Naisena täytyy logiikkaansa välillä purkaa, kun aina pitää ihastua kusipäihin. Pari kertaa olen naimisissa ollut elämäni aikana ja molemmilla ja eka kerralla mies ravasi vieraissa ja toisella kertaa tuli turpaan monesti. Sekaan on minulla useita pienempiä suhteita mahtunut ja tyyli miesten osalta jatkunut samanlaisena.
Viime kesänä tapasin erään miehen, joka todellakin ja oikeasti olisi parasta mitä kenellekkään naiselle voisi tapahtua. Tapa jolla hän huomioi, kosketteli, kuunteli, ymmärsi minua, antoi aikaa sekä tilaa, piti ystävistäni ja he hänestä, hän oli lapsi ja eläinrakas, joka minulle on tärkeää, koska todella haluan lapsia ja pian. Seksissä koin hänessä piirteitä, jotka todella minua olisi miellyttänyt jos olisin antanut aikaa sille enemmän, kiihkeää ja hellää samaan aikaan.
Mutta jokin minussa ei saanut kokemaan häntä kohtaan sellaisia vahvoja tunteita joita haluan parisuhteessa kokea.
Käsistäni en häntä olisi halunnut päästää, mutta pakko oli. Täytyy myöntää, että olen itkenyt itseni takia siksi etten osannut juuri häntä rakastaa. Kuulin tuossa taannoin, että hän oli muuttanut pois kaupungista joulukuussa, ikävää koska mielessäni toivoin tunteiden heräävän ehkä myöhemmin... Olisi hienoa kuulla muiden naisten ja miesten samantyyppisiä tarinoita
Miksi me rakastumme renttuihin
17
2137
Vastaukset
- Mies.
Jos vertaat menneitä suhteitasi, niin niissä on varmasti tunneskaala heittänyt armottomasta vitutuksesta ja vihan tunteista polttavaan rakkauteen ja sitten tämän kiltin miehen kanssa oli verrattain tasapainoinen tunneskaala pienine rauhallisine vaihteluineen.
Mikä on keskiarvo, mitä haluat loppuelämältäsi, mieti sitä? - mr.niceguy
Sitä ei kuule elämässä aina rakastu tulisesti heti. Joskus se voi viedä todella pitkän aikaa. Itse tapasin nykyisen vaimoni monta vuotta sitten. Täydellisen naisen, johon en tulisesti rakastunut. Tajusin mitä minulla käsissäni on ja en lähtenyt pois vaan jäin suhteeseen, alussa oli tasapainoiset tunteet. Rakastin häntä kyllä mutta en mitenkään voimakkaasti.
Itselläni oli todella hankalia suhteita ennen sitä. Ajattelin että aika tekee tehtävänsä ja niin se tekikin. Tänä päivänä en onnellisempi ja rakastuneempi voisi olla. Tuntuu että suhteen puolivälissä rakastuin uudestaan ja tavalla jota koskaan en ole kokenut. Tuskin ainoa olen joka tajuaa milloin on se todellinen aarre käsissä...
Jokatapauksessa me kaikki olemme niin erilaisia näkemyksinemme ja suhtautumisinemme - Tero Teoreetikko
Renttuihin rakastuvat naiset ovat itse keskinkertaisuuksia ja siksi etsivät luuserimiehen, jonka elämänhallintakyky on vielä huonompi kuin heillä. Sitä säälittävää ukkoa ne voivat sitten paapoa ja kokea itsensä tarpeellisiksi. Kunnon miehen kanssa eläessä saattaisi oma keskinkertaisuus paljastua karulla tavalla.
- osuu..
nappiin..et ole ainoa joka on tullut samaan tulokseen.
- .....
osuu.. kirjoitti:
nappiin..et ole ainoa joka on tullut samaan tulokseen.
Järjellä voi valita sen kiltin ja kunnollisen miehen, mutta kun on joskus kokenut sen tunteiden pyörremyrskyn, ei riitä pelkkä tasainen ok-meininki.
Ja haluaisitteko te todella suhteen, johon teidät olisi valittu vain siksi, että olette niin kunnollisia? Siis vaivattomia, kuin hyvin toimivia kotitalouskoneita, vailla isompia vikoja...
Renttuja rakastetaan tulisesti kaikkine vikoineen ja vajavaisuuksineenkin... ei siksi että ne tuovat rahaa elatukseen, ei siksi että naapurit kadehtivat niiden uraa ja autoa eli niiden statusarvon vuoksi... - olet..
..... kirjoitti:
Järjellä voi valita sen kiltin ja kunnollisen miehen, mutta kun on joskus kokenut sen tunteiden pyörremyrskyn, ei riitä pelkkä tasainen ok-meininki.
Ja haluaisitteko te todella suhteen, johon teidät olisi valittu vain siksi, että olette niin kunnollisia? Siis vaivattomia, kuin hyvin toimivia kotitalouskoneita, vailla isompia vikoja...
Renttuja rakastetaan tulisesti kaikkine vikoineen ja vajavaisuuksineenkin... ei siksi että ne tuovat rahaa elatukseen, ei siksi että naapurit kadehtivat niiden uraa ja autoa eli niiden statusarvon vuoksi...käsittänyt väärin..ei kunnollisen miehen pidä olla urakeskeinen rikas mies.. päinvastoin nämä kunnolliset miehet ovat nähneet elämän nurjan puolen ja kasvaneet niitten mukana muut huomioon ottaviksi miehiksi. nämä herrat pärjävät omillaan eivätkä välttämättä tarvitse naista hoitamaan kotiin kun eivät itse osaa tai jaksa hoitaa hommia.. nämä herrat eivät ole itsekkäitä kuten rentut jotka ajattelevat omaa napaansa ajattelematta miten he tuhoavat hoivaavat naisensa parisuhteen aikana. renttu ottaa sitten yhteyttä kun tarvitsee jotain esim. yöpaikkaa tai ruokaa ja pillua. mutta jokainen elää oman elämänsä itse ja tekee omat päätöksensä. Naisilla on yleensä niin huono itsetunto että rentun kanssa on todellakin helpompi olla kun pääsee pätemään ja tuntee itsensä paremmaksi.
T. sivusta seurannut nainen 34 vuotta. - ja upposi
..... kirjoitti:
Renttuja rakastetaan tulisesti kaikkine vikoineen ja vajavaisuuksineenkin... ei siksi että ne tuovat rahaa elatukseen, ei siksi että naapurit kadehtivat niiden uraa ja autoa eli niiden statusarvon vuoksi...AIVAN!!!! Tämpä se ongelma onkin. Kun on kerran ollut suhteessa jossa on rakastanut, vihannut, loukattu, annettu anteeksi, yhtä vuoristorataa ja tulisia tunteita..sekä palavaa vihaa että rakkautta.Niin on vaikeaa sopeutua rauhalliseen tallaamiseen kunnollisen kiltin miehen kanssa. Jonka kanssa tietysti olisi JÄRKEVINTÄ olla. Mutta tällä ei olekkaan mitään tekemistä järjen kanssa!!! Renttua rakastaa vaikka hän on täysi paska. Kunnollista miestä rakastaa koska hän on turvallinen...jos rakastaa.. Ei kovin tervettä. Itse vaihoin kiltistä renttuun ja eihän siitä mitään tullut ja sitten vaihoin johonkin kiltin ja rentun välimuotoon ja katsotaan nyt miten käy tämän kanssa !
- Nimetön
Erittäin hyvin sanottu siellä takana. nim. muutaman rinsessan kanssa seurustellut, jotka eivät meinaa päästä ex-poikaystävistään eroon vaikka äijät luuseri ryyppääjiä.
- naisen paratiisissa
voi olla kuin jäljet lokomotiivista puutarhassa.
Nainen kykenee luomaan oman pikku puutarhansa yksinäänkin, ehkä toivoen jostain sen kunnon miehen ilmestymistä, hoivaamaan häntä.
Mutta sitten jyrähtää sossutapaushäirikkö sexikkäine silmineen ja paksusti pullottavine housuineen, ehkä lokomotiivilla, "puurahatöihin" eli repimään kaikkea naisen elämässä.Koska nainen sitä jostain syystä sallii.No, yleensä naisen tietyt elinvuodet ovat oppimista varten, itse opin jo lapsena että rentut täytyy jättää sossuviranomaisille ja renttunaisille.Itse suljen junatieportin..Pysyvästi.Heipähei komeat mutta kivikautiset miehet.Kotini tuoksuu aromikynttilöille - hyvä niin. - Erilainen mies
Renttujen/ritarien/prinssien kanssa seurustelevat naiset ovat passiivisia prinsessoja, jotka haluavat olla suhteen keskipiste. Kuten itse niin hyvin kirjoitit:
"Viime kesänä tapasin erään miehen, joka todellakin ja oikeasti olisi parasta mitä kenellekkään naiselle voisi tapahtua. Tapa jolla hän huomioi, kosketteli, kuunteli, ymmärsi minua, antoi aikaa sekä tilaa - - "
On sanomattakin selvää, ettet itse huomioinut, kosketellut, kuunnellut tai ymmärtänyt häntä. Teillä prinsessoilla on yksi yhteinen piirre: mielikuvanne unelmasuhteesta on sellainen, jossa mies saattaa teidät sänkyyn, peittelee, pitää kädestä hellästi kiinni, silittää hiuksia ja kyselee "Onks sun hyvä olla?" Te ette kykene ajattelemaan asetelmaa toisinpäin, koska tällaista kohtelua haluava mies on naismainen, ällöttävä, itserakas mammanpoika................. ja tietenkin HOMO (joku nainen jo ehti pelästyä, että unohdin sen tärkeimmän)- nimim. Yx prinsessa ;)
Mitä sä oikein selität? Ettäkö rentun kanssa seurusteleva nainen olisi passiivinen prinsessa ja huomiota saava keskipiste? Hei haloo!
Juuri renttuahan joutuu huomioimaan, kuuntelemaan ja ymmärtämään, taluttamaan sänkyyn, peittelemään jne. Se on suhteen keskipiste, jolta ei koskaan saa sitä huomioimista... Kun rentulla on paha mieli siksi että on krapula, se on pahempi kriisi kun se että naiselta olis vanhemmat kuolleet toissapäivänä ja syöpä todettu eilen... renttua pitää silti paapoa ja lohduttaa kun sillä on niin vaikeeta.
Kun sitä on tehnyt tarpeeksi paljon, alkaa haluta itselleen sitä "kunnon miestä" jolta saisi edes joskus samanlaista hoivaa heikkona hetkenään, mitä on joutunut rentuille antamaan, muttei ole koskaan saanut itse kokea. Joskus sitä haluaisi tuntea itsensä pieneksi prinsessaksi ja luvan olla edes hetken heikko, siis naisellinen, eikä aina se vahva hoivaaja, suhteen "mies". - Erilainen mies
nimim. Yx prinsessa ;) kirjoitti:
Mitä sä oikein selität? Ettäkö rentun kanssa seurusteleva nainen olisi passiivinen prinsessa ja huomiota saava keskipiste? Hei haloo!
Juuri renttuahan joutuu huomioimaan, kuuntelemaan ja ymmärtämään, taluttamaan sänkyyn, peittelemään jne. Se on suhteen keskipiste, jolta ei koskaan saa sitä huomioimista... Kun rentulla on paha mieli siksi että on krapula, se on pahempi kriisi kun se että naiselta olis vanhemmat kuolleet toissapäivänä ja syöpä todettu eilen... renttua pitää silti paapoa ja lohduttaa kun sillä on niin vaikeeta.
Kun sitä on tehnyt tarpeeksi paljon, alkaa haluta itselleen sitä "kunnon miestä" jolta saisi edes joskus samanlaista hoivaa heikkona hetkenään, mitä on joutunut rentuille antamaan, muttei ole koskaan saanut itse kokea. Joskus sitä haluaisi tuntea itsensä pieneksi prinsessaksi ja luvan olla edes hetken heikko, siis naisellinen, eikä aina se vahva hoivaaja, suhteen "mies"... naisella on oikeus olla suhteen heikompi osapuoli vai ymmärsinkö väärin:
"Joskus sitä haluaisi tuntea itsensä pieneksi prinsessaksi ja luvan olla edes hetken heikko, siis naisellinen, eikä aina se vahva hoivaaja, suhteen "mies"."
Katsos mulle parisuhteessa ei ole miehen tai naisen roolia, koska haluan naiselta huomiota siinä missä hänkin. Tietysti miehiä ja naisia on erilaisia mut yleisesti ottaen naiset haluaa enemmän huomiota ku miehet ja mä kuulun niihin harvoihin miehiin, jotka haluaa yhtä paljon ellei enemmän huomiota ku naiset keskimäärin.
- blondi-72hki
todella hyvä kysymys jota itsekin monesti miettinyt.. Ainut mies jota olen rakastanut oli todellinen renttu mutta onneksi otin järjen käteem kerrankin ja tein lopun siitä hommasta.. Nyt ois tiedossa ns.täydellinen ja kiltti mies mutta kun en ole kiinnostunut muuten kuin ystävänä:hän on hyvännäköinen,siisti,herrasmies,ottaa naisen huomioon,kiltti ja kultainen mutta mutta se jokin puuttuu...
- että..
Renttujen tarkoitus on opettaa naisille keitä he ovat.
Ei sitä moni hyvällä opi, jotkut harvat.. - on näin
tosi renttu einaista lyö,koska naiset ryömii muutenkin jaloissa tekevät mitä tahansa pitääkseen renttunsa itsellään.
- Zonan
syystä miksi Tarja Halonen valittiin toistamiseen presidentiksi.
- Vanhempi hra
yleisestä ongelmasta: lähes 100% ihmisistä nykyajassa luulee että himo = rakkaus. Fakta on että himo on todella vahva tunne, ongelma on siinä että himo heikkenee alkuhuuman jälkeen. "Pahat" ihmiset ovat tyhmän egomme mielestä jotenkin seksikkäämpiä ja siihen meidät on ehdollistettu. Itse olin aikoinaan puolihullu sekakäyttäjä, aika ajoin naisia oikein pörräsi ympärillä. Välillä jopa oikein nättejä ja fiksuja. Monesti yhtenä viikonloppuna oli 3 eri naista, yksi joka ilta. Kun raitistuin, meni välillä vuosiakin yksinäisyydessä ennen kuin vihdoin löysin netin kautta naisen jolle raitis kunnollinen, tavallinen mies kelpasi..siis muutenkin kuin "ystävänä." Välillä jopa vakavissani mietin että pitäisikö alkaa taas ryyppäämään että saisi itselleen vaimon : )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708