Minulla oli ulkkarivieraita käymässä ja ystäväni kanssa kävimme poikien kanssa ulkona. Oli todella jännä huomata, että tavallisesti miehet eivät juurikaan lähesty meitä ystäväni kanssa, kun olemme kahden liikkeellä. Liikaa itseä kehumatta täytyy sanoa, että olemme ystäväni kanssa hyvin viehättäviä ja ehkä monen miehen mielestä tuolla yöelämässä aika pelottaviakin. Tätä on sanottu joskus ääneenkin, sillä miehet ilmeisesti kuvittelevat automaattisesti saavansa meiltä pakit. Noh nyt sitten olimme siis 2 nuorta naista ja 3 miestä ulkona ja johan suomalaiset miehet innostuivat ottamaan (katse-)kontaktia. Todella jännä juttu.
En tiedä meneeköhän tämä sen piikkiin kun seurustellessa on aina enemmän tarjontaa kuin sinkkuna ollessa. :) Vai tuliko nyt miehille varmempi olo, että jos nuokin miehet ovat meidän seurassa niin miksei joku muukin kelpaisi.
Harmi, ettei tällaista ole joka kerta kun on ulkona. Kerrankin sattui olemaan vielä ihan hyvännäköisiä miehiä liikkeellä, mutta kun minun ajatukseni sitten kuitenkin olivat enemmän vieraissa kuin muissa miehissä tällä haavaa.
Hassu juttu...
Missy
1
369
Vastaukset
- 777
En kyllä tiedä tuon teorian todenperää. Ihmiset on yksilöitä joten vaikea sanoa mutta omalta kohdalta voin sanoa ainakin, että jos naisten seurassa on muita miehiä niin en kyllä pelaa silloin yhtään mitään.
Siinä ei tuntuisi olevan mitään logiikkaa edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458