Hei!
Olen menossa huomenna eläinlääkäriasemalle tarjoamaan työvoimaa. Mitä luulette: Onko minulla mitään mahdollisuuksia päästä sinne, vaikka olen kesällä "vasta" 15-vuotias. Olen ollut kerran töissä eläinlääkäriasemalla, mutta vain yhden päivän.
Huomenna
5
1154
Vastaukset
- tosieläin
alasta en tiedä, joten en sano mitään todellista tietoa. Mutta varmaan siellä voisi jotain ollakin.
Ajattelin vain kannustaa ja todeta, että muista ensivaikutelman merkitys. Ainakin, jos et ko. asemalla sitä yhtä päivää ollut, etkä ole heitä ennen tavannut, niin ensivaikutelma on todella tärkeä. Ei muuta kuin itsevarmuutta peliin.- tyttö-91.
Kiitos paljon kannustuksesta! Se piristi.
- Äitsykkä
... ettei kukaan tule kotiisi soittamaan ovikelloa ja tarjoamaan Sinulle kesätöitä.
Joten eikun aktiivista otetta vaan; mene hymyn kera, osoita palveluhalukkuutesi ja intosi työntekoon. Jos ei nyt tärppää, niin joku toinen kerta tai toinen paikka varmasti!
ONNEA MATKAAN!- tyttö-91.
Kiitosta avusta! Tänään en valitettavasti päässytkään hakemaan töitä, koska minulle tuli kuumetta, mutta toivottavasti pian pääsen. :)
- decamerone
tyttö-91. kirjoitti:
Kiitosta avusta! Tänään en valitettavasti päässytkään hakemaan töitä, koska minulle tuli kuumetta, mutta toivottavasti pian pääsen. :)
Olin töissä eräällä eläinlääkäriasemalla työmarkkinatuella pari vuotta sitten, ja vaikka työmarkkinatuella työllistäminen ei maksa työnantajalle mitään, oli työpaikkaa silti todella hankala löytää! Palkkahan tulee tässä tapauksessa Kelalta. Ja itse olin kuitenkin täysi-ikäinen vielä..
Eli ilman suhteita on varmasti hankalaa, liki mahdotonta. Ikävä kyllä. Aika harva suostuu maksamaan palkkaa 15-vuotiaalle, täysin kouluttamattomalle, kun esimerkiksi juuri tuolla työmarkkinatuella saa täysi-ikäisiä työntekijöitä ilmaiseksi. Mahdollisuudet ovat siis todella heikot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478