1700-luvun takki ?

MINÄ

Onko kukaan tietoinen missä myytäisiin sellaisia 1700-1800 luvun takkeja, millaisia esim Amadeus elokuvassa niillä miehillä on. Takit on aika pitkiä http://www.elizabethberridge.net/Amadeus-lobbycard.jpg tossa kuvassa näkyy nyt jotenkin sen tyylinen takki mitä haen. Onko kellään siis tietoo jostain liikkeestä joka ehkä myisi tuontapaisia takkeja, tai jotain nettiosoitetta josta ehkä löytyisi ?

10

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miävaan

      teatteripuvustoista kannattaisi kysyä tai jostain missä myydään naamiaispukuja??? hieno takki

    • jostain

      goottivaatekaupasta?

    • Jojo

      Sallainen kaveri kuin Petja Jäppinen. Kukaan muu ei tiedä niin paljon vaatteista.

      • kamu

        voisit teettää semmoisen ompelijalla tai tosiaan katsoa teatterista


      • *__*
        kamu kirjoitti:

        voisit teettää semmoisen ompelijalla tai tosiaan katsoa teatterista

        Sitten on vielä se vaihtoehto että ompelet itse. Tietenkin jos ei ole kokenut ompelija, se on hyvinkin vaikeaa mutta niin, riippuu aivan taidoista ja rahatilanteesta.


    • penahömpsyli

      nakkivene

    • Rebeb

      Teettäminen on kai ainoa tapa lähinnä. Välillä niitä kyllä voi nähdä esim. Chiringo.fi kaupassa on aika renesanssi tyylistä välillä

    • dfghjklöä
    • Pariisista

      Pariisissa on kauppoja, joissa sellaisia myydään muiden 1700-1800-luvun vaatteiden ja tavaroiden ohella. Mm. teattereiden puvustajat käyvät niissä ostoksilla, mutta myös teemajuhliin osallistuvat.

      Hyvälaatuista käsintehtyä uutta tavaraa, eikä mitään pilailupuoteja. Tuotteet ovat tosin aika hintavia. Itsekin olen ostanut Pariisista aidon ranskalaisen kolmikolkkahatun (n. 175 e, kalliimpiakin on).

      Uskoisin, että myös Lontoossa on vastaavia kauppoja, mutta tunnen Pariisin paremmin, kun olen ollut siellä pari vuotta.

      • sivullinenkävijä

        Kertoisitko jotain osoitteita? Nyt ei ole matkaa tiedossa, mutta jos vielä joskus menisi, niin olisi hauskaa käydä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe