Onko kellään mitään hyvää neuvoo finneihin...Tuntuu et niit tulee niin usein vaikkakin puhdistaa naamansa päivittäin... Onko kellään mitään hyvää vinkkii mikä tuote oikeesti tehois...? Ja sit noist kynsist et mun kynnet lohkeilee usein ja ne ei ehi kasvaa pitkiks ni onko mitään ainetta joka vahvistas kynsii...? Oon kyl kokeillu kovettajii(kynsilakkaa) mut se ei oo tuntunu auttavan.....Apuaa!!
Finneistä ja kynsistä....
5
506
Vastaukset
- auttaa
Itselläni on ollut noita samoja kynsivaikeuksia kuin sinullakin, mutta sitten: aloitin viilaamaan kynteni kerran viikossa eli pidin huolta että ne olivat hyvässä kunnossa. Ja tietysti viilaaminen oikein eli ei sahausliikettä. Samalla käytin kynsien vahvistavaa lakkaa, jossa oli myös kalsiumia mukana. Uskon, itse, että tuo säännöllinen viilaaminen teki terää ja ajan myötä kynnet vahvistuivat, nyt ei ole enää ongelmana :).
Ja huom., jos on varaa niin osta itselles lasiviila, esim. Body Shop myy, oisko jotain 6-7 euroa mut ikuinen, paitsi ellei putoa...
Olet ilmeisesti suht nuori(?) ja pitäisi löytää joku hellävarainen puhdistus ja kosteusvoide. Merkistä voisin sanoa sen verran, että valitettavasti kaupan hommat ei tehoa koska ne sopivat yleensä niille, joilla ei ole ongelmia. Kunhan et käytä mitään rajuja (Clerasil) koska voimakkaat tuotteet vain lisäävät finnien muodostusta.- Olen suht nuori..
Olen kyllä joo nuori (14 ½ )... onko sitten sulla mitään hyviä esimerkkejä noista hellävarasista voiteista... 2 kertaa viikossa kyl käytän jotain 3 minsan naamioo ja sit joka ilta pesen kasvot jollain vaahdolla..Neuvoja?
- kalkkitabuja
ja ota yhteyttä lähimpään mary kayn ihonhoitokonsulttiin
- Kauneuden Paratiisi
Kauneuden Paratiisi myy rakennelakkaa. Kannattaa pitää aina kynsilakkaa kynsissä ja poistaa kynsilakka säännöllisesti ennen kuin se kuluu tai lohkeilee pois.
http://www.kauneudenparatiisi.fi
Finneihin:
Muista juoda runsaasti. Jätä suklaat ja karkit pois, samoin pullat ja ylimääräiset rasvat. Syö paljon eri värisiä kasviksia.
Puhdista kasvot ensin haalealla vedellä, sen jälkeen viileällä vedellä. Kuivaa kasvot ja puhdista septidinillä. Tämän jälkeen laita ihan tavallista essex-lotionia jota saa apteekista. Levitä sitä kasvoille siten että se imeytyy kokonaan. Älä käytä septidiniä kuitenkaan joka päivä, vaikka ihan aluksi voitkin toistaa käsittelyn useampana peräkkäisenä päivänä.
Ja muista ehdottomasti laittaa se essex lotion kasvoihisi. Jos et laita rasvaa puhdistuksen jälkeen, käy siten että iho rasvoittuu entistä tiuhemmin.
Älä myöskään puristele ja nypi finnejä, koska se aktivoi finnejä lisää. Älä myöskään turhaan koskettele kasvojasi, koska käsistä tulee epäpuhtauksia kasvojen iholle ja se aktivoi ihon rasvoittumista lisää, jolloin ihohuokoset menevät tukkoon ja tulee finnejä lisää. - piitä
Sinulla saattaa myös olla puutosta piistä. Itse aloin syömään pii-valmistetta pari viikkoa sitten, ja sen seurauksen kynteni ovatjo nyt vahvistuneet silmissä. Samaten ihon kunto on parantunut huomattavasti.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899