1700-luvun takki ?

MINÄ

Onko kukaan tietoinen missä myytäisiin sellaisia 1700-1800 luvun takkeja, millaisia esim Amadeus elokuvassa niillä miehillä on. Takit on aika pitkiä http://www.elizabethberridge.net/Amadeus-lobbycard.jpg tossa kuvassa näkyy nyt jotenkin sen tyylinen takki mitä haen. Onko kellään siis tietoo jostain liikkeestä joka ehkä myisi tuontapaisia takkeja, tai jotain nettiosoitetta josta ehkä löytyisi ?

10

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miävaan

teatteripuvustoista kannattaisi kysyä tai jostain missä myydään naamiaispukuja??? hieno takki

• jostain

goottivaatekaupasta?

• Jojo

Sallainen kaveri kuin Petja Jäppinen. Kukaan muu ei tiedä niin paljon vaatteista.

• kamu

voisit teettää semmoisen ompelijalla tai tosiaan katsoa teatterista

• *__*
        kamu kirjoitti:

voisit teettää semmoisen ompelijalla tai tosiaan katsoa teatterista

Sitten on vielä se vaihtoehto että ompelet itse. Tietenkin jos ei ole kokenut ompelija, se on hyvinkin vaikeaa mutta niin, riippuu aivan taidoista ja rahatilanteesta.

• penahömpsyli

nakkivene

• Rebeb

Teettäminen on kai ainoa tapa lähinnä. Välillä niitä kyllä voi nähdä esim. Chiringo.fi kaupassa on aika renesanssi tyylistä välillä

• dfghjklöä
    • Pariisista

Pariisissa on kauppoja, joissa sellaisia myydään muiden 1700-1800-luvun vaatteiden ja tavaroiden ohella. Mm. teattereiden puvustajat käyvät niissä ostoksilla, mutta myös teemajuhliin osallistuvat.

Hyvälaatuista käsintehtyä uutta tavaraa, eikä mitään pilailupuoteja. Tuotteet ovat tosin aika hintavia. Itsekin olen ostanut Pariisista aidon ranskalaisen kolmikolkkahatun (n. 175 e, kalliimpiakin on).

Uskoisin, että myös Lontoossa on vastaavia kauppoja, mutta tunnen Pariisin paremmin, kun olen ollut siellä pari vuotta.

• sivullinenkävijä

Kertoisitko jotain osoitteita? Nyt ei ole matkaa tiedossa, mutta jos vielä joskus menisi, niin olisi hauskaa käydä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4301
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      97
      4022
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2507
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2367
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2054
    6. 128
      2014
    7. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1939
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1708
    9. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      137
      1696
    10. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1682
    Aihe