Psytranceihmisiä?

kuunsumutar

Moikkulis! Ihan uteliaisuuttani ajattelin kysyä, josko täältä löytyy muitakin psy/goa-tyyppelöitä?

23

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapa-Ripa

      on täällä.

      • kuunsumutar

        Oletkos menossa Vernissaan lauantaina?


      • psykeä
        kuunsumutar kirjoitti:

        Oletkos menossa Vernissaan lauantaina?

        Vernissa on ainakin minulle aivan liian kaupallinen, luultavasti lähden sunriseen jonne minulla on ilmaislippukin...

        Zenissä on tänään alkuillasta euron tuopit eikä pääsymaksua, eikö siellä kannattaisi käväistä klo 21-22 aikoihin? Siellä on yleensä muutamia tuttuja psy/metsäbileihmisiä.


      • kuunsumutar
        psykeä kirjoitti:

        Vernissa on ainakin minulle aivan liian kaupallinen, luultavasti lähden sunriseen jonne minulla on ilmaislippukin...

        Zenissä on tänään alkuillasta euron tuopit eikä pääsymaksua, eikö siellä kannattaisi käväistä klo 21-22 aikoihin? Siellä on yleensä muutamia tuttuja psy/metsäbileihmisiä.

        Ai siis Vernissa on kaupallinen, mutta Sunrise ei? Hmm.. Kummallista.

        Joo, siis mun tausta on se, että mulla on ollut tässä aika pitkä biletauko, kun kypsyin siihen ikuiseen kuosaamiseen. Ja silloin kun vielä kävin bileissä niin moneen vuoteen en käynyt enää muissa kuin metsäbileissä. Nyt olenkin sitten ihan pihalla, että missä on ne menemisen arvoiset bileet nykyään. Että saapi silleensä meikäläistä sivistää näissä asioissa!

        Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla tuosta Vernissan kaupallisuudesta lisää. Ettei mee tuhlaamaan huonoihin bileisiin niin paljon rahaa... Mikä siitä Sunrisesta tekee paremman?

        Käväisin muuten lauantaina Itiksen Tsunamissa ja se oli kyllä aika kova pudotus maan pinnalle, kun siellä oli varmaan puolet jengistä jotain itisläisiä megakännissä olevia perusjamppoja... Tai sitten on tosiaan meiningit/jengit bileissä muuttuneet sitten viime näkemän... ;)


      • psykeä
        kuunsumutar kirjoitti:

        Ai siis Vernissa on kaupallinen, mutta Sunrise ei? Hmm.. Kummallista.

        Joo, siis mun tausta on se, että mulla on ollut tässä aika pitkä biletauko, kun kypsyin siihen ikuiseen kuosaamiseen. Ja silloin kun vielä kävin bileissä niin moneen vuoteen en käynyt enää muissa kuin metsäbileissä. Nyt olenkin sitten ihan pihalla, että missä on ne menemisen arvoiset bileet nykyään. Että saapi silleensä meikäläistä sivistää näissä asioissa!

        Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla tuosta Vernissan kaupallisuudesta lisää. Ettei mee tuhlaamaan huonoihin bileisiin niin paljon rahaa... Mikä siitä Sunrisesta tekee paremman?

        Käväisin muuten lauantaina Itiksen Tsunamissa ja se oli kyllä aika kova pudotus maan pinnalle, kun siellä oli varmaan puolet jengistä jotain itisläisiä megakännissä olevia perusjamppoja... Tai sitten on tosiaan meiningit/jengit bileissä muuttuneet sitten viime näkemän... ;)

        "Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla tuosta Vernissan kaupallisuudesta lisää. Ettei mee tuhlaamaan huonoihin bileisiin niin paljon rahaa... Mikä siitä Sunrisesta tekee paremman? "

        Senhän näkee suoraan lipun hinnasta.
        Vernissaan pääsylippu on 20€ (ilman että sinne edes tulee mitään hallucinogenin tai infected mushroomin kaltaista artistia, aivan liikaa), sunriseen 7€ (joka kieltämättä on sekin aika paljon, mutta minulla on ilmaislippu). Sitä paitsi tunnen järjestäjät, tai ainakin osan niistä jotka ovat järjestäneet sekä enemmän että vähemmän kaupallisia hyviä bileitä (mm. hallucinogen, ott ja prometheus Suomeen - kaupallisempi 25€ bile, Nam Shub of Enki suomeen kaapelille, 5€, epäkaupallinen ja hyvä bile kaapelin bileiksi).

        "Käväisin muuten lauantaina Itiksen Tsunamissa ja se oli kyllä aika kova pudotus maan pinnalle, kun siellä oli varmaan puolet jengistä jotain itisläisiä megakännissä olevia perusjamppoja... "

        Minä en jaksanut sinne edes lähteä, kun jotain tuollaista odotinkin...


      • psykeä kirjoitti:

        "Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla tuosta Vernissan kaupallisuudesta lisää. Ettei mee tuhlaamaan huonoihin bileisiin niin paljon rahaa... Mikä siitä Sunrisesta tekee paremman? "

        Senhän näkee suoraan lipun hinnasta.
        Vernissaan pääsylippu on 20€ (ilman että sinne edes tulee mitään hallucinogenin tai infected mushroomin kaltaista artistia, aivan liikaa), sunriseen 7€ (joka kieltämättä on sekin aika paljon, mutta minulla on ilmaislippu). Sitä paitsi tunnen järjestäjät, tai ainakin osan niistä jotka ovat järjestäneet sekä enemmän että vähemmän kaupallisia hyviä bileitä (mm. hallucinogen, ott ja prometheus Suomeen - kaupallisempi 25€ bile, Nam Shub of Enki suomeen kaapelille, 5€, epäkaupallinen ja hyvä bile kaapelin bileiksi).

        "Käväisin muuten lauantaina Itiksen Tsunamissa ja se oli kyllä aika kova pudotus maan pinnalle, kun siellä oli varmaan puolet jengistä jotain itisläisiä megakännissä olevia perusjamppoja... "

        Minä en jaksanut sinne edes lähteä, kun jotain tuollaista odotinkin...

        noissa Hallucinogenissä ja Infected Tomatoesissa jaksaa porukkaa kiinnostaa?
        Posford ei oo julkassu oikeestaan mitään (ainakaan hyvää) Hallucinogen nimellä aikoihin ja IM on jotain helvetin vokaalipoppitrancea nykysin..


      • Rapa-Ripa
        kuunsumutar kirjoitti:

        Oletkos menossa Vernissaan lauantaina?

        Taidanpa tulla ellei jotain muuta ilmaannu tai laiskota.


      • kuunsumutar
        psykeä kirjoitti:

        "Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla tuosta Vernissan kaupallisuudesta lisää. Ettei mee tuhlaamaan huonoihin bileisiin niin paljon rahaa... Mikä siitä Sunrisesta tekee paremman? "

        Senhän näkee suoraan lipun hinnasta.
        Vernissaan pääsylippu on 20€ (ilman että sinne edes tulee mitään hallucinogenin tai infected mushroomin kaltaista artistia, aivan liikaa), sunriseen 7€ (joka kieltämättä on sekin aika paljon, mutta minulla on ilmaislippu). Sitä paitsi tunnen järjestäjät, tai ainakin osan niistä jotka ovat järjestäneet sekä enemmän että vähemmän kaupallisia hyviä bileitä (mm. hallucinogen, ott ja prometheus Suomeen - kaupallisempi 25€ bile, Nam Shub of Enki suomeen kaapelille, 5€, epäkaupallinen ja hyvä bile kaapelin bileiksi).

        "Käväisin muuten lauantaina Itiksen Tsunamissa ja se oli kyllä aika kova pudotus maan pinnalle, kun siellä oli varmaan puolet jengistä jotain itisläisiä megakännissä olevia perusjamppoja... "

        Minä en jaksanut sinne edes lähteä, kun jotain tuollaista odotinkin...

        ...sen verran, että päädyin sitten molempiinkin bileisiin, Fertilityyn ja Sunriseen. Fertility oli hieno kokemus, Sunrise taas oli täynnä jotain keravalta tulleita 18vuotiaita karvanoppakänniörvelöitä... *eieieiei* *päätänsäpudistel*


      • psykeä
        kuunsumutar kirjoitti:

        ...sen verran, että päädyin sitten molempiinkin bileisiin, Fertilityyn ja Sunriseen. Fertility oli hieno kokemus, Sunrise taas oli täynnä jotain keravalta tulleita 18vuotiaita karvanoppakänniörvelöitä... *eieieiei* *päätänsäpudistel*

        Minä puolestaan en käynyt kummassakaan, kun samaan aikaan oli mökkibileet (näistä yleensä tiedotetaan vasta viime hetkellä, joten suunnitelmien yllättävät muuttumiset ovat yleisiä). Siellä ei tosin ollut kovin paljon yleisöä, mutta ruuanlaittoa ja takan polttamista ym, ja hyviä artisteja ja bändejä.
        Sunrise-ilmaislipun voi kai käyttää jossain seuraavassa sunrisessä.


      • kuunsumutar
        psykeä kirjoitti:

        Minä puolestaan en käynyt kummassakaan, kun samaan aikaan oli mökkibileet (näistä yleensä tiedotetaan vasta viime hetkellä, joten suunnitelmien yllättävät muuttumiset ovat yleisiä). Siellä ei tosin ollut kovin paljon yleisöä, mutta ruuanlaittoa ja takan polttamista ym, ja hyviä artisteja ja bändejä.
        Sunrise-ilmaislipun voi kai käyttää jossain seuraavassa sunrisessä.

        ...nuo mökkibileet!:)

        Onks niissä Sunriseissä ollut kuitenkin välillä ihan hyvä meininki? Muistaakseni olen kyllä kuullut jotain sellaista. Riippuu varmaan ketä on soittamassa ja sit myös jos on toisia isoja bileitä samaan aikaan, niin se tietty verottaa..

        Onks ne mökkibileet enemmän niinkuin metsäbilejengin omia talviajan ug-bileitä?


      • psykeä
        kuunsumutar kirjoitti:

        ...nuo mökkibileet!:)

        Onks niissä Sunriseissä ollut kuitenkin välillä ihan hyvä meininki? Muistaakseni olen kyllä kuullut jotain sellaista. Riippuu varmaan ketä on soittamassa ja sit myös jos on toisia isoja bileitä samaan aikaan, niin se tietty verottaa..

        Onks ne mökkibileet enemmän niinkuin metsäbilejengin omia talviajan ug-bileitä?

        "Onks niissä Sunriseissä ollut kuitenkin välillä ihan hyvä meininki? Muistaakseni olen kyllä kuullut jotain sellaista. Riippuu varmaan ketä on soittamassa"

        On ollut, ja juuri silloin jos on ollut joku hyvä dj. Läheskään kaikissa sunriseissä en ole käynyt, mutta kerran siellä oli aamujatkot jossa oli puistokemisti soittamassa alakerrassa, jolloin meininki oli mitä parhainta, yläkerrassa tosin väsyneitä velttoja teinejä trancettamassa, mutta alakerrassa kunnollinen meno.

        Torstaisin siellä on myös Zen-klubi, jossa tosin yleisöä ei kovin paljoa, paikka melkein tyhjillään, mutta yleensä vähintään pari tuttua metsäbilettäjää. Niiden kanssa on tullut yleensä tanssittuakin, tanssilattialla ehkä vain 2-3 henkilöä. Ensi torstaina siellä on kai vähemmän psykeä ja lähinnä entropyn dj:tä, mutta sinne on taas tarkoitus mennä koska tunnen entropyläisetkin, ja lauantaina on entropyn Tresor-bileet (jonne minulla on kutsu), seuraavat suuret ja hyvät bileet. Sinne kannattaa jostain hankkia kutsu tai pääsylippu.

        "Onks ne mökkibileet enemmän niinkuin metsäbilejengin omia talviajan ug-bileitä?"

        Ovat, ja musiikkiakaan ei katkaista kesken kaiken kuten ravintoloissa, ja bileet jatkuvat pitkälle aamuun asti.


      • Emerkkius3
        Rapa-Ripa kirjoitti:

        Taidanpa tulla ellei jotain muuta ilmaannu tai laiskota.

        Miten noissa turvahässääkät on nykysellään??
        Tule mieleen 1993 alkaen discot tuolla, ja minutkin siellä törkeästi on pahoinpidelty. Todella välinpitämättömiä oli "poket" jo silloin.


    • Thalanus

      Löytyypi treelta yks psy trance fani :D

      Talamasca - Scorpio =)

    • toki vaikka melkoisesta masennusta tuntuu genre potevan

      • kuunsumutar

        ...tuosta mainitsemastasi psy-low-tilasta. Olen tosiaan ollut itse pitkällä biletauolla ja nyt sitten taas uutta intoa täynnä valmiina uusiin seikkailuihin. Tilitin tuolla jo tosiessa viestissäni siitä kuinka käväisin viime la Tsunamissa ja siellä oli kyllä tosi paljon sellaisia perusbaariörkkejä...Hui!


      • kuunsumutar kirjoitti:

        ...tuosta mainitsemastasi psy-low-tilasta. Olen tosiaan ollut itse pitkällä biletauolla ja nyt sitten taas uutta intoa täynnä valmiina uusiin seikkailuihin. Tilitin tuolla jo tosiessa viestissäni siitä kuinka käväisin viime la Tsunamissa ja siellä oli kyllä tosi paljon sellaisia perusbaariörkkejä...Hui!

        tuntuu olevan, että musiikki on vain melko samankaltaista suurimmalla osalla artisteja, ainakin nämä Israelin klooni-full on meiningit alkaa olla jo sellasta kuraa (aina oikeestaan ollutkin), että eihän sitä kukaan kestä kuunnella. Darkpsy on myös menossa melko alamäkeen. Porukka ei tohdi enää tehdä muuta kuin biisejä jotka on suoria kopioita toisista. Suomen bileisiin ei edes huvita lähteä kuunteleen sitä surkeeta paukutusta...


      • SeenThatun
        darkgnome kirjoitti:

        tuntuu olevan, että musiikki on vain melko samankaltaista suurimmalla osalla artisteja, ainakin nämä Israelin klooni-full on meiningit alkaa olla jo sellasta kuraa (aina oikeestaan ollutkin), että eihän sitä kukaan kestä kuunnella. Darkpsy on myös menossa melko alamäkeen. Porukka ei tohdi enää tehdä muuta kuin biisejä jotka on suoria kopioita toisista. Suomen bileisiin ei edes huvita lähteä kuunteleen sitä surkeeta paukutusta...

        Jtn Israelilaisia kohtaan (jenkkivihako)


    • kuunsumutar

      ...täällä suomi24:ssä kun löytyy samanhenkistä porukkaa! :)

    • Bafukar

      Digital Talkin ja Infected Mushroomin tuotantoa on tullut kuunneltua, ja paria kokoelmalevyä.

    • j-g
    • kuunsumutar

      Miten selittäisit sen mikä ero näillä kahdella on? Kumpiko kolahtaa enemmän? Itse olen enemmän goa-tyttöjä. :)

      • Transsi

        Psy on ehkä kuivempi kuvainnollisesti kun taas Goa kosteaa...toimii..aah


      • työläiset5.6
        Transsi kirjoitti:

        Psy on ehkä kuivempi kuvainnollisesti kun taas Goa kosteaa...toimii..aah

        Transsi
        24.2.2006 22:05
        Psy on ehkä kuivempi kuvainnollisesti kun taas Goa kosteaa...toimii..aah
        HuHuH *ittu mikä ääliö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe