Baarimorkkis

vi*unvi**i

Prkl mikä baarimorkkis. Taas tullu oltua koko lauantain-yö baarissa. Muutaman naisen kanssa siellä tuli juteltuakin, mutta siinä se, mitään ei jäänyt kuitenkaan käteen !!

Sen sijaan rahaa ja energiaa paloi. Kaiken lisäksi sunnuntai päivä meni ihan hukkaan pitkään nukkuessa. Olo on tukala viinan edellisen illan viinan juomisen takia. Ja miksi sitten silti baariin menin ?? Noh siksi, että kyllästyttää perkeleesti tämä sinkkuilu ja halus löytää naisen. Eipä löytynyt tai saanut tälläkään kerralla.

Täysin hukkaan heitettyä elämää koko naisten etsiminen ja silti sitä tekee. Prkl kun harmittaa taas. Hemmetin hemmetti.

30

2560

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihkura

Luultavasti ens viikonloppuna taas tuntuu ihan harkinnan arvoiselta ajatukselta lähtee baariin.

Onhan noita morkkiksia itse kullakin ollu ;) Nyt et vaan jää liikaa vaalimaan sitä morkkista, vaan keskityt muihin juttuihin. Syö hyvin, juo paljon nesteitä krapulan korjaamiseks ja etsi vaikka juttuseuraa täältä palstalta.

Rahanmeno baareissa on kyllä ehdottomasti se kaikkein vittumaisin homma. Miksei suomessaki vois joskus olla happy hour- hässäkkää. Tyyliin drinksut puoleen hintaan jne.

• dayum

Mutta eiköhän se taas kerran mene ohi, kuten pihkurakin jo totesi :)

Mulla sen sijaan ei ollut varsinaista morkkista, mutta kun aamulla heräsin pari ensimmäistä kertaa, niin oli hirveän agressiivinen olo ja jonkin verran vitutustakin havaittavissa. Vitutuksen syytä en kyllä tällä kertaa tiedä, aina silloin tällöin vain käy niin.
      Mutta eipähän ole kankeakaan, vaikka kaikki mahdollisuudet hyvään rapulaan olikin

• pihkura

Piti lukee tuo loppu pari kertaa, kun väkisin aivot väitti, että sä sanot ettei sulla ole aamustondista (anteeksi suorapuheisuus) vaikka siis selväästi kirjoitat ettei sulla oo krapulaa :) Mikähän siinä on..?

Onko vielä vitutus päällä?

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Piti lukee tuo loppu pari kertaa, kun väkisin aivot väitti, että sä sanot ettei sulla ole aamustondista (anteeksi suorapuheisuus) vaikka siis selväästi kirjoitat ettei sulla oo krapulaa :) Mikähän siinä on..?

Onko vielä vitutus päällä?

Eikös se joku sanonta mene niin, että siitä puhe mistä puute :)

Ei enää vituta, se oli silloin aamulla se keljutus

• pihkura
        dayum kirjoitti:

Eikös se joku sanonta mene niin, että siitä puhe mistä puute :)

Ei enää vituta, se oli silloin aamulla se keljutus

Mut sanonnoilla on tapana putkahtaa esiin aina kun se on käyttäjälle hyödyllistä ja lopun aikaa ollaan vaan härskejä..

Mutta puute saattaa silti olla todellinen, mitäpä sitä nyt suoralta kädeltä kieltämäänkään ;)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Mut sanonnoilla on tapana putkahtaa esiin aina kun se on käyttäjälle hyödyllistä ja lopun aikaa ollaan vaan härskejä..

Mutta puute saattaa silti olla todellinen, mitäpä sitä nyt suoralta kädeltä kieltämäänkään ;)

tai oikeastaan niiden käyttäjät, taitavat olla...
        Kuten tässäkin taas kerran nähtiin, niin sain ainakin hienovaraisesti tiedusteltua sinun tilannettasi. Ei sillä että mitenkään kiinnostaisi tai olisin valmis ojentamaan auttavan käteni... ;)

*katuu ja häpeää jo nyt, että painoi lähetä viesti-nappia*

• pihkura
        dayum kirjoitti:

tai oikeastaan niiden käyttäjät, taitavat olla...
        Kuten tässäkin taas kerran nähtiin, niin sain ainakin hienovaraisesti tiedusteltua sinun tilannettasi. Ei sillä että mitenkään kiinnostaisi tai olisin valmis ojentamaan auttavan käteni... ;)

*katuu ja häpeää jo nyt, että painoi lähetä viesti-nappia*

Olipas aivan valtavan ovelaa. Ja minä aivan täysin huomaamattani kerroin tilanteestani jotain. Hmm.. Tosin mä oon kertonu jo halipula-topicin allaki jotain.

Mutta siis elämä auki ja tie jäässä. Näillä mennään mitä on saatu ja mitä onnistutaan hankkimaan.

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Olipas aivan valtavan ovelaa. Ja minä aivan täysin huomaamattani kerroin tilanteestani jotain. Hmm.. Tosin mä oon kertonu jo halipula-topicin allaki jotain.

Mutta siis elämä auki ja tie jäässä. Näillä mennään mitä on saatu ja mitä onnistutaan hankkimaan.

eilisestä illasta... Nojuu, huono vitsi. Sattumoisin luin kyllä sen jutun, hyvä jos on ollut hyvä ilta :) Harmi sinällään, ettei niitäkään hyviä ja mukavia iltoja riitä joka illalle eikä jokaiselle.

• pihkura
        dayum kirjoitti:

eilisestä illasta... Nojuu, huono vitsi. Sattumoisin luin kyllä sen jutun, hyvä jos on ollut hyvä ilta :) Harmi sinällään, ettei niitäkään hyviä ja mukavia iltoja riitä joka illalle eikä jokaiselle.

Mut toisaalta, mä viihdyn tällä hetkellä vielä sinkkuna, joten jos mä toivoisin rauhallista koti-iltaa ihanan miehen kainalossa joka illalle, tai siis ainaki moniin iltoihin, ni sehän tarkottais, että mä haluaisin lopettaa sinkkuilun, enkä mä oo vielä valmis vakiintumaan. Hih, aika hyvin yhteen lauseeseen :)

Jokatapauksessa mä tunnen että en välttämättä oo vieläkään ihan toipunu satutuksesta, joten jatkan ihan mielellään vielä vapaana.

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Mut toisaalta, mä viihdyn tällä hetkellä vielä sinkkuna, joten jos mä toivoisin rauhallista koti-iltaa ihanan miehen kainalossa joka illalle, tai siis ainaki moniin iltoihin, ni sehän tarkottais, että mä haluaisin lopettaa sinkkuilun, enkä mä oo vielä valmis vakiintumaan. Hih, aika hyvin yhteen lauseeseen :)

Jokatapauksessa mä tunnen että en välttämättä oo vieläkään ihan toipunu satutuksesta, joten jatkan ihan mielellään vielä vapaana.

Kannattaa varmaan kuunnella sitä sisintään. Varsinkin jos saa näpeilleen edellisessä suhteessa, niin tuskin kannataa hätiköidä uusien suhteiden suhteen.

• pihkura
        dayum kirjoitti:

Kannattaa varmaan kuunnella sitä sisintään. Varsinkin jos saa näpeilleen edellisessä suhteessa, niin tuskin kannataa hätiköidä uusien suhteiden suhteen.

Oikeestaan on vaan mukavaa suhtautua vähän kevyemmin elämään. Voi tässä sumplia työjuttuja ja kaikkee ihan vaan itteensä ajatellen. Ei tarvi tehä minkäänlaisia kompromisseja.

Pitää tavallaan palata omaan itteensä ja tutustua meikäläiseen, ennenku viittin edes harkita elämän jakamista jonku toisen kanssa.

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Oikeestaan on vaan mukavaa suhtautua vähän kevyemmin elämään. Voi tässä sumplia työjuttuja ja kaikkee ihan vaan itteensä ajatellen. Ei tarvi tehä minkäänlaisia kompromisseja.

Pitää tavallaan palata omaan itteensä ja tutustua meikäläiseen, ennenku viittin edes harkita elämän jakamista jonku toisen kanssa.

Kun ei mullakaan ole mitään pakon omaista tarvetta seurustella. Olisihan se tietty kivaa jos tapaisi / löytäisi sellaisen, josta ihan oikeasti kiinnostuu. Tietysti olisi hyvä, että hänkin kiinnostuisi minusta. Huonossa / yksipuolisessa parisuhteessa en halua olla.

Kuten totesitkin, niin onhan se yksin eläminen sinällää helppoa kun ei tarvitse välittää toisen tarpeista. Voi elää vain itselleen. Vaikka onkin toisaalta typerästi sanottu. Mulla(kin) kun vaikuttaa työt aika ratkaisevasti elämiseeni ja tekemisiini. Vaikkakaan ei juuri nyt, mutta siis normaalisti.

• pihkura
        dayum kirjoitti:

Kun ei mullakaan ole mitään pakon omaista tarvetta seurustella. Olisihan se tietty kivaa jos tapaisi / löytäisi sellaisen, josta ihan oikeasti kiinnostuu. Tietysti olisi hyvä, että hänkin kiinnostuisi minusta. Huonossa / yksipuolisessa parisuhteessa en halua olla.

Kuten totesitkin, niin onhan se yksin eläminen sinällää helppoa kun ei tarvitse välittää toisen tarpeista. Voi elää vain itselleen. Vaikka onkin toisaalta typerästi sanottu. Mulla(kin) kun vaikuttaa työt aika ratkaisevasti elämiseeni ja tekemisiini. Vaikkakaan ei juuri nyt, mutta siis normaalisti.

Olishan se huolestuttavaa jos lomallaki työt rytmittäis elämää. Ainaki muistelen, että olisit jossain vaiheessa maininnu olevas vapaalla..

Mä en oo ihan pitävästi vielä päättäny, haluaisinko "normaalin" päivätyön vai vuorotyön. Tällä hetkellä nautin kyllä vuorotyöstä, kun vapaita päiviä tulee viikollekin. Toisaalta välillä tuntuu, että on hankaluuksia keretä tehdä mitään, kun rytmi vaihtelee koko ajan.

• sorisorisori
        pihkura kirjoitti:

Olishan se huolestuttavaa jos lomallaki työt rytmittäis elämää. Ainaki muistelen, että olisit jossain vaiheessa maininnu olevas vapaalla..

Mä en oo ihan pitävästi vielä päättäny, haluaisinko "normaalin" päivätyön vai vuorotyön. Tällä hetkellä nautin kyllä vuorotyöstä, kun vapaita päiviä tulee viikollekin. Toisaalta välillä tuntuu, että on hankaluuksia keretä tehdä mitään, kun rytmi vaihtelee koko ajan.

Psst.. sori jos keskeytän. Voisitteko harkita oman huoneen hankkimista ? Menkää vaikka chattiin tai kahville tai meilatkaa.

• pihkura
        sorisorisori kirjoitti:

Psst.. sori jos keskeytän. Voisitteko harkita oman huoneen hankkimista ? Menkää vaikka chattiin tai kahville tai meilatkaa.

Tää nyt kuitenki on sinkkujen keskustelupalsta, ja kun juttua irtoo niin on mukava jutella.

• dayum
        pihkura kirjoitti:

olen siis lomalla, valitettavasti tähän aikaan vuodesta. Mutta nyt vain kävi näin.

Normaalissa päivätyössä ja vuorotyössä on kyllä puolensa ja puolensa. Sitten on vielä olemassa epäsäännöllinen vuorotyö epäsäännöllisine työaikoineen :) Kyllä mä ainakin teen ennemmin sitä työtä, mitä haluan ja missä viihdyn, kuin jotakin hommaa missä vituttaa koko ajan tai ainakin suurimman osan ajasta.

Mutta jos pitäisi valita "normaalin" päivätyön tai vuorotyön väliltä, niin valitsisin vuorotyön. Vaikka onhan sillä palkallakin väliä :)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

olen siis lomalla, valitettavasti tähän aikaan vuodesta. Mutta nyt vain kävi näin.

Normaalissa päivätyössä ja vuorotyössä on kyllä puolensa ja puolensa. Sitten on vielä olemassa epäsäännöllinen vuorotyö epäsäännöllisine työaikoineen :) Kyllä mä ainakin teen ennemmin sitä työtä, mitä haluan ja missä viihdyn, kuin jotakin hommaa missä vituttaa koko ajan tai ainakin suurimman osan ajasta.

Mutta jos pitäisi valita "normaalin" päivätyön tai vuorotyön väliltä, niin valitsisin vuorotyön. Vaikka onhan sillä palkallakin väliä :)

Miten mä olinki ihan unohtanu vuorolisät. Ja tuotantopalkkio. Ja juhlapyhät ynnä muut, mitkä on työpäiviä toisin ku jossain vaikkapa kaupassa.

Kyllä mullaki taitaa kuppi keikahtaa vuorotyön puolelle.

• dayum
        pihkura kirjoitti:

Miten mä olinki ihan unohtanu vuorolisät. Ja tuotantopalkkio. Ja juhlapyhät ynnä muut, mitkä on työpäiviä toisin ku jossain vaikkapa kaupassa.

Kyllä mullaki taitaa kuppi keikahtaa vuorotyön puolelle.

kyllähän ne vuorolisät yms. vaikuttaa. Vaan siinäkin on se, että kuka saa ja kenelle annetaan vai jäädäänkö kokonaan ilman :)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

kyllähän ne vuorolisät yms. vaikuttaa. Vaan siinäkin on se, että kuka saa ja kenelle annetaan vai jäädäänkö kokonaan ilman :)

ni ainakaan minä en jää ilman :)

• dayum
        pihkura kirjoitti:

kieltäytyy, jos tyrkytetään lisää mania :)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

kieltäytyy, jos tyrkytetään lisää mania :)

sellasia periaatteen ihmisiä. En kyllä mäkään vaihtais pienen rahalisän takia epämieluisempaan työhön.

• dayum
        pihkura kirjoitti:

ole tämän näköinen...

Kyllä mullekkin on tärkeintä se, että viihtyy työssään.

Mutta siis tännekkin, mä jätän sut nyt!
        Eli poistun tuonne olkkariin tv:n ääreen. Hyvää illan jatkoa :)

• pihkura
        dayum kirjoitti:

ole tämän näköinen...

Kyllä mullekkin on tärkeintä se, että viihtyy työssään.

Mutta siis tännekkin, mä jätän sut nyt!
        Eli poistun tuonne olkkariin tv:n ääreen. Hyvää illan jatkoa :)

Mäkin voisin tuota toista ruutua tuijotella. Öitä :)

• tepi

Pullamössösukupolven pitäisi saada kaikki ilmaiseksi, ihmissuhteetkin. Ihmissuhteen hankkiminen on kovaa työtä jonka eteen joutuu tekemään vaivaa. Baareihin menneet rahat ja krapula on se hinta jonka tästä joutuu maksamaan.

Joillakuilla tuntuu olevan sellainen kummallinen käsitys että baareissa käytäisiin siksi että siellä on hauskaa. Baareissa käyminen ja juominen on useimmille vastenmielistä työtä jota joutuu tekemään jotta ihmissuhteen saisi aikaiseksi.

• mössönderi

kunpa se raha ees ratkaisisi... olen rahoittanut baareja jo hyvän henkilöauton hinnan, pää on kyllä aina täyttynyt mutta kassit on jäänyt täyteen...

• hone-y

Eli turhaahan ei ole naisen etsiminen vaan baareissa käyminen. Ota hyvä mies vaihtoehtoiset tavat käyttöön!

• NoJust

mutta tiedätkös millä siitä pääsee? Pitää irroittaa itsensä koko skenestä, vaikka tuntuisikin siltä, että baari on paras paikka löytää seuraa.
      Kyllä niitä naisia on muuallakin ja etsimättä oleminen on paras tapa houkuttaa nainen kehiin
      :-) Tämä on vanha klishee, ja itse ärsyynnyin siitä vielä vähän aikaa sitten, mutta pakko se on allekirjoittaa kun oma elämä on todistanut oikeaksi.

• vilperi

funtsia miten olisi mukamas voinut viettää paremmin viikonlopun. olin myös sellasel 48 tunnin kuositus reissulla ja oli kyl pirun hauskaa. kyl kunnon sekoilureissut aina seurustelun voittaa, se on varma.
      älä tressaa, eiköhän se mamma sullekkin löydy.

• Pöhve

Vilperi,toi voi pitää paikkansa ja varmasti pitääkin,jos se vain jäisi siihen 2 päivään.Itte jäin saatana jumiin yhdeksäksi päiväksi(lopetin viime perjantaina)ja olo on kuin raastinraudalla.En kiistä sitä,etteikö ravintelleissa voisi olla todella hauskaakin,mutta ittellä ei kyllä enään ollu.Pelkkää nuokkumista ja aina välillä vessaan oksentaan,niin kauan kunnes sait vähintään 4-5 isoa kaljaa alas(ja taas sama rumba seuraavana päivänä).

• Samoja kokenut

Mä voisin kirjottaa just samoin mut vaihtamalla naisnäkökulmasta.
      En ees jaksanu lukee kahden ihmisen keskusteluketjua läpi ja kommentteja mitä olit saanu mut sen tiiän ittestäni ettei netissä roikkuminen ainakaan paranna morkkista.
      Ittestäni tiiän että baari-illan jälkeen en halua kuullakaan baareista mitään mut tiiän myös sen että seuraava kerta tulee. Ja ihan vaan siks ettei aina jaksa olla kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe