Ei varsinaisesti romanssia, mutta ikävä silti. Päivä pelastettu aina kun saan jutella ja näen kauniin hymysi. Joskus tuntuu että näet lävitseni ja niin varmaan näetkin.. ken tietää.
Ajatuksemme osuu yhteen ja viihdymme toistemme seurassa. Molemmat olemme varattuja tahoillamme, silti tunnen sähkön välillämme. Muistan sen hetken kun tanssimme kerran (oltiin hieman nauttineena kummatkin), sekä sen miten kuuntelit kun oli vaikeaa ja miten sydän pomppasi kun kätemme koskivat toisiinsa.. kummatkin ihmeteltiin. On mukavaa työskennellä kanssasi, olet upea ja älykäs nainen sekä paras työkaveri mitä voi toivoa. Kiitos !
M * * * * * (n)
15
2991
Vastaukset
- se arki
astuu kuvaan! hahaeeee!
- nyt ajatella
Antaa arjen tulla sitten kun tulee, nyt nautitaan.
- m...
olet ihana t.....
Niin kovasti haluaisin syliisi,
Kumpa voisin olla varma sinusta- hahhaheee
etkös se ollut sinä joka lopetit?
- T(m)
olisitkin hän.
- m(n)
T(m) kirjoitti:
olisitkin hän.
minähän olen
- T(m)
m(n) kirjoitti:
minähän olen
Kun näet minut seuraavan kerran, "repäise" minut kahden keskiseen jutteluun. Haluaisin niin pitää sut sylissäni..
- m(n)
T(m) kirjoitti:
Kun näet minut seuraavan kerran, "repäise" minut kahden keskiseen jutteluun. Haluaisin niin pitää sut sylissäni..
Et se taida olla sinä, olet sairaana tänään.. enkä usko että olet kiinnostunut kuitenkaan..
- hahhaheee
mutta ei se lopeta joka välittää...
- eräs toinen M (n)
...mistä juttu lähti? Voisit olla kaiken muun kertomasi perusteella se, ketä saa poskeni punastumaan, mutta tarkenna vähän jos voit..
- ilmoittaja
Kunpa osaisin kertoa paremmin, satuttiin törmäämään samassa paikassa ja pyysin tanssimaan, lähditkin. Vaaleat hiuksesi ja tummat silmäsi muistan ainiaan. Koskaan ei suudeltu vaikka mieli tekikin..ei silloinkaan kun juttelimme pitkään ja pidimme hetken toisiamme kädestä.. sen verran ujo olen ja pelännyt että kadottaisin erittäin hyvän työkaverin ja ystävän.
- sama T
jälleen tästä päivästä, oli ihanaa olla töissä ja jutella, kommentoida kisoja : )
Oletkohan se sinä ; ) huomenna nähdään taas..
- se toinen M
Uskon että sulla on hyvät mahdollisuudet edetä, jos haluasisit.
Älä säikähdä, pidän suuni kiinni.- ilmoittaja
Milloin viimeksi olet nähnyt minut ja jutellut? Kumpa olisit hän.. toivoisin niin.
- ilmoittaja
kuinka haluaisin edetä ja olla lähelläsi. Tänään sut näen..jälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941669
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261549Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1231098Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773