Eron jälkeen alkaa heti tapailemaan uutta?
Erosimme ns "väleissä", mutta ajatus siitä, että mies vie viikon vanhan seuralaisensa entiseen kotiini, jossa on vielä omaisuuttani, ei tunnu hyvältä.. erosta on kuitenkin vasta pari viikkoa. Hän sanoi ettei odottele, mutta rupesi sitten tapaamaan itseään paljon nuorempaa( meilläkin ikäero oli yli 10 vuotta ja tämä "nainen" on nyt sitten vielä nuorempi)..Tuntuu todella pahalta. Muutenkin rankan päätöksen jälkeen tämä tulee lyöntinä, ja tuntuu siltä, että miehen vielä viimeisenä päivänä vuodattamat rakkauden tunnustukset olivat petosta..
Miksi se on niin helppoa..
7
1078
Vastaukset
- pakenee
tunteitaan uuteen suhteeseen. Itsekin nuorempana tein tuota. Se on valheellinen pohja ihmissuhteelle ja joskus ne kipeät asiat kuitenkin joutuu kohtaamaan. Toiset ehkä pakenevat loppuelämänsä, muttei heitä kannata kadehtia. Vaikka tunteet kipua aiheuttavatkin niin elämä ilman niitä olisi kuitenkin tyhjää.
Voithan lohduttautua sillä että tämä mies tuskin tasapainoa löytää tuollaisella suhteesta toiseen ryntäilyllä. Ehkä hän valehteli sinulle tai tälle toiselle naiselle, mutta luultavasti kaikkein eniten hän kuitenkin valehtelee itselleen. Kun nyt itse et toimi samoin, vaan käsittelet asiat rauhassa, niin pitemmän päälle tulet varmasti löytämään tasapainon, jota mies ryntäilyllään ei saavuta. - ajatuksella,
että ei se kuitenkaan tule olemaan mikään pitkäkestoinen suhde tämän nykyisen nuoren naisen kanssa.Se on ihan selvää, että mitä nopeammin eron jälkeen aloittaa uutta suhdetta, sitä nopeammin se myös päättyy.
- *kukkis*
Mieshän ei osaa käsitellä tunteitaan, eikä olla yksin.... Tämä uusi on pelkkä laastari, eikä todennäköisesti tule kestämään.
Pää pystyyn ja onnea uudelle elämällesi!! - Muahahaa.
Olimme jo eronneet mutta yhä ylimmät ystävykset ja vietettiin usein viikonloppuja hänen asunnollaan.
Hän sitten yritti minua kosiskella palaamaan yhteen ja kertoili ettei voi ajatellakaan muita naisia koska olen se oikea.
Avaimensakin antoi ja sanoi että koska vaan voin tulla pimpottamattakin, koska hänen kotinsa on aina minunkin kotini.
No me aloimmekin taas lähentyä ja nukuimmekin jo vierekkäin, kunnes eräänä päivänä yllätin hänet treffeiltä uuden neitokaisensa kanssa.
Että niin helposti se oikea taas unohtui;D - Mannas
Mies ei enää ollutkaa linjalla, että tavarasi voit tulla hakemaan milloin vain. Kyllä sattuu kun toinen hetkessä muuttaa linjansa siihen " ettet sinä IKINÄ tähän taloon astu".. Kai minä itse sitten olen taas tähänkin syypää. Itse olen valinnut sen vaikean tien, eli tukeudun ystäviin ja sukulaisiin, en uuteen mieheen. Vaikka täytyy myöntää, että olisihan se helpompaa olla jonkun kainalossa tällä hetkellä... Miten voi ihminen jonka olen vuosia tuntenut, olla näin ilkeä...kaikki todella on sallittua vihassa ja rakkaudessa
- minella82
Tunnen tuskasi, sillä itselleni on käynyt melko lailla samoin. Miehelläni on uusi, jolle voi antaa hellyyttä ja saada vastakaikua. Mielestäni on väärin, että joudun itse tuntemaan kaiken tuskan yksin, kun miehellä menee niin hyvin, on kai onnellinen uudessa suhteessaan. Olen pakonomaisesti etsinyt uutta ihmistä elämääni, mutta kun lopputulos on aina se, että luokseni pitäisi päästä yöksi, ajatukset palaa entiseen, kun vielä oli rakkaus mukana. Nyt on vain itku ja tuska, kun sanon "ei kiitos" ja palaan yksinäisyyteeni.
- ei tapa
minella82 kirjoitti:
Tunnen tuskasi, sillä itselleni on käynyt melko lailla samoin. Miehelläni on uusi, jolle voi antaa hellyyttä ja saada vastakaikua. Mielestäni on väärin, että joudun itse tuntemaan kaiken tuskan yksin, kun miehellä menee niin hyvin, on kai onnellinen uudessa suhteessaan. Olen pakonomaisesti etsinyt uutta ihmistä elämääni, mutta kun lopputulos on aina se, että luokseni pitäisi päästä yöksi, ajatukset palaa entiseen, kun vielä oli rakkaus mukana. Nyt on vain itku ja tuska, kun sanon "ei kiitos" ja palaan yksinäisyyteeni.
vahvistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769