Onko kellään kokemuksia itsekiinnittyvistä rintaliiveistä? Tarkoitus olisi ostaa sellaiset kannattaako?
itsekiinnittyvätrintaliivit?
6
1277
Vastaukset
- Jellima
Mulla on jo kolmannet menossa, niin paljon olen tykännyt. Mulla on siis unique brat, ei mitään kopioita. Pysyvät tosi hyvin, voimaa saa käyttää, jotta lähetvät irti ;)
Ne pestään joka käytön jälkeen saippualla ja annetaan kuivua rauhassa. Päivittäisessä käytössä kestävät noin puoli vuotta - itse käytän nimenomaan päivittäin.
Kannattaa ostaa yksi koko isompi kuin oma kuppikoko on, silloin tuki on parempi, kun läpyskä peittää koko rinnan.
Voi olla aluksi vaikea saada oikein paikalleen, mutta jo parin kokeilun jälkeen alkaa päästä jyvälle. Niitä on kahtaa laatua - painavat ja kevyet. Kahdet ekat mulla oli painavat ja nyt light-versio - musta yhtä hyviä molemmat.- ostaa
eli kannaataako sit ostaa yhtä kokoa isommat? Ku mun koko on 80A niin ostanko sen B koon?
- Jellima
ostaa kirjoitti:
eli kannaataako sit ostaa yhtä kokoa isommat? Ku mun koko on 80A niin ostanko sen B koon?
Osta b-koko a-kupille. Käy tsekkaamassa huuto-netistä oisko siellä myynnissä - saisit liivit vähän halvemmalla, jos et vaikka tykkäiskään. Ihmiset joko tykkää tai ei tykkää, sen olen huomannut.
- kannata
Ostin unique brat, käyttämättömät ovat ja sellaisiksi jäävät. Voivat toki sopia joillekin, muttei minulle. Koska itselläni on muutenkin pienet rinnat, niin tuntui että brat vain vetivät niitä alaspäin ja lopputulos oli riippuvat tissit.
- Ja ne irtoaa!
Onko muilla ollut ongelmia irtoamisen kanssa? Multa tuo Unique Bra irtoaa heti kun hikoilen! enkä hikoile mitenkään enempää kuin normaali.
- Jellima
Ja ne irtoaa! kirjoitti:
Onko muilla ollut ongelmia irtoamisen kanssa? Multa tuo Unique Bra irtoaa heti kun hikoilen! enkä hikoile mitenkään enempää kuin normaali.
Ethän vain rasvannut ihoasi ennen liivin laittamista? Laitetaan aina täysin puhtaalle iholle! Rasva ja hiki yhdessä kyllä tekee ihosta niin liukkaan, että takuulla irtoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558