kaikessa ärsyttävyydessä provosoivaa tyyliäsi unohtamatta puhut osaksi asiaa. Toki yhteiskunta muokkaa mielipiteitä ja on olemassa tiettyjä piirteitä jotka tekevät ihmisestä yleisesti ottaen hyvännäköisen. Esimerkiksi kasvojen symmetrisyyden on sanottu olevan kauneuden perusta.
En kuitenkaan menisi sanomaan että olen hakoteillä. Olemme itse asiassa monesti jutelleet tästä ulkonäköasiasta mieheni kanssa, koska aihe kieltämättä on mielenkiintoinen - eikä sille välttämättä koskaan saada ainoaa oikeaa vastausta. Olen ihan kiinnostuksesta kysynyt mieheltäni mitä mieltä on esim. eri julkisuuden henkilöistä, ja yllätyin monesta vastauksesta. Esim Ellen Jokikunnas on minun mielestäni todella kaunis, mutta yllättäen mieheni mielestä hän on teennäinen ja luonnoton. Sitten taas Satu Silvossa hän näkee jotain upeaa (vanhemmasta iästä huolimatta) kun taas minun mielestäni hänessä ei ole mitään erikoista. Hauska asia tässä kuitenkin on se, että pari ystävääni on joskus maininnut minun muistuttavan Silvoa, ja se että mieheni kaikista suomalaisista julkkiksista mainitsi juuri hänet upeana naisena, oli jotenki hienoa. En tiedä ymmärsitkö pointtini, mutta tässä yritän edelleen todistaa sitä että eri ihmisiä viehättää eri ulkonäölliset asiat, eikä se todellakaan tarkoita sitä että oltaisiin kaikki perseestärevityn näköisiä.
Ainiin, tuosta playboypupukommentista. Voin kuvitella että oikeasti, siis OIKEASTI nämä pupuset eivät ole monenkaan miehen mielestä kauniita. Mies jonka ei tarvitse kuolata isojen tissien perään tai päteä kavereilleen seksistisillä "mä oon tosi äijä voisin naida pamelaa viikon putkeen" -kommenteillaan, onkin oikeasti sitä mieltä että moni "normaali" nainen hakkaa yhdet playboypuput sata nolla. Miehet on laumaeläimiä ja valitettavasti harvasta löytyy sellainen joka uskaltaa myöntää ääneen totuuden. Mutta tämä on vain minun kokemukseni, ehkä kaveripiiriini sitten kuuluu normaalia älykkäämpiä miehiä ;)Ei ne kaikki miehet playboy pupujen perään kuolaa.. jotkut tajuaa senkin, että meikillä ja kirurgin veitsellä saa ihmeitä aikaan!
Se riippuu ihan siitä, miten seuransa valitsee, että kukaa diggailee kauneuskirurgialla käyneistä naisista. Ja eikos fakta ole se, että ilman silikoneja ei playboy pupuksi pääse ;)
- hyvinnii
Juu..minä ainakin tiedän etten vastaa mieheni naisihannetta, ja en myöskään tiedä miksi hän on minun kanssani kun hän haaveilee niistä kauniista ja upeista naisista...
- pahvi
ei ne playboy puput kaikki oo sellasia X-kupilla varustettuja povipommeja... ja playboysta puhuin lähinnä siks, että ne on kuitenkin malleja. ne saa töitä just siks, että useimmat miehet pitää niiden ulkonäöstä.
ja mitä väliä sillä on onko joku eläny puol elämäänsä kirurgin veitsen alla? ei se välttämättä tarkota sitä, että se lopputulos näyttää aina feikiltä. en nyt ota kantaa siihen millanen nainen menee tollasta tekemään, vaan puhun vaan siitä mikä viehättää silmää.- N24
Hmm. Minua kiinnostaisi tietää miksi asia kiinnostaa sinua niin? Oletko kenties joutunut dumpatuksi jonkun "kauniimman" vuoksi? Vai, mikä varmaan olisi vielä kauheampaa, jonkun sinun mielestäsi rumiluksen vuoksi? Eihän voi olla että yhteiskunnan määritelmän mukainen ruma ihminen voisi olla sinua parempi, tai god forbid, haluttavampi??
Oli miten oli, jos hyvännäköisyys on sinun mielestäsi vain mallien ja missien yksinoikeus, ei sinun olisi pitänyt kysyä "kuinka hyvännäköisenä pidätte partnerianne" vaan "pääsisikö partnerinne malliksi". Kun kysytään mielipidettä toisen ulkonäöstä, niin se on se kauneus ihan jokaisen katsojan silmässä. Sinä kysyit mitä pidämme partnereidemme ulkonäöstä, ja siihen kysymykseen sait myös vastauksia.
Uskon että ulkonäkö merkkaa paljon kumppania valitessa. Se joka sanoo ettei se merkitse mitään, valehtelee silmät ja korvat täyteen. Kyllä jokaisen pitää kyetä elinikäistä kumppaniaan katsomaan ilman oksennusefektin tuntemista. Mutta jos valitsee kumppania ympäristön määrittelemien kauneusihanteiden mukaan, voi suhteelle ennustaa melko pikaista loppumista. Tärkeintä on siis, että puoliso näyttää SINUN silmissäsi hyvältä, sinähän häntä joudut loppuelämäsi katsomaankin. - N24
N24 kirjoitti:
Hmm. Minua kiinnostaisi tietää miksi asia kiinnostaa sinua niin? Oletko kenties joutunut dumpatuksi jonkun "kauniimman" vuoksi? Vai, mikä varmaan olisi vielä kauheampaa, jonkun sinun mielestäsi rumiluksen vuoksi? Eihän voi olla että yhteiskunnan määritelmän mukainen ruma ihminen voisi olla sinua parempi, tai god forbid, haluttavampi??
Oli miten oli, jos hyvännäköisyys on sinun mielestäsi vain mallien ja missien yksinoikeus, ei sinun olisi pitänyt kysyä "kuinka hyvännäköisenä pidätte partnerianne" vaan "pääsisikö partnerinne malliksi". Kun kysytään mielipidettä toisen ulkonäöstä, niin se on se kauneus ihan jokaisen katsojan silmässä. Sinä kysyit mitä pidämme partnereidemme ulkonäöstä, ja siihen kysymykseen sait myös vastauksia.
Uskon että ulkonäkö merkkaa paljon kumppania valitessa. Se joka sanoo ettei se merkitse mitään, valehtelee silmät ja korvat täyteen. Kyllä jokaisen pitää kyetä elinikäistä kumppaniaan katsomaan ilman oksennusefektin tuntemista. Mutta jos valitsee kumppania ympäristön määrittelemien kauneusihanteiden mukaan, voi suhteelle ennustaa melko pikaista loppumista. Tärkeintä on siis, että puoliso näyttää SINUN silmissäsi hyvältä, sinähän häntä joudut loppuelämäsi katsomaankin.Pieni korjaus väärinkäsityksiä välttääkseni, oleellinen sana kun jäi kirjoittamatta:
"Mutta jos valitsee kumppania VAIN ympäristön määrittelemien kauneusihanteiden mukaan, voi suhteelle ennustaa melko pikaista loppumista"
- juppijäppi
Mutta luulen, että asiaan vaikuttaa jonkin verran se, että sattumoisin tavattiin baarissa, missä se ulkonäkö on, mihin kiinnittää ensimmäisenä huomiota. Toisaalta esim. koulussa tapaamani pojat ovat helposti olleet hieman vaatimattomampia, koska silloin kontaktia syntyy vähän kaiken näköisten ihmisten kanssa. Kyllähän se pahalta kuulostaa, mutta ravintolamaailmassa ulkonäkö vaikuttaa pokailuhommissa aikas paljon.
Ja ehkä en sitten itse ole ihan niin suloinen. Mutta vaaleanpunaiset arskat naamalla tuijottaa nukkuvaa rakasta, niin kai se näkökulma hieman eroaa kriittisestä silmäilystä peiliin. - pahvi
N24 nyt ei ihan sisäistäny sitä mun ajatusta tossa. siis ulkonäkö ei oo mikään abstrakti asia tai täysin subjektiivinen. kauneus on ehkä katsojan silmissä, mut ihmiset vaan ei ole kovin erilaisia tässä suhteessa, vaan samantyyppiset asiat viehättää. mallit on ääripää siitä.
kysyn näitä juttuja siks kun ei oikeen mahdu päähän se kun jotkut kaverit esittelee tyttöystäviään, jotka on aika kauheen näkösiä... ehkei niille oo se ulkonäkö se tärkein asia ja blabla, mutta mietin vaan, että kuinka hyvin ne TIEDOSTAA sen, että ne on oikeesti rumia. ja ajatteleeko ne myös niin, vai onko niillä jokin naksahtanu päässä ja ne pitää niitä uskomattomina kaunottarina? ei oikeen kehtaa tällasta niiltä kysyykkään...- morsian
mie oon kaunis...kai
- Father of two
"Esittelee tyttöystäviään.." eli eivät välttämättä ylistä heidän ulkonäköään. En ymmärrä millaista naksahdusta tuontapainen käytös vaatisi. Jos rupeaa seurustelemaan jonkun kanssa, niin eiköhän tämän henkilön kanssa pidä "kehdata" esiintyä julkisesti. Muuten ei lupaa hyvää tulevasta.
Itse jos olen joskus nähnyt esim. avoimen rakastuneen parin, joista toinen (tai molemmat) eivät ihan kansikuviin kelpaisi, niin ensimmäisenä tulee mieleen suhteen syvempi luonne (ei siis, mitähän tuo kundi luulee tuossa haahkassa näkevänsä)
Ulkonäkö on tietysti asia, johon kiinnittää toisessa huomiota, mutta ei siihen aikuisena niin ihastuta, rakastumisesta puhumattakaan. Eiköhän se mene niin, että rakastuttua toisen silmät, hymy, hiukset, takamus jne. näyttävät kauniilta.
- Olga Synd
Olen aina pitänyt poikaystävääni komeana, jo siitä lähtien kun olimme nuorempia ja silloin vielä ystäviä. Tietysti on asioita, jotka eivät täysin vastaa unelmamiehelle luomaani ulkonäköä, mutta en todellakaan sanoisi, että tyydyn vain tähän. Hän on minun silmissäni ylivertaisesti muita komeampi ja vaikka näkisinkin komeamman miehen, on totta, että rakkauteni omaan kultaani saa minut silti pitämään omaa miestäni komeimpana. Mutta eihän siinä mitään pahaa ole. Rakkaus ei loppujen lopuksi kuitenkaan katso ulkonäköä, vaan suhteen kestävyys perustuu muihin asioihin. Itse pidän itseäni hyvin hänen veroisenaan ja uskon, että näytämme ihan mukavalta yhdessä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633