19.3.2006
YLE LIVE: PARASTA KANTRIA 2005
Kantrin megajuhlassa New Yorkissa marraskuussa esiintyivät mm. Keith Urban, Lee Ann Womack ja Gretchen Wilson sekä duettopareina Willie Nelson/Paul Simon, Bon Jovi/Jennifer Nettles ja Dolly Parton/Elton John.
Muista katsoa!
TV2
3
419
Vastaukset
- Abh
Kiitos tiedosta! Oon jo monta kertaa ne nauhottanut ja nyt varsinkin oon innolla odottanut, milloin se tulee telkkarista. Keith Urbanin takia meinaan...
- Make
Tätä on siis odotettu. On koko perheen katsotuin ohjelma. Olin jo kirjoittamassa YLEen, että missä viipyy....
Kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013