Meikkivoiteiden myynti!

Minä

Oletteko huomannut, miten järjetöntä meikkivoiteiden myynti Suomessa on? Menee mihin tavarataloon tai kosmetiikkaliikkeeseen tahansa, niin siellä on joka merkin kohdalla aina sama ongelma: suurin osa suomalaisista käyttää meikkivoidetta 010 Ivory tai sitä seuraavaa. Nämä ovatkin sitten aina lopussa ja jos niin onnekkaasti käy, että onnistuu löytämään juuri tuon halutun ivoryn, niin niitä pitää sitten hamstrata varastoon!

Jäljellä ovat aina kaikki tummemmat sävyt aina vaaleanruskeaan saakka, hyllyssä pölyttymässä.. Tosiasia on, että lähes kaikki ostavat juuri tuota vaaleita sävyä eikä muita osteta melkein ollenkaan. Eikö olisi järkevämpää tilata oikeaa sävyä menekin mukaan?! Meikkivoide ei ole niinkuin huulipuna tai kynsilakka, sen tosiaan täytyy olla juuri oikeaa sävyä ja sitä tarvitaan joka ikinen päivä! Sen pitäisi olla siis aivan perustuote eikä mikään ylellisyys.

Onko siis lopputulos tämä: arkipäivisin on pakko käyttää tummempia sävyjä, joita löytyy helposti, kun taas ivoryt säästetään iltameikkeihin ja muihin erikoistilaisuuksiin joissa pitää näyttää hyvältä! Laittakaa kommenttia, olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä asiasta.

2

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

Itse en ole ainakaan huomannut meikkivoiteden loppuneen kaupoista. Tosin mulle ne sävyt on liian vaaleita, joissa on Suomen lipun kuvan ja maininta suomalaiselle iholle sopiva sävy, mut kuitenkin, en mikään erityisen tummakaan ole. Esim. Lumenen Hydra Drops-meikkivoiteessa mulla on kolmanneksi vaalein sävy, 014, talvisin käytössä.

• Sama

Ostan yleensä Anttilasta tai Sokkarilta, mutta lähes kaikissa muissakin liikkeissä on sama juttu. Ja ainakaan minun palkkani ei riitä yli 10 euron meikkivoiteiden ostamiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe