Olen aikaisemmin kävellyt 1 tunnin ja päällekin pitkiä lenkkejä. Jonkin aikaa sitten alkoi kyllästyttämään se yksin käveleminen ja alkoi harrastus hiipumaan. Kaipaisi jotain virikettä siihen kävelemiseen. Se vain tuntuu niin tylsältä kävellä pitkiä matkoja päivästä toiseen tuolla pihalla yksin. Olen nytten kuitenkin alkoittanut uudestaan kävelyn. Onko siitä kauheesti hyvötyä kun käy vain 30 kävelyn vai olisiko se hyvä alkaa liikkumaan taas se pääle tunnin reissu. Nytten vain tuntuu että tää puolen tunnin reissu on ajan käytön suhteen ihan passeli. Mutta paljon se hyöty nouseen jos sen kävelyajan pidentäisi siihen pääle tuntiin?
Kävely
4
607
Vastaukset
- lihavana
Nyt se on helpompaa. Jätin perunat ja valkoiset jauhot pois. Nyt tulee liikuttua enemmän.
- ..mm,..
Hanki korvalappustereot ja hyvää musaa..
- Fatass
Mp3-soitin mukaan ja sille pari tuntia hyvää musaa, niin lenkit menee oikein mukavasti. Itsekin lenkkeilen kymmenisen tuntia viikossa ja yleensä yksin, joten musiikista on paljon iloa.
- ---
Hyvä molemmat ja tunti parempi, kun kuluu enempi kaloreita ja kunto nousee. Sauvojen kanssa vielä hauskempi nopeuksia vaihdellen.
Minä seuraan sykemittaria ja kuuntelen kielikursseja tai musiikkia. Ensin kävelin, nyt juoksen myös. Liikuntasuositus lienee tunti päivässä aikuisille ja 2 tuntia päivässä lapsille ja nuorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593