M * * * * * (n)

T * * * * (m)

Ei varsinaisesti romanssia, mutta ikävä silti. Päivä pelastettu aina kun saan jutella ja näen kauniin hymysi. Joskus tuntuu että näet lävitseni ja niin varmaan näetkin.. ken tietää.
Ajatuksemme osuu yhteen ja viihdymme toistemme seurassa. Molemmat olemme varattuja tahoillamme, silti tunnen sähkön välillämme. Muistan sen hetken kun tanssimme kerran (oltiin hieman nauttineena kummatkin), sekä sen miten kuuntelit kun oli vaikeaa ja miten sydän pomppasi kun kätemme koskivat toisiinsa.. kummatkin ihmeteltiin. On mukavaa työskennellä kanssasi, olet upea ja älykäs nainen sekä paras työkaveri mitä voi toivoa. Kiitos !

15

2991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se arki

astuu kuvaan! hahaeeee!

• nyt ajatella

Antaa arjen tulla sitten kun tulee, nyt nautitaan.

• m...

olet ihana t.....

Niin kovasti haluaisin syliisi,
      Kumpa voisin olla varma sinusta

• hahhaheee

etkös se ollut sinä joka lopetit?

• T(m)

olisitkin hän.

• m(n)
        T(m) kirjoitti:

olisitkin hän.

minähän olen

• T(m)
        m(n) kirjoitti:

minähän olen

Kun näet minut seuraavan kerran, "repäise" minut kahden keskiseen jutteluun. Haluaisin niin pitää sut sylissäni..

• m(n)
        T(m) kirjoitti:

Kun näet minut seuraavan kerran, "repäise" minut kahden keskiseen jutteluun. Haluaisin niin pitää sut sylissäni..

Et se taida olla sinä, olet sairaana tänään.. enkä usko että olet kiinnostunut kuitenkaan..

• hahhaheee

mutta ei se lopeta joka välittää...

• eräs toinen M (n)

...mistä juttu lähti? Voisit olla kaiken muun kertomasi perusteella se, ketä saa poskeni punastumaan, mutta tarkenna vähän jos voit..

• ilmoittaja

Kunpa osaisin kertoa paremmin, satuttiin törmäämään samassa paikassa ja pyysin tanssimaan, lähditkin. Vaaleat hiuksesi ja tummat silmäsi muistan ainiaan. Koskaan ei suudeltu vaikka mieli tekikin..ei silloinkaan kun juttelimme pitkään ja pidimme hetken toisiamme kädestä.. sen verran ujo olen ja pelännyt että kadottaisin erittäin hyvän työkaverin ja ystävän.

• sama T

jälleen tästä päivästä, oli ihanaa olla töissä ja jutella, kommentoida kisoja : )
        Oletkohan se sinä ; ) huomenna nähdään taas..

• se toinen M

Uskon että sulla on hyvät mahdollisuudet edetä, jos haluasisit.
      Älä säikähdä, pidän suuni kiinni.

• ilmoittaja

Milloin viimeksi olet nähnyt minut ja jutellut? Kumpa olisit hän.. toivoisin niin.

• ilmoittaja

kuinka haluaisin edetä ja olla lähelläsi. Tänään sut näen..jälleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      94
      1669
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1549
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1355
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1272
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      123
      1098
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1001
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      998
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      967
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      848
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      773
    Aihe