Fetissi-Gallup

LeidiL

No niin ystävät. Mikä on sellainen ominaisuus, ulkonäköjuttu tai muu juttu joka saa sinut kiinnostumaan kumppanista tai muuten kuumimmaksi hotiksi?

28

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hossi

Hurmaavan loistava hymy saa minun polvet vetään vatkulia ja olen totaalisen myyty ihminen :)

• Ihmetyskummitus

Mulla ei varmaankaan ole mitään varsinaisia fetissi-juttuja, joihin olisin mieltynyt. Ei ainakaan siis sellaisia, mitkä itse tiedostaisin.;D

Ominaisuuksista ja ulkonäköjutuista etc., muhun vetoaa ehkä eniten sellanen ulospäin näkyvä "hallitun rebellious" -viesti ihmisessä. Sellainen asenne siis elämiseen, pukeutumiseen jne., että ei oteta itseä liian vakavasti ja joskus pikkusen ns. koetellaan kaikkein konservatiivisimpien ihmisten hermoja tekemällä asioita..noh.. vähän toisin.;)

Aika hauskaa musta oli esim. kerran, kun yks aika korkeassa sos.ekon. asemassa oleva, menestynyt mies päätti vitsinä ja pokalla lähteä baariin hankkijan lippis ja puhelinmyyntifirman paita päällään. Mies tiesi, että tulee mahdollisesti tunnistetuksi, mut ajatteli, että who cares.

Mikään oikeasti pesunkestävä friikki tai narsistimies ei (!) kuitenkaan ikinä sytytä, jos ajatellaan pukeutumista ja yleistyyliä, mistä tykkään. Käytöskoodit ja ylipäätäänkin "normitavat" erilaisissa tilanteissa pitää kyllä oikeasti ymmärtää. Miehen seksikkyys syntyykin sitten just osaltaan tästä: että hän tuntee käytöskoodit jne. niin hyvin, että voi niitä joskus hallitusti ja tietoisesti "rikkoakin".;)

Persoonallisuus on se juttu, joka eniten vaikuttaa siihen, että kiinnostunko mä ihmisestä, vai en. Persoonallisuuttaan voi jokainen kyllä korostaa esim. pukeutumisellaan jne., mut vaatteet ei tee miestä. Kylmäksi mut vetää, jos mies on sellanen neitimäinen keikistelijä tyyliin " apua, mun nahkakengät kastui..", tai jos hänellä on liian suuri ego. Liian suuren egon omaavat miehet ottavat itsensä just liian vakavasti, ja sellanen asenne saa naisen kuin naisen ainoastaan haukottelemaan.

• Nimetön

En nyt tarkoita mitään piiskaa mikä ulottuu lapaluiden väliin vaan sellaista ehkä olkapäille ulottuvaa polkkatyylistä. Pääasia tässäkin se, ettei oo liian sliipattu vaan vähän sellainen epäsiisti. Sitten kun niihin hiuksiin saa hukuttaa kätensä ja suudella miestä niin jalat menee alta, ehdottomasti!

• dayum

Puhun nyt vain ja ainoastaan yleisesti ottaen naisista, mutta jonkin sortin fetissi minulla on lävistyksiin. Tai on niin kauan aikaa, kun niitä ei ole liikaa tai ne eivät ole mauttomia. Eli jos naisella on silleen hillityn tyylikäs lävistys / tyylikkäitä lävistyksiä, niin monesti saa mielenkiinnon heräämään. Kielikoru on varmaankin se eniten kiihottava :)
      Mutta tämäkin siis riippuu vain ja ainoastaan siitä naisesta. Eli edelleen hänessä pitää olla sitä jotain.

Toinen kiehtova seikka on erikoiset hiusvärit, lähinnä pinkki tai sininen :) Mutta tämäkin siis riippuu naisesta, ei kaikki pinkit tai siniset hiukset omaavat naiset kiinnosta.

Eli yhteenvetona: kokonaisuus ratkaisee.

• sinulta ;)

mutta positiivisesti yllättävä. Onkos oma tyylisi millainen?

• dayum
        sinulta ;) kirjoitti:

mutta positiivisesti yllättävä. Onkos oma tyylisi millainen?

Siis minulla on aivan "normaali" tyyli, ei mikään nosta persettäsi-hoppari tai moottoripyöräjengiläisen vaatetus. Vaikka toisaalta vähän pitemmän mallin nahkatakki onkin joskus käytössä. Eikä hiuksetkaan ole mitenkään erikoiset.

• sanoitkaan
        dayum kirjoitti:

Siis minulla on aivan "normaali" tyyli, ei mikään nosta persettäsi-hoppari tai moottoripyöräjengiläisen vaatetus. Vaikka toisaalta vähän pitemmän mallin nahkatakki onkin joskus käytössä. Eikä hiuksetkaan ole mitenkään erikoiset.

vaikuttavasi? Asut siis..? Meni vähän ohi korvien..? :D

• dayum
        sanoitkaan kirjoitti:

vaikuttavasi? Asut siis..? Meni vähän ohi korvien..? :D

Kotonahan sitä asutaan, en siis ole koditon tms. :)
        Mutten ainakaan asu Etelä/Länsi-Suomessa, tai yleensäkään mitenkään erityisen etelässä. Enkä toisaalta niin kovin pohjoisessakaan.

• että..
        dayum kirjoitti:

Kotonahan sitä asutaan, en siis ole koditon tms. :)
        Mutten ainakaan asu Etelä/Länsi-Suomessa, tai yleensäkään mitenkään erityisen etelässä. Enkä toisaalta niin kovin pohjoisessakaan.

tässä suhteellisen lähellä? Niinkuin esim. 200km säteellä? :D

• dayum
        että.. kirjoitti:

tässä suhteellisen lähellä? Niinkuin esim. 200km säteellä? :D

kyllähän minä asun monestakin paikasta 200km:n säteellä, lisäksi moneen muuhun paikkaan on paljon pitempi matka :)

• mut..kun
        dayum kirjoitti:

kyllähän minä asun monestakin paikasta 200km:n säteellä, lisäksi moneen muuhun paikkaan on paljon pitempi matka :)

äh blaah höh köh juu jaa joo :(

Sä et sitten kerro mitään näköjään.

*möks*

Näytän kieltäkin vielä :P

• dayum
        mut..kun kirjoitti:

äh blaah höh köh juu jaa joo :(

Sä et sitten kerro mitään näköjään.

*möks*

Näytän kieltäkin vielä :P

nätti kieli :)

• ja aatteles
        dayum kirjoitti:

nätti kieli :)

miten mukavasti se voisi kutitella, jos se vaan tietäisi, minnepäin pitäisi suunnistaa kutittelemaan :P

• dayum
        ja aatteles kirjoitti:

miten mukavasti se voisi kutitella, jos se vaan tietäisi, minnepäin pitäisi suunnistaa kutittelemaan :P

täällähän mä kotosalla olen, tule vaan. Vai pitäiskö mun tulla sinne tarkastamaan se sun kielesi?

• sit
        dayum kirjoitti:

täällähän mä kotosalla olen, tule vaan. Vai pitäiskö mun tulla sinne tarkastamaan se sun kielesi?

tänne, ku en mä osaa sinne :(

• dayum
        sit kirjoitti:

tänne, ku en mä osaa sinne :(

en enää muista, että missä sä asut... Olinkohan liian humalassa silloin viimeksi kun kävin, vai jokohan tää on sitä dementiaa? Oisin halunnut tulla :(

• molemmat
        dayum kirjoitti:

en enää muista, että missä sä asut... Olinkohan liian humalassa silloin viimeksi kun kävin, vai jokohan tää on sitä dementiaa? Oisin halunnut tulla :(

ku en mäkään muista että oisit edes käynyt.. Tasapeli :) Täällä mä asun.. ja usko pois, jos oikein nokkela olet, pystyt löytämään mun nimen, puh.nron ja osoitteen saatavissa olevan informaation avulla, ihan aikuisten oikeasti :)

• dayum
        molemmat kirjoitti:

ku en mäkään muista että oisit edes käynyt.. Tasapeli :) Täällä mä asun.. ja usko pois, jos oikein nokkela olet, pystyt löytämään mun nimen, puh.nron ja osoitteen saatavissa olevan informaation avulla, ihan aikuisten oikeasti :)

täytyy olla se nokkela :/
        Mutta pysytkös miten seesteisenä ja tyynenä, jos mä olenkin nokkelana ;)

• joten..
        dayum kirjoitti:

siihen on sun tyytyminen :)

Mut jos tosiaan olisit niin nokkela, niin saattais mulla kyllä hieman mennä pasmat sekasin.. vaikkakin olisin myös erittäin erinomaisen otettu :D

• ja perskules
        dayum kirjoitti:

olit nokkelampi ku mä :D

Surffailin tuolla toisaalla ja koin valaistumisen. Nyt vasta tajusin, myönnän.

*nolo*

tottapuhuen *erittäin nolostunut*

• dayum
        ja perskules kirjoitti:

*nolo*

tämä onkin näitä mun kunnian hetkiä...
        Mutta jos nyt totta puhutaan, niin ei tarvitse olla nolostunut. Vaikka en enää olekkaan ihan niin varma, olinko kuitenkaan niiiin nokkela :)

• no..
        dayum kirjoitti:

Mutta jos nyt totta puhutaan, niin ei tarvitse olla nolostunut. Vaikka en enää olekkaan ihan niin varma, olinko kuitenkaan niiiin nokkela :)

ihan oikeaan ainakin osui, että sen puolesta kyllä.. Mut jos vielä puh.nron löydät, niin sitten olet _todella_ nokkela ;)

Mut mä en kyllä ihan 100varmana kehtaa koskaan enää kirjautua ja näyttäytyä näillä palstoilla.. kö ja hö... nonni, sanat loppu, meni kieli solmuun. ( Siinä muuten ei ole lävistystä:P )

• semmonen juttu
        dayum kirjoitti:

että tää on niin väsy, että tän on pakko lähtee tuhisemaan unten maille..

Kauniita unia sulle myös :)

(Niin ja unohda tuo nro-juttu.. selitän joskus.)

• dayum
        ja perskules kirjoitti:

*nolo*

Hyvää yötä sitten :)

• tiesit
        dayum kirjoitti:

Hyvää yötä sitten :)

että kuiteski käyn vielä kurkkaamassa :) Ötyä...

• dayum
        ja perskules kirjoitti:

*nolo*

lisäyksenä, että kannattaahan sitä aina silloin tällöin kirjautua. Ei pidä kainostella :P

Mutta nyt riittää minulle tämä touhu.

• Husupuuli

sellaiset hyvinmuodostuneet pakarat ;)

Sit vaaleanruskeat ehkä vähän taipuisat hiukset..

Kädet, vahvat kädet. Jos ne osaavat soittaa kitaraa, niin oih ja voih...

Kilttipoka-rentturokkari sekoitus/yhdistelmä.

Leveä suu :D

Eipä noista kyllä ihan fetisseiksi ole..

• Karu mies

VÄHÄN NIIN KUIN BODATTU JON BON JOVI : )))
        KASARISUKKAHOUSUT TAITAA OLLA SUN FETISSI : D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3701
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3274
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2898
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2740
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1768
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1729
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1569
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1527
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1509
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1494
    Aihe