Mitä teinkään

Toivoton idiootti

On tosi huono olo, tyttöni jätti minut. En ole koskaan ennen kokenut tällaista tuskaa sydämessäni. Mutta itseäni saan vain syyttää tästä. Kerron lyhyesti tarinani. Tämä tapahtui viime joululomalla. Olin tulossa baarista ja menin tyttöystäväni kämpille. Hän nukkui siellä. Menin hänen viereensä ja aloin hiljaa hyväilemään häntä tarkoituksenani herättää hänet. Halusin yllättää hänet ja tehdä hänelle hyvää. En ajatellut omia tarpeitani, sen haluan sanoa. Jatkoin hänen hyväilyään ja hän heräsi. Halusin rakastella häntä ja antaa hänelle nautintoa, mutta hän käski minun lopettaa. En kuitenkaan lopettanut (halusin yllättää hänet hyvässä mielessä) vaan jatkoin rakastelua. Kun hän toistumiseen sanoi ei niin silloin tajusin lopettaa. Sen jälkeen asiasta ei puhuttu sen enempää kuin että pyysin anteeksi käytöstäni. Kului noin kaksi kuukautta tapahtuneesta ja huomasin rakkaallani olevan joku hätänä. Silloin hän vasta pystyi kertomaan minulle mikä oli hätänä. Hän ei enää halunnut jatkaa suhdettamme koska olin ottanut hänet väkisin. Hän sanoi että osa hänestä vihaa minua. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut ottaa häntä väkisin vaan tehdä hänelle hyvää, jotain erilaista (herätä hyväilyihin jne). Kerroin sen hänelle. Hänelle on aikaisemminkin sattunut vähän vastaava juttu. (ei minun kanssa) Rakastan häntä enemmän kuin omaa elämääni. En voi vieläkään kuvitella ettemme ole enää yhdessä. Tarkoitukseni ei ollut satuttaa häntä mutta mokasin pahemman kerran. Koko elämäni on murtunut. Kertokaa minulle naiset että voiko nainen antaa tollaisen teon miehelle joskus anteeksi? En tiiä mitä tekisin.. En ole keksinyt kun yhden vaihtoehdon: Lähteä tästä elämästä. Kertokaa minulle mitä mun pitäisi oikein tehdä, olen täysin hajalla.

12

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VeToSa

Toi on yksi yleisistä tekosyistä, joita naiset käyttävät lopettaakseen suhteen. Todennäköisemmin taustalta löytyy toinen mies.

• pitkälle

kun nenä kantaa. Tollasia helvetin puujalkaidiootteja tappipäitä siinä vielä neuvoaantavana. Jumalauta raiskaus on rikos. Ap:lle Todellako ajattelit? Vai HALUATKO ajatella niin, ettei koko kurja paska näkyisi? Ettei sieltä peilistä tuijottaisi joku, jota ei voi silmiin katsoa. Anna hänen mennä. Vähintä mitä voit tehdä. Ja mieti.

• VeToSa
        pitkälle kirjoitti:

kun nenä kantaa. Tollasia helvetin puujalkaidiootteja tappipäitä siinä vielä neuvoaantavana. Jumalauta raiskaus on rikos. Ap:lle Todellako ajattelit? Vai HALUATKO ajatella niin, ettei koko kurja paska näkyisi? Ettei sieltä peilistä tuijottaisi joku, jota ei voi silmiin katsoa. Anna hänen mennä. Vähintä mitä voit tehdä. Ja mieti.

Ei toi ollut raiskaus. Nainen käytti selvästi tapausta tekosyynä. Sitten kun sinulla on vähän enemmän elämänkokemusta niin ymmärrät.

Raiskaus olisi vakava rikos, en minä raiskaajia hemmottelisi. Kakkua vaan riittävästi sellaisille. Tämä ei ollut selvästikään raiskaus.

• VeToSa
        pitkälle kirjoitti:

Ei toi ollut raiskaus. Nainen käytti selvästi tapausta tekosyynä. Sitten kun sinulla on vähän enemmän elämänkokemusta niin ymmärrät.

Raiskaus olisi vakava rikos, en minä raiskaajia hemmottelisi. Kakkua vaan riittävästi sellaisille. Tämä ei ollut selvästikään raiskaus.

• Sellainen tapaus.

Nämä seksiasiat on sellaisia mitkä jokainen kokee niin omalla tavallaan. Mutta ainakin sinun kertomanasi tuo ei kuulostanut niin pahalta, kuin oman exäni känninen teko.
      Tosin oltiin molemmat kännissä ja tultiin baarista, mutta hän vain heitti minut sohvalle, veti vehkeensä esille ja survaisi sisään.
      Ilman mitään hyväilyjä tai hellänäpitoja.
      Minkäänlaista alkuflirttiä meillä ei edes koko iltana ollut.
      Sen tapauksen jälkeen hän alkoi inhottaa minua, enkä enää kyennyt nauttimaan hänen läheisyydestään vaikka todella halusin.

• hyi

Itse sanoit, toivoton idiotti.
      Olen samaa mieltä.
      Kirjoituksen perusteella toimit kuten halusit.
      Et kunnioittanut ja ottanut huomioon toisen mielipidettä. Miksi mies ei tajua sanaa EI.

• naisen mielipide

ei voi muuta sanoa,kuin etten ihmettele ollenkaan,että jätti sinut.Mutta koska tajuat tehneesi suuren virheen ja käyttäytyneesi todella huonosti;voit ottaa tuosta opiksesi ja tehdä päätöksen,ettet koskaan enää naista kohtele tuollatavoin.Tosin tuota suhdetta et varmaan enää takaisin saa.

• alkup.

Tarkoitukseni ei ollut tuottaa kenellekään pahaa oloa, vaikka moni ei sitä varmaan uskokaan.. Olen kertonut sen hänelle. Hän sentään pystyy puhumaan minulle mutta sanoo että pelkää minua, enkä ihmettele sitä lainkaan. Meillä oli aivan mahtava suhde siihen asti ja rakkautta riitti molemmin puolin. En halua päästää hänestä irti, koska tiedän etten oikeasti ole sellainen ihminen. Alkuperäinen tarkoitukseni oli hyvä, mutta mokasin kaikkein pahimmalla tavalla. Jos joskus saan hänen luottamuksensa takaisin, pitäisin huolen etten enää koskaan menettäisi sitä. Nämä eivät ole pelkkiä sanoja vaan tiedän sen sydämessäni.

• akka itsekin
        alkup. kirjoitti:

Tarkoitukseni ei ollut tuottaa kenellekään pahaa oloa, vaikka moni ei sitä varmaan uskokaan.. Olen kertonut sen hänelle. Hän sentään pystyy puhumaan minulle mutta sanoo että pelkää minua, enkä ihmettele sitä lainkaan. Meillä oli aivan mahtava suhde siihen asti ja rakkautta riitti molemmin puolin. En halua päästää hänestä irti, koska tiedän etten oikeasti ole sellainen ihminen. Alkuperäinen tarkoitukseni oli hyvä, mutta mokasin kaikkein pahimmalla tavalla. Jos joskus saan hänen luottamuksensa takaisin, pitäisin huolen etten enää koskaan menettäisi sitä. Nämä eivät ole pelkkiä sanoja vaan tiedän sen sydämessäni.

Ihmissuhteet eivät kestä, kunnei viitsitä nähdä vaivaa minkään eteen. Kaikki mokailee, pitää oppia antamaan anteeksi. Jos liikaa painaa, niin terapiaan. Anna akan mennä, olisi se mennyt muutenkin. Jos sai tuon "virheesi" sanottua, osaisi kai käsitelläkin asiaa jos vain haluaisi. JOS nyt syy lähtöönsä oli edes siinä.. Sori siskot, tuo ei kuulostanut yhtään pahalta. Minä kyllä tykkäisin, jos oma kulta tuollalailla yllättäisi :). Ihan tiedoksi, mulla on huonojakin kokemuksia miesten suhteen "seksi"-asioissa.

• Veijari-77
        akka itsekin kirjoitti:

Ihmissuhteet eivät kestä, kunnei viitsitä nähdä vaivaa minkään eteen. Kaikki mokailee, pitää oppia antamaan anteeksi. Jos liikaa painaa, niin terapiaan. Anna akan mennä, olisi se mennyt muutenkin. Jos sai tuon "virheesi" sanottua, osaisi kai käsitelläkin asiaa jos vain haluaisi. JOS nyt syy lähtöönsä oli edes siinä.. Sori siskot, tuo ei kuulostanut yhtään pahalta. Minä kyllä tykkäisin, jos oma kulta tuollalailla yllättäisi :). Ihan tiedoksi, mulla on huonojakin kokemuksia miesten suhteen "seksi"-asioissa.

Puhut asiaa. Olen varma että naisella oli toinen mies. Tuollaiset kusipääeukot ne tykkää vähän vedättää miestä. Äläkä alkuperäinen kirjoittaja ole niin tyhmä että uskot ja jäät murehtimaan. Voin kuvitella miten makoisat naurut kyseinen nainen saa jos vielä vuosien kuluttua nyyhkit ja selittelet samaa. Sinua on huijattu ja tn. petetty! Nyt elämässä eteenpäin!

• alkup.
        Veijari-77 kirjoitti:

Puhut asiaa. Olen varma että naisella oli toinen mies. Tuollaiset kusipääeukot ne tykkää vähän vedättää miestä. Äläkä alkuperäinen kirjoittaja ole niin tyhmä että uskot ja jäät murehtimaan. Voin kuvitella miten makoisat naurut kyseinen nainen saa jos vielä vuosien kuluttua nyyhkit ja selittelet samaa. Sinua on huijattu ja tn. petetty! Nyt elämässä eteenpäin!

En usko että hänellä on toista miestä tai itse asiassa olen siitä aivan varma. Koko ajan ollaan oltu sen jälkeen yhteydessä. hän sanoo uskovansa minua kun kerroin, etten enää ikinä voisi häntä satuttaa koska rakastan niin paljon. Hän vain pelkää minua ja ymmärrän sen.
        En vain tiedä kuinka saisin hänet uskomaan. Hänelle on vain aikaisemmin käynyt vähän samanlainen tapaus, joka pelästytti silloin hänet ja jätti häneen pahat arvet. Silloin se tosin ei ollut hänen kumppaninsa. Vaan häntä hyväiltiin kun hän nukkui. Sen takia hänen tuntuu olevan vaikeata päästä asian yli.

• ...
        alkup. kirjoitti:

En usko että hänellä on toista miestä tai itse asiassa olen siitä aivan varma. Koko ajan ollaan oltu sen jälkeen yhteydessä. hän sanoo uskovansa minua kun kerroin, etten enää ikinä voisi häntä satuttaa koska rakastan niin paljon. Hän vain pelkää minua ja ymmärrän sen.
        En vain tiedä kuinka saisin hänet uskomaan. Hänelle on vain aikaisemmin käynyt vähän samanlainen tapaus, joka pelästytti silloin hänet ja jätti häneen pahat arvet. Silloin se tosin ei ollut hänen kumppaninsa. Vaan häntä hyväiltiin kun hän nukkui. Sen takia hänen tuntuu olevan vaikeata päästä asian yli.

Hengähdäpä hetkeksi.

Pelkäänpä, että nyt liikaa pusket ja vakuuttelet toiselle. Jos hän vielä sanoo, että pelkää, älä ihmeessä nyt enempää säikäytä.

Pientä taukoa ja näytä, ettei sinua tarvitse pelätä. Ihan rauhassa nyt vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe