neitsyestä tyttöystävästä??
MIEHET
8
989
Vastaukset
- HighlandWolf
oli hyvä, mutta liian päämäärätön uiskentelija. Leijona liian kissamainen. Neitsyt taitaisi olla liian täydellisyyshakuinen villejä polkujaan kulkevalle sudelle. Aika näyttää, olisiko Kauris sopiva saalis.
:D - pahkura
horoskooppimerkillä oo niin väliä :)
- HighlandWolf
ounou...
- pahkura
HighlandWolf kirjoitti:
ounou...
taitaa olla parempi mennä pehkuihin :):)
- HighlandWolf
pahkura kirjoitti:
taitaa olla parempi mennä pehkuihin :):)
sleep tight...
Minä taidan vielä hieman jatkaa nettisurffailua ja kuunnella t.A.T.u:a.
Ei ole minua varten.
- dfb
Aika tyhmä kysymys. Lähes kaikki miehethän sellaisen mielummin haluaa, kuin entisen jakorasian. Kyllä sitä kokee ja oppii sitten suhteen aikana.
jos saan joskus kunnian, olisin mielissäni voisin opettaa mitä osaan, ja opetella yhdessä uutta, toisaalta, joudun opettaa, hänellä on mahdollisesti todella suuria odotuksia, jotka on vain fantasiaa. En oikein tiedä miten suhtautua, kun tämä neitsyt ei nyt ole edessäni kysymässä tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834