Onko teillä kokemuksia SB-dieetistä? tahdon kuulla kaiken koska itse ajattelin siihen ryhtyä.
SOUTH BEACH DIET
5
9359
Vastaukset
- lyyliska
Heips...
Luin south beach dietti kirjan pari viikkoa sitten, kiinnostuin siitä sillä muutama tuttuni on elänyt sen avulla jo reilu vuoden ja heidän kokemuksistaan innostuneena ajattelin aloitta itse sen myös. Se tuntuu niin luonnolliselta ja hyvältä. Aloitin ja ensimmäinen päivä oli kaikkein vaikein, makeaa teki koko ajan mieli, kroppa oikein huusi sokeria...selvisin siitä päivästä ilman karkkia jes... Ja muutaman päivän päästä huomasin että en edes ajatellut namuja..Neljäntenä päivänä iski hillitön halu leipään....ostin kokojyvä 100% ruisleipää ja olen syönyt sitä pari viipaletta aamuisin.Syön myös porkkanaa ja hedelmiä, Eli tavallaan hyppäsin suoraan kolmosvaiheeseen, minä selkärangaton...Silti oloni on paljon mukavampi kuin "entisessä" hiilarielossa...Urheilen säännöllisesti ja jotenkin lenkin jälkeen tuntuu että on pakko saada ruisleipää tmv...Ainut miinuspuoli on että vatsani ei meinaa toimia, ennen se toimi ainakin kerran päivässä ja niiden neljän päivän aikana jotka elin tiukasti sb.tä -ei kertaakaan...Heti kun otin ruisleivän ja hedelmät kehiin rupesi vatsa toimimaan hieman paremmin...Oisko jollain nixejä???Korostan siis että olen niin luuseri etten jaksanut olla 2 viikkoa tiukalla dieetillä ja olen jo pari kertaa retkahtanut...Toissapäivänä leivoin korvapuusteja ja söin yhden mutta, yllätys, yllätys...Minulle tuli tosi ähky ja tukala oli...Ei tod. tehnyt mieli lisää mitään mössöä...Toivon että täs pikkuhiljaa saisin niskasta kii ja pystyisin olee sen 2 viikkoa ja sit 2 oikealla ohjelmalla, olen kyl tyytyväinen tähänkin mutta haluaisin tehdä hiilaripuhdistuksen kroppaani. Ja sb.ssä on totisints totta että kun syö jotain nopeaa hiilaria hetken päästä tekee taas mieli jotain "makeaa"..Olen syönyt mitä ihanempia salaatteja ja kananmunia sekä lihaa...Ryhdy rohkeasti vain ja kirjottele kokemuksiasi ja vinkkejä tänne... - lyyliska
Olen laihtunut n.3 kg paris viikos
- noudattaa
luin kirjan ja mun mielesta se on liian monimutkainen noudattaa. en jaksa.
- helpompaa
syödä eineksiä ja muita puolivalmiita tuotteita. Kunnon ruokavaliota et vaan saa aikaiseksi jos et aio vähäänkään vaivaa nähdä sen eteen.
- Toisenkerrankarppi
helpompaa kirjoitti:
syödä eineksiä ja muita puolivalmiita tuotteita. Kunnon ruokavaliota et vaan saa aikaiseksi jos et aio vähäänkään vaivaa nähdä sen eteen.
Noudatin viisi kuukautta Southbeach dietin ruokavaliota ja paino lähti. Ainoa dieetti joka on toiminut. Sen huomaa kuinka ei ole nälkä samalla tavalla kuin hiilaripitoisella ruokavaliolla. Kannattaa ottaa selvää asiasta ja kokeilla edes sen kaksi viikkoa. Tämä on helpoin noudattaa vähähiilihydraattisista ruokavalioista. Kannattaa katsoa hiilihydraattien lukemia, mutta tätä voi noudattaa ja laihtua pelkästään käyttämällä sallittuja ruoka-aineita. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474