Siksi sinkkunaiset että itse olen nainen. Sinkkuna ollut nyt vuoden verran ja törmännyt usein pienehköön syrjimisongelmaan. Tässäpä muutamia lausahduksia ystävien suusta:
"Ei ajateltu kutsua sua ku aateltiin ettei sua kiinnosta tämmöset pariskuntakekkeit"
"Ai, ulos.. No ei innosta, katellaan netistä noita kämppiä"
"No en nyt lähtisi ulos, kun tuo miesään ei lähe"
"Mites treffielämä? Sori kun en ole ehtinyt sun kanssa kahville.."
"Mieskin tossa naureskeli kun kuuli sun taas mönkään menneistä treffeistä.."
"Eikö muka kukaan oon lähössä.. Kai mä sit voisin ni sun ei tarvii yksin mennä.."
Eli ongelma.. Suurin osa ystävistä/kavereista varattuja, joten luonnollisesti nyhväävät mielummin kotona, tai ainakin useimmiten. Ja he eivät uskalla lähteä sinkun kanssa ulos, luulevat kai että joutuvat vietellyiksi, tiedä häntä. Mitä siis tekisin? Ja onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kyllähän sitä siis treffeillä tullut käytyä ja ihan vaan bilettämässä tai hauskanpidossa miesseurassa, mutta olisi välillä kiva tutustua myös uusin samaa sukupuolta oleviin tyyppeihin. Baariin kun menee niin yleensä sieltä bongailee niitä miehiä eikä naisia =) Mutta olis kiva mennä joskus sinkkunaisporukassa bilettämään ja pitämään hauskaa! =) Ja arvostelemaan miesten perseitä.. ;) Tai vaikka muuten vaan porukassa missä ei tarvii tuntea painetta siitä että pitää matsata jonkun kanssa..
Oiskos ideoita! =) Odotan mielenkiinnolla!
hei sinkkunaiset ja miksei miehetkin!
4
1079
Vastaukset
- pihkura
Mulla on kyllä välit pysyny hyvinä myös niihin vakiintuneisiin kavereihin. Tällä hetkellä on pari hyvää ystävää, joitten kans käydään baarittelemassa ja vakiintuneitten ja raskaana olevien kans käydään sit muuten kahvilla ja muualla.
Meillä on ollu enemmän niin päin, että mulla ei meinaa aika riittää joka suuntaan, ja joudun kieltäytyyn joistain jutuista. Eli on tullut sellanen mielikuva, että ne vakiintuvat jää enemmin syrjään, kun on perhe ja mies ja kaikki. Missään vaiheessa mulle ei oo tullu sellasta oloa, että joku säälis mua tai vastaavaa.
Mistäpäin olet kotoisin? Ootko ajatellu, että näillä sun kavereilla on luultavasti muitakin tuttuja, jotka eivät vielä ole perhettä täysillä perustamassa. Nämä meikäläisen "baarikärpäset" löyty nimittäin just sitä kautta ja siinä on seki hyvä puoli, että kun on valmiiks yhteisiä tuttuja, niin juttukin lähtee helposti liikkeelle ja juoruttavaa riittää ;) - Roi37m
Minä olen yksin asuva 37v mies ja olen muutaman naisen kans yrittäny lähteä treffeille niin vastauksia löytyy. Pitää hakea tupakkaa velipojan luota ynm ja yleisimmät kysymykset,että olenko alkkis vais naisten hakkaaaja. Ei ole vissiin tasa-arvo oikein toteutunu suomessa, siksi käyn just tuttujen naisten kanssa tanssimassa koska tykkään siitä ja ei ole paineita kumpaankaan suuntaan. Toivoisin tietenkin että löytäisin vielä naisen jota rakastaa ja joka osaisi nauttia elämän pienistä hetkistä. Ihanin talvi terveisin Veijo Rovaniemeltä
Siis, aivan tottahan tuo on! Tai siis itse en ole milloinkaan ollut kiinnostunut lähtemään parien kanssa esim. ulos. Naispuolisia ystäviä huomattavasti vaikeampi löytää kuin miespuolisia :/
- mimmi-30
Hieno huomata että just äsken kirjoitin itse samasta aiheesta. Tosin mulla erosta on huomattavasti vähemmän aikaa. Mutta muistan tunteen edelliseltä (ja toistaiseksi ainoalta "oikealta") sinkkuajalta. Itse mietin ihan vakavissani että pitäisikö laittaa joku ilmoitus netiin. "30 nainen eronnut sinkkunainen etsii samanhenkistä ja samaasukupuolta olevaa sinkkuseuraa x-paikkakunnalla. Kiinnostuksen kohteet mm. baarissa notkuminen ja lenkkeily" Ongelma on vaan se että mihin tuollaisen ilmoituksen laittaisi ja kiinnostaako ketään vastata tuollaiseen?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks91802Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1181592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321