Olenko ainoa?

Nena

Olenko ainoa nainen maailmassa, joka ei kertakaikkiaan ajele sääriään. En ole ikinä, kertaakaan ajellut niitä pois, koska en ikimaailmassa haluaisi pistelevää sänkeä, enkä takaisin tummana kasvavia karvoja. Olen tummatukkainen, mutta karvani eivät niin tummat. Kauempaa niitä ei näy ollenkaan, ja mikä parasta, poikaystäväni vihaa posliinikoipia, ja rakastaa minun kinttujani, ja pitää niitä äärimmäisen seksikkäinä, ja jättäisi minut ihan tosissaan jos ajelisin karvani pois. Hän ei halua minun tulevan mainosmaailman uhriksi ja pitää minua ainutlaatuisena. Kysymys siis: Onko muita naisia kuin minä? Enkä kaipaa mitään pikkuteinien kommentteja, vaan aikuisten naisten asiallisia kertomuksia.

17

2623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nena

Enkä muuten ikinä ole hävennyt näyttää koipiani rannalla, tai kulkea shortseissa kaupungilla, kun on kuitenkin nuoret hoikat pitkät sääret. Jos sanon poikaystävälleni ihan leikillänikin: Mä ajelen mun jalat, tykkäät kuitenkin silosääristä", niin hänpäs ottaa hellästi ranteista kiinni, kaataa sängylle ja sanoo: Sen jos teet, niin et enää mua näe, ja silittää sääriäni.

• kummallista..

Musta kuulostaa melko hupaisalta, että poikaystäväsi jättäisi sinut jos ajelisit karvasi. Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi sanoo noin vain, koska tietää, että pidät hänen puheistaan...
        En todellakaan voi uskoa, että joku mies jättäisi naisen, koska nainen on ajellut karvansa... Ihmeellinen tämä maailma kylläkin, niin mistäpä sitä tietää...

• Silja

... erittäin eroottisia. Olen kade.

• miekanvalo

Itse miehenä tulee sellainen olo, että
        jos kundisi on Homo.... mua ei miehenä
        ainakaan kiinnostais karvaiset koivet...

• pelkkä bi-seksuaalisuus
        miekanvalo kirjoitti:

Itse miehenä tulee sellainen olo, että
        jos kundisi on Homo.... mua ei miehenä
        ainakaan kiinnostais karvaiset koivet...

riittää. Se haluaa karvaisen naisen joka muistuttaa miestä.

• Hilu

Kuulostaa todella typerältä että mies jättäisi jos ajelisit karvat pois =D Jos on ihan tosissaa tuossa asiassa niin on jotain mätää miehessä :9

• Nena

Ettei täältä saa kunnollista vastausta, eikä etenkään aikuista. Te ette ilmeisesti ole kokeneet tosi rakkautta. Kyllä hän jättäisi mut jos ajelisin karvani. Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta, että repikää siitä, ja tunnen hänet paremmmin kuin hyvin, ja olen aina paljastanut valehtelijat. Jos tietäisitte suhteemme, olisitte kateellisia, ja ehkä ymmärtäisittekin. Enkä edelleenkään puhu mistään näkyvistä mustista tiheistä karvoista, joista miehet olis kateellisia. Ja eikös just HOMOJA kiinnostais silosääret. Nyt kyllä huomaan yhden asian; tää suomi24 on tosi pinnallinen paikka. Mutta en silti aio ikinä tulla mainosmaailman uhriksi. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen, ja poikaystäväni sanoo AINA suoraan kaiken, alusta asti on sanonut. Hän ei ole mikään perinteinen teeskentelijä ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. So long. Minäkin vihaisin häntä jos muuttaisi itseään radikaalisti. Eikä se sanonta, että jättäisi mut ole omaa keksintöäni, joten hän ei VOINUT alunperinkään tietää mitä haluan kuulla. Onneksi en ole törmännyt kehenkään teistä.

• .........
        Nena kirjoitti:

Ettei täältä saa kunnollista vastausta, eikä etenkään aikuista. Te ette ilmeisesti ole kokeneet tosi rakkautta. Kyllä hän jättäisi mut jos ajelisin karvani. Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta, että repikää siitä, ja tunnen hänet paremmmin kuin hyvin, ja olen aina paljastanut valehtelijat. Jos tietäisitte suhteemme, olisitte kateellisia, ja ehkä ymmärtäisittekin. Enkä edelleenkään puhu mistään näkyvistä mustista tiheistä karvoista, joista miehet olis kateellisia. Ja eikös just HOMOJA kiinnostais silosääret. Nyt kyllä huomaan yhden asian; tää suomi24 on tosi pinnallinen paikka. Mutta en silti aio ikinä tulla mainosmaailman uhriksi. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen, ja poikaystäväni sanoo AINA suoraan kaiken, alusta asti on sanonut. Hän ei ole mikään perinteinen teeskentelijä ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. So long. Minäkin vihaisin häntä jos muuttaisi itseään radikaalisti. Eikä se sanonta, että jättäisi mut ole omaa keksintöäni, joten hän ei VOINUT alunperinkään tietää mitä haluan kuulla. Onneksi en ole törmännyt kehenkään teistä.

"Te ette ilmeisesti ole kokeneet tosi rakkautta. Kyllä hän jättäisi mut jos ajelisin karvani."

Mitäs "tosirakkautta" se sellainen on, jos äijä dumppaa heti kun muija ajelee säärikarvansa? xD Taitaa ukollasi olla karvafetissi.

• karskit
        Nena kirjoitti:

karvaiset huulipoartaiset miehet, ja bi-seksuaalia voi kiinnostaa jopa huulipartaiset ja karvaiset naiset.

• T_einiX
        Nena kirjoitti:

Haluat aikuisten kommentteja....miten omat viestisi ovat aikuismaisia?=)
        tosirakkaus..eikös se ole sellaista että vaikka toinen näyttäisi tai tekisi mitä niin silti rakastetaan?
        "Minäkin vihaisin häntä jos muuttaisi itseään radikaalisti" mitäs jos hiustenvärjäys epäonnistuu ja siitä tulee vihreähiuksinen?=) loppuuko teidän rakkaustarina?

p.s. sait minut harkitsemaan epilaattorin hankintaa xD

• Tummakarva

Ole onnellinen että sinulla vaaleat karvat ja ei tarvi ajaa! =) Minä olen hyvin vaalea ihoinen ja vaalea hiuksinen, mutta säärikärvat tummat (niin kuin miehellä). Joten pakko ajaa, en kehtaa koipiani näytellä. Oma mies ei tosin välitä, mutta itse en halua karvojani näytellä.

• Tirppi-n

Uimahallin harrastajana näkee sellasia viidakkoja että sinne ne paikat ei ole mitään karvan poistoa uskaltaneet edes haaveillakaan.
      (itse saa näiltä mammoilta välillä silmän muljautuksia....)
      Mutta... eiköhän ole jokaisen oma asia miten paljon pöheikköä haluaa pitää.

(nyt alan voimaan pahoin... yöks...)

• vastaus...?!

Et todellakaan ole ainut. Tiedän monta upeaa naista joiden ei tarvitse ajella sääriään. Olen Sinulle ja heille todella kade!

• ???

Eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia tykkääkö karvoista vai ei. Mun mielestä karvat eivät naisen sääriin kuulu ja suurin osa naisista on varmasti kanssani samaa mieltä! Karvat näyttävät yököttäviltä ja tulee väkisinkin mieleen, että mitenkähän tälläinen nainen pitää muuten hygieniastaan huolta.

Voi olla, että miehesi pitää sääristäsi nyt, mutta jos ajelisit ne, hän saattaisi pitää vielä enemmän...tosin ei sitä pelkästään miehen takia kannata tehdä. Mun mies ei mua jättäisi, jos jalkani rehottaisivat, koska se ei ole tärkein asia maailmassa, mutta en itse pystyisi elämään niiden karvojen kanssa.

• nassukka
        ??? kirjoitti:

Eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia tykkääkö karvoista vai ei. Mun mielestä karvat eivät naisen sääriin kuulu ja suurin osa naisista on varmasti kanssani samaa mieltä! Karvat näyttävät yököttäviltä ja tulee väkisinkin mieleen, että mitenkähän tälläinen nainen pitää muuten hygieniastaan huolta.

Voi olla, että miehesi pitää sääristäsi nyt, mutta jos ajelisit ne, hän saattaisi pitää vielä enemmän...tosin ei sitä pelkästään miehen takia kannata tehdä. Mun mies ei mua jättäisi, jos jalkani rehottaisivat, koska se ei ole tärkein asia maailmassa, mutta en itse pystyisi elämään niiden karvojen kanssa.

kuuluuko karvat mirriin sitten? jos ei jalkoihin

• poistatin ne

valoimpulssihoidolla.

• joo

Mikäs siinä jos poikaystäväsi tykkää =) Varaudu siihen että jos teillä menee poikki ja saat uuden heilan niin välttämättä tämä uusi ei tykkää. En jaksa lukea koko ketjua eli en tiedä onko kukaan maininnut, mutta se, että karvat kasvaa takaisin tummempina ei pidä paikkaansa, todistetusti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe