Naurettavaa

jussi

Kerpele!
Mikä teihin nuoriin on mennyt. Eikö
enää musiikki kelpaa musiikkina.

Olen itse metallista elämäni digannut jamppa, mutta ei minun tarvitse tuollalailla hinttimäisesti ja naurettavasti omaa elämänkatsomustani tai olemassa oloani perustella, huonon itsetunnon ja koulukiusaamisen uhreja kaikki nämä tämänpäivän muka metallibändit, eivätkä osaa veivata kunnolla musaa kuten 20- vuotta sitten soittaneet heavy bändit keles...

http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html

http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal2.html

10

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevi-Pentti

mies puhuu asiaa..Jossain tuntuu, että tuo kaikenlainen maalaaminen yms. ihmerituaali miekkoineen ja sapelineen menee jo hiukan yli! Onko sitten leikkiminen jäänyt lapsena niin vähälle, että pitää aikuisena vielä kokeilla! Ei millään pahalla mutta ei niin hyvälläkään! Soittasivat vaan sitä metallia niin kun ennenkin, tyylit voi muuttua ja niin pitääkin, ei aina tarvitse olla mitään samanlaista mitä 20 vuotta sitten on ollut! En kyllä pistäisi niitä pukuja päälle mistään hinnasta mitä silloin on "heviäijät" laittanu! Voi perkele!! Hevi kunniaan oli se sitten minkälaista tahansa!!

• veiddu

Huvittavaa katseltavaa, mutta sitten häpesin silmät päästäni siinä ''Children Of Finland''-kuvan kohdalla. Se jos mikä on noloa. Todella noloa. Ei pojat tajua elämän asioista. Taidanpa mennä naureskelemaan sinne uudestaan :D

• näkökulmasta

Mun mielestä blackmetal on osaksi teatteria. Ja teatteriin kuuluu kaikenlaiset asut ja maskit. Eihän sitä kauhu elokuvaakaan tehdä ilman niitä. Vai tekisitekö te ? Varmaan uskottavan saisitte väsättyä.

• jussi

Kyllä parhaat kauhuelokuvat ovat mielestäni esim. hannibal lacteriin tms liittyviä elokuvia joissa käytetään enemmälti psykolokiaa;).
        Mutta makunsa kullakin.
        Aloituspuheenvuorossa otin kantaa lähinnä BM:n mielestäni naurettavuuksiin viedystä teatterista.
        Eihän tuollainen voi kiinnostaa kuin 13-15 murrosikäisiä; eihän

• heeeeeeeeeee
        jussi kirjoitti:

Kyllä parhaat kauhuelokuvat ovat mielestäni esim. hannibal lacteriin tms liittyviä elokuvia joissa käytetään enemmälti psykolokiaa;).
        Mutta makunsa kullakin.
        Aloituspuheenvuorossa otin kantaa lähinnä BM:n mielestäni naurettavuuksiin viedystä teatterista.
        Eihän tuollainen voi kiinnostaa kuin 13-15 murrosikäisiä; eihän

No kyllä alice cooperikin on tuota jo kolkytä vuotta vetäny. sun waspit ja mötikät.

• Demon of Power

Mitä jos itse keskittyisit vaan siihen, millaista musiikkia bändit soittavat! Sen jälkeen toi imagoarvostelu tuntuisikin täysin turhalta jutulta. Miksei muka saisi olla jotakin erikoista imagoa!? Musta taas on välillä tylsää katella bändikuvia, joissa seistään ihan vaan taviksina oma lempibändipaita päällä tai keikkoja joissa bändinjäsenet vaan stondaa lavalla soittamassa.

Eiköhän toi ulkonäön arvostelu kuulu vielä enemmän hevipiirien ulkopuolelle? Niinkuin täällä FleshRehnataskin täällä joskus mainitsi. Käydään aina tuomitsemassa ulkonäön perusteella joku ihminen! Ikinä ei viittitä sen tarkemmin tutustua, olkoon vaikka ihminen olisi kuinka mukava ja mielenkiintoinen! Sama juttu näissä bändeissäkin! Pitää vaan enemmän kiinnittää huomiota imagoon, vaikka musa olisi kuinka jees!

KISS:n Gene Simmonskin sanoi joskus aikoinaan että perusta sellainen hevibändi, minkä sitten haluat itse nähdä. Vielä semmoista että kaikki älykkäimmät ja ne joilla on musakorva kehittynyt osaa ymmärtää vähän paremmin. Toi kyseinen musa voi alussa kuulostaakkin paskalta (jos ei ymmärrä), mutta muutaman kerran kun kuuntelet tollaista musiikkia niin viisastut sinäkin. Aloitappa vaik Dimmun Enthrone Darkness Triumphantilla tai vaik Filthin Cruelty And The Beastilla. Noista opit tosi nopeesti ymmärtämään!

• dhghfg

Kannattaisi osoittaa tuo sille Mike Hobartille, eihän jussi tuossa sitä ulkonäköä edes arvostellut! Kannattaisi perehtyä tekstiin.....

Kyllä jotkut osaavat vetää herneen nenäänsä asioista.....

• meikillä tai ilman
        dhghfg kirjoitti:

Kannattaisi osoittaa tuo sille Mike Hobartille, eihän jussi tuossa sitä ulkonäköä edes arvostellut! Kannattaisi perehtyä tekstiin.....

Kyllä jotkut osaavat vetää herneen nenäänsä asioista.....

... tai Juzzi sittenkin vähän mollata tota ulkonäkö hommaa, kun mä sitä luen... Mutta "vanhana" luupäänä (siis 30 ) olen kuitenki sitä mieltä että musa on olennaista ja BM:ään kuuluu olla jonkin verran teatteria... eli olen samaa mieltä kun joku hemmo tässäkin ketjussa... Ja Kiss on valitettavan hyvä esimerkki... ekax vähän teatteria meikkiä (mikä sopi aikaan), sitten maskit pois kun se ei futaa enään ja sitten taas maskit päälle kun alkaa lärvä olla niin kulahtanut ettei sitä voi näyttää ;-)...Meinaa kaivoin tossa pikkubroidin vanhat promokuvat esiin ... kyllä ne meikit toimi siiheen aikaan ja skeneen . Onnex kuitesti aika on tehnyt tehtävänsä ja broidi luopu BM:stä (ne oli aika V:n surkeita)... ja nyt loppu tää shitti -arg-

• Rausku

Näinhän se menee, että bläkkiksessä tehdään monia naurettavia asioita. Ja noilla sivuilla olen naureskellut ennenkin. Etenkin nuo terävät tekstit ovat mainioita ironisointia. Ihan huippukamaa.

Kun yksi yhtye keksii tehdä jonkin rankan ulkonäöllisen tempun, monet muut seuraavat, yrittäen olla vielä enemmän sitä itseään. Ja lopulta pienen skenen kuviot menevät täysin naurettaviksi.

Kyllä esim. Satyriconin tuotantoa arvostan, sekä monia Immortalin kipaleita, vaikka promokuvat ovatkin hirvittäviä. Eihän Queen-diggareitakaan haittaa vaikka bändi näytti kammottavalta 70-luvulla. Tai joku Led Zeppelin...todella nuhjuisen näköisiä karvapäitä. Tai Iron Maiden 80-luvulla tirkoineen ja raitahousuineen... Musiikki voi silti olla timanttia. Rockin esteettinen koodisto poikkeaa aina jossain määrin perinteisistä arvoista.

Monet iskelmäbändit pukeutuvat vähäeleisen siististi. Ja silti musiikki on kuvottavaa sontaa.

Nykyään tehdään paljon loistavaa metallia. Muoti-ilmiöt tulevat ja menevät. Rock on.

• jooomiäs

up up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      3856
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3446
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      3058
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2900
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1898
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1894
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1729
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1671
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1663
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1624
    Aihe