Kenet palstalaisen

setup

...ottaisit mukaasi viikon lomalle autiotuvalle?

51

3106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisnikki

miehen.

• puistokemistin formaatti

Nyt äkkilähdön, kiitos! :)

• Maxelle

Voitaisiin puhua toisemme pyörryksiin.

• tähtitoimittaja

mistä me puhuttais?

• Maxelle
        tähtitoimittaja kirjoitti:

mistä me puhuttais?

ja siitä kumpi lämmittää saunan

• tähtitoimittaja
        Maxelle kirjoitti:

ja siitä kumpi lämmittää saunan

tulisiko riita siitä kumpi on tiskikaapissa?

• Maxelle

tulisiko riita siitä kumpi on tiskikaapissa?

siitäkin ;D

• tähtitoimittaja
        Maxelle kirjoitti:

siitäkin ;D

suostun, eipä tulisi aika pitkäksi. Mulle eka vuoro tiskikaapissa, sinä lämmität saunan.

• Maxelle

suostun, eipä tulisi aika pitkäksi. Mulle eka vuoro tiskikaapissa, sinä lämmität saunan.

se pelataan kortilla

• tähtitoimittaja
        Maxelle kirjoitti:

se pelataan kortilla

sekoita sä pakka, mä meen tiskikaappiin.

Kutnait kaikille; legendoille, rahvaalle, kermalle, hapantuneelle maidolle ja kutunjuustolle.

• Maxelle

sekoita sä pakka, mä meen tiskikaappiin.

Kutnait kaikille; legendoille, rahvaalle, kermalle, hapantuneelle maidolle ja kutunjuustolle.

Taasko?

Vai olet sinä alkanut viihtyä tiskikaapissa?

*kömpii perästä*

Joko jaan?

• Carmenita ejk.

..kuin joku salarakas kysely:ddd
      En minäkään kyllä paljasta kenet ottaisin.
      Tietystikkin eri juttu,kuka haluasi minut?

--eikö kukaan vielä ole halunnut mun kaa *ITKEE LOHDUTTOMASTI*

• koltis

kuvitelmieni ihanaa naista, joista yhden kanssa jatkoviikko, njamm.

• Unelma

Hyvä herra, piti kylläkin valita palstalaisista.

• koltis
        Unelma kirjoitti:

Hyvä herra, piti kylläkin valita palstalaisista.

Palstalaisista.

• mä päästä
        koltis kirjoitti:

Palstalaisista.

edes kärpäsenä mukaan? *kysyy ujosti*

• koltis
        mä päästä kirjoitti:

edes kärpäsenä mukaan? *kysyy ujosti*

Viikko ujon kärpäsen kanssa olisi tosi eroottista.

• Unelma
        koltis kirjoitti:

Palstalaisista.

Tässä olis sinulle Unelmanainen. Ota neljä ihanaista.

• koltis
        Unelma kirjoitti:

Tässä olis sinulle Unelmanainen. Ota neljä ihanaista.

Tottakai, mutta menee tiukaksi kun huomioni riittää vain kolmelle. Tarvii sitten laittaa vielä harkintaan nuo muut, vaikkakin ovat kovasti vahvoilla.

• Puhurix

vaikea saada niitä naisia kaikkia mukaan. Ei sulla helpot oltavat tulis kyllä, mut saahan mies kerätä haastetta elämäänsä. Huh huh!

• koltis
        Puhurix kirjoitti:

vaikea saada niitä naisia kaikkia mukaan. Ei sulla helpot oltavat tulis kyllä, mut saahan mies kerätä haastetta elämäänsä. Huh huh!

Mitä vaikeempaa sen haasteellisempaa. Oikeesti vieraiden ihmisten (naisten) kanssa viikko sovussa jossain eräkämpällä olis sinänsä haaste, eipähän tulis aika pitkäksi. Uskoisin siitä muodostuvan kuiteskin riemukkaan viikon, josta palataan himaan hymyssä suin.
        Tässä iässä ei vielä lakata haluumasta ja haaveilemasta vaikka mistä.

• Puhurix
        koltis kirjoitti:

Mitä vaikeempaa sen haasteellisempaa. Oikeesti vieraiden ihmisten (naisten) kanssa viikko sovussa jossain eräkämpällä olis sinänsä haaste, eipähän tulis aika pitkäksi. Uskoisin siitä muodostuvan kuiteskin riemukkaan viikon, josta palataan himaan hymyssä suin.
        Tässä iässä ei vielä lakata haluumasta ja haaveilemasta vaikka mistä.

Sä ehkä palaisit hymyssä suin kotiin ja helpotuksesta huokaisten.

• koltis
        Puhurix kirjoitti:

Sä ehkä palaisit hymyssä suin kotiin ja helpotuksesta huokaisten.

Omin jaloin, muut ainoastaan hymyssä suin ja huokaillen. Dee dee.

• Mä lupaisin
        koltis kirjoitti:

Viikko ujon kärpäsen kanssa olisi tosi eroottista.

olla kiltti ja kutittelisin vain silkkisillä siivilläni sun poskeasi ja ....

• Puhurix
        koltis kirjoitti:

Omin jaloin, muut ainoastaan hymyssä suin ja huokaillen. Dee dee.

Nostan hattua positiivisuudellesi.

• Yopollo

riittää seuraksi se autius. Meillä on vanha ystävyys, mutta viime aikoina yhteyttä on pidetty kovin harvoin.

• JokisenEväs

kenet ottaisin...;))

eipä olisi tupa silloin enää autio...

• Puhurix

Hmmm, jaapa jaa. Nyt täytyy kyllä miettiä. Keneen ihmeeseen mahtaisit päätyä.

• merliNi

että kirjottaisin nimet lappusille ja pistäisin mysyyn...sieltä sitten arpoisin jonkun onnellisen mukaan..:D

• Tuohan olikin mainio idis. Muutama nimi lappusiin, arpoisin minäkin sieltä pari kolme onnellista ;).
        Tuon koltiksen ottaisin kyllä kans mukaan. On se niin mukavan tuntuinen koltiainen. Vaan tulisko mukaan, eppäilen ettei. Hällä näkyy olevan muutenkin ruuhkaa tupaseurasta.
        Ja Jermun otan kans, siltä ei edes kysytä mitään ja piste.

• koltis
        Mariet kirjoitti:

Tuohan olikin mainio idis. Muutama nimi lappusiin, arpoisin minäkin sieltä pari kolme onnellista ;).
        Tuon koltiksen ottaisin kyllä kans mukaan. On se niin mukavan tuntuinen koltiainen. Vaan tulisko mukaan, eppäilen ettei. Hällä näkyy olevan muutenkin ruuhkaa tupaseurasta.
        Ja Jermun otan kans, siltä ei edes kysytä mitään ja piste.

Lähtisin mielelläni. Mitenkäs tuo varustepuoli.

• Narttu
        koltis kirjoitti:

Mariet näytä kertovan varustuksestaan:/ Mussaa olis vähän mutusteltavaa. Oleks käynyt jo tsekkaamassa tuon mun hakemukseni tuolta ylhäältä? Mä kertaan vielä nuo tärkeimmät avut eli 98cm-70cm-98cm. Riittäiskös että mä ottaisin ne mukaan, sä saisit huolehtia siitä piknik-korista?

• koltis kirjoitti:

Näin äkkiä...hmmm... mitäs sitä mukaan...kesällä kait mennään eiks nih - niin sitten onki varmaan mukaan, ohvia hyttysten karkottamiseksi, sidetarpeita pieniä kolhuja varten. Tehdäänkös me havuvuode ja siihen päälle laitetaan makuualustat, ei sitten havut nukkuessa pistele ;). Mitäs sitä muuta... keksi sinä lisää.

Ps. Tokihan otan jotain naisellista ja salaperäistäkin mukaan ;).

• Mariet kirjoitti:

Näin äkkiä...hmmm... mitäs sitä mukaan...kesällä kait mennään eiks nih - niin sitten onki varmaan mukaan, ohvia hyttysten karkottamiseksi, sidetarpeita pieniä kolhuja varten. Tehdäänkös me havuvuode ja siihen päälle laitetaan makuualustat, ei sitten havut nukkuessa pistele ;). Mitäs sitä muuta... keksi sinä lisää.

kun mä olen jo päättänyt että otan teltan mukaan ja sisustan sen romanttisesti. Siellä on pehmeät patjat joissa on satiinilakanat. Vaaleanpunaisia ruusunterälehtiä ripoteltuna vuoteelle sekä tietysti valkeita freesian kukkia, jotka tuoksuvat huumaavasti. Ne ovat mun nimikkokukkiani:)
        Yöpukuna on valkoinen pitkä silkkiyöpaita joka kahisee eroottisesti kesäyössä persikan väristä ihoani vasten.
        Sorry Mariet, siihen telttaan ei mahdu kahta naista yhtä aikaa:(

• Freesianainen kirjoitti:

kun mä olen jo päättänyt että otan teltan mukaan ja sisustan sen romanttisesti. Siellä on pehmeät patjat joissa on satiinilakanat. Vaaleanpunaisia ruusunterälehtiä ripoteltuna vuoteelle sekä tietysti valkeita freesian kukkia, jotka tuoksuvat huumaavasti. Ne ovat mun nimikkokukkiani:)
        Yöpukuna on valkoinen pitkä silkkiyöpaita joka kahisee eroottisesti kesäyössä persikan väristä ihoani vasten.

Hittolainen, nyt tuli on paha. Tuotahan koltis ei voi vastustaa.
        Ellei sitten kuitenkin tykkäis siitä havuvuoteesta enemmän.

*miettii ankarasti vastaiskua*

• koltis
        Mariet kirjoitti:

Viritettävä kanootti katolle ja erämaajärvelle laavun tekoon. Keksitään sitten jotain kivaa.

• koltis
        Narttu kirjoitti:

Mariet näytä kertovan varustuksestaan:/ Mussaa olis vähän mutusteltavaa. Oleks käynyt jo tsekkaamassa tuon mun hakemukseni tuolta ylhäältä? Mä kertaan vielä nuo tärkeimmät avut eli 98cm-70cm-98cm. Riittäiskös että mä ottaisin ne mukaan, sä saisit huolehtia siitä piknik-korista?

On mullakin varusteita, ainakin siinä piknik-korissa.

Suoraan oksan haaraan nostaisin mä naaraan, oisin sulle suuri apinamies, kenties.

• koltis
        Mariet kirjoitti:

Hittolainen, nyt tuli on paha. Tuotahan koltis ei voi vastustaa.
        Ellei sitten kuitenkin tykkäis siitä havuvuoteesta enemmän.

*miettii ankarasti vastaiskua*

Vois olla tosi herkkä. Kuuneltais käkien kukkumista, vaan ei oltais äimän käkenä.

• koltis
        Freesianainen kirjoitti:

Armeijan teltta kuvauksesi perusteella. Siellä oli just tollaista. Kaksin ihanan naisen kanssa. Oi niitä aikoja.

• koltis kirjoitti:

Viritettävä kanootti katolle ja erämaajärvelle laavun tekoon. Keksitään sitten jotain kivaa.

Kuulostaa hyvältä. Kyllä me kaikkea kivaa keksitään. Haluisin lähteä vaikka heti.

• koltis kirjoitti:

Vois olla tosi herkkä. Kuuneltais käkien kukkumista, vaan ei oltais äimän käkenä.

*vaipuu haaveisiin*

• koltis
        Mariet kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Kyllä me kaikkea kivaa keksitään. Haluisin lähteä vaikka heti.

Porokahvia, loimukalaa, lämpöä ja läheisyyttä. Siinä on ihmisen mieli.

• koltis kirjoitti:

Armeijan teltta kuvauksesi perusteella. Siellä oli just tollaista. Kaksin ihanan naisen kanssa. Oi niitä aikoja.

Heti kun on poissa vähänkin pitempään täältä niin sulla on jo suunnitelmat ties kuinka pitkällä tuon Marietin kanssa:( Tuo Mareit taitaa olla varsinainen tehopakkaus naisten kampittamisessa:/
        *Pyyhkii kyyneliä silmäkulmasta*
        Mitähän mun nyt kannattais tehdä? Jos sä käyt sillä eräretkellä sen Marietin kanssa ja sitten toteat että kyllä sittenkin olis ihana sivellä tummia valkealle silkkiyöpaidalle valuvia hiuksia ja kuiskailla kauniita sanoja freesian- ja ruusuntuoksuisessa teltassa.
        Olisit jo kuunnellut ne käen kukunnat alkukesästä Marietin kanssa ja me oltaisiin lämpimässä elokuun yössä jossa sattiinilakanat hohtaisivat pimeässä ja niillä lepäisi suloinen freesianainen.
        Miltäs kuulostaisi? *Toivoo ettei Mariet pahoita mieltään*

• koltis
        Freesianainen kirjoitti:

Heti kun on poissa vähänkin pitempään täältä niin sulla on jo suunnitelmat ties kuinka pitkällä tuon Marietin kanssa:( Tuo Mareit taitaa olla varsinainen tehopakkaus naisten kampittamisessa:/
        *Pyyhkii kyyneliä silmäkulmasta*
        Mitähän mun nyt kannattais tehdä? Jos sä käyt sillä eräretkellä sen Marietin kanssa ja sitten toteat että kyllä sittenkin olis ihana sivellä tummia valkealle silkkiyöpaidalle valuvia hiuksia ja kuiskailla kauniita sanoja freesian- ja ruusuntuoksuisessa teltassa.
        Olisit jo kuunnellut ne käen kukunnat alkukesästä Marietin kanssa ja me oltaisiin lämpimässä elokuun yössä jossa sattiinilakanat hohtaisivat pimeässä ja niillä lepäisi suloinen freesianainen.
        Miltäs kuulostaisi? *Toivoo ettei Mariet pahoita mieltään*

Voitaiskos mennä sun mahtavine fantasioines sitten jonnekkin muualle kun telttaan.

• koltis kirjoitti:

Voitaiskos mennä sun mahtavine fantasioines sitten jonnekkin muualle kun telttaan.

*alkaa miettiä sopivaa paikkaa*.
        Olishan se hienoa tietysti jossain merenrantahuvilassakin josta avautuu ranskalainen ikkuna puutarhaan ja meri kohisisi taustalla, Bach soisi hiljaisena....

• koltis
        Freesianainen kirjoitti:

*alkaa miettiä sopivaa paikkaa*.
        Olishan se hienoa tietysti jossain merenrantahuvilassakin josta avautuu ranskalainen ikkuna puutarhaan ja meri kohisisi taustalla, Bach soisi hiljaisena....

Venetsiassa pussaamassa Rialto-sillalla.

• koltis kirjoitti:

Venetsiassa pussaamassa Rialto-sillalla.

ikimuistoinen suudelma! Ja tietysti sinisenä hetkenä illan hämärtyessä...

• Narttu
        koltis kirjoitti:

On mullakin varusteita, ainakin siinä piknik-korissa.

Suoraan oksan haaraan nostaisin mä naaraan, oisin sulle suuri apinamies, kenties.

Sä et ole kuvaillut itseäs yhtään mutta jos mut oksan haaraan jaksaisit nostaa (en oo mikään tankero mutta nykymiehet on monesti niin heikkovoimaisia)
        niin kyll varmaan oot ihan sexy mies.
        Sellainen vahva ja suojeleva mies saa tämän nartun kehräämään:))Tummia karvojakin sais olla sen verran käsivarsisssa, rinnuksissa ja säärissä että täyttäis kunnon uroon merkit:)

• koltis
        Narttu kirjoitti:

Sä et ole kuvaillut itseäs yhtään mutta jos mut oksan haaraan jaksaisit nostaa (en oo mikään tankero mutta nykymiehet on monesti niin heikkovoimaisia)
        niin kyll varmaan oot ihan sexy mies.
        Sellainen vahva ja suojeleva mies saa tämän nartun kehräämään:))Tummia karvojakin sais olla sen verran käsivarsisssa, rinnuksissa ja säärissä että täyttäis kunnon uroon merkit:)

Ton karvasena olon. Sun ei sitte tarvi.

• joka puhuu

vähiten tai siis on vähiten äänessä.

• Jermu

Niiiiiiiiiiin!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe