On tässä nyt sitten emännän kanssa käynyt pari kertaa niin, että kumi on rikkoutunut kesken touhujen. Ei olla kumpikaan raavittu niitä kynsillä rikki tai muutenkaan kohdeltu kaltoin. Yhteistä näillä rikkoutumiskerroilla on ollut asento: takaapäin. Onkohan se mahdollista, että kumi ei kestä sitä vauhtia? Tulee meinaan aika vauhdikkaasti touhuttua tuossa asennossa... :P Rikkoutunut kumi on merkiltään Magic, jota on kyllä tuhottu tätä ennen kunnioitettava määrä. Pitää varmaan kohta ruveta tumputtelemaan...:(
Rikkoutuvat kondomit
7
1218
Vastaukset
- Heish
Ettekö voi käyttää mitään muuta ehkäisyä? Kumin kanssa pitää aina varoa ja olla tarkkana. Ja jos kerran menee rikkikin helposti niin.. Ehkä kannattaisi miettiä jotain toista ehkäisyä.
- vaan
olis emännällä vauvakuumetta?Kortsun pystyy kyllä aikasemminkin rikkoa, kuin siinä tilanteessa.
- kumiukko-3
Kumi ei kestä sitä, että liukkautta on liian vähän vauhtiin nähden. Jos keli muuttuu liian kuivaksi kesken hiihdon pitää liukkautta lisätä. Itse käytän Probe Thick Rich liukkaria (saa seksikaupoista) mutta muukin vesiliukoinen suksi eikun seksivoide kelpaa. Anttilastakin löytyy tähän sopivaa epämiellyttävän hajuista tököttiä nimeltään Glid.
Takaapäin asennossa kuivumista lisää se, että ilmanvaihto liikkuvien osien tietämillä on niin hyvä. Lähetyssaarnatessa kosteus ei samalla tavalla pääse karkuun. - melle12
magic on ohut ja menee helposti rikki(?!) näin joki puhui eräässä keskustelussa. sultan on paras
- easy ac
Magic iin verraten sulttani tuntuu ilmapallolta! anteeks vaaan
- ...
Meillä käytetty aina ennen sultania,mutta tekipä tuokin merkki tepposet, KAHDESTI peräkkäin. Onneksi pian pillereillä.
- kyllästynyt
... kirjoitti:
Meillä käytetty aina ennen sultania,mutta tekipä tuokin merkki tepposet, KAHDESTI peräkkäin. Onneksi pian pillereillä.
Minä olen ainakin sen huomannut että Durexin kumit eivät sovi minulle ja miehelleni. Ainoa merkki jonka kanssa ollut ongelmia. Ne ei pysy paikoillaan. Mutta minkäs sille mahtaa jos hormonit ei sovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374