Joo, laihdutukselle tarvetta.. Ja välillä se onnistuu, mutta taatusti onnistuis paremmin jos olis seuraa ;) Vinkkejä on, ja tietoakin aika paljon, mutta toteutus vaan jäänut johonkin puoli tiehen, toistaiseksi ainakin, taas olisi tarkoitus tsempata :)
Hipheijaa
4
205
Vastaukset
- toinen turkulainen
Hei!
Mulla on sama tilanne, tietoa löytyy ja onnistun aina vähän kerrallaan mutta sitten tulee taas takapakkia..
Jostain syystä viime viikko meni aivan plörinäksi.
Nyt ois tarkoitus saada viisi kiloa kahdessa kuukaudessa tippumaan. Repsahduksia ei saa tulla, muuten ei tavoite toteudu.
Aloitin tänään uudella asenteella uuteen viikkoon! Tsempataan toisiamme ja kirjoitetaan kuulumisia niin kyllä se siitä!- turkulainen
heips vaan ;) mitenkäs sujuu? mä en oo nyt jaksanut suuremmin ajatella kokko pudotusta, mutta.. eiköhän tää tästä. millä systeemillä sä olet pudottamassa? siis oletko jollakin tietyllä laihdutuskuurilla, vai oletko ihan terveellisellä ruokavaliolla liikkeellä? tsemppiä toivotan ;)
- turkulainen
turkulainen kirjoitti:
heips vaan ;) mitenkäs sujuu? mä en oo nyt jaksanut suuremmin ajatella kokko pudotusta, mutta.. eiköhän tää tästä. millä systeemillä sä olet pudottamassa? siis oletko jollakin tietyllä laihdutuskuurilla, vai oletko ihan terveellisellä ruokavaliolla liikkeellä? tsemppiä toivotan ;)
Olen lähtenyt ihan syömään monipuolisesti ja terveellisesti. Yritän syödä 3-4 tunnin välein ja 5 kertaa päivässä. Makeanhimokin pysyy paremmin poissa kun syö hyvin!
Onko sulla jotain hyviä vinkkejä? Miten on viikko alkanut? - turkulainen
turkulainen kirjoitti:
Olen lähtenyt ihan syömään monipuolisesti ja terveellisesti. Yritän syödä 3-4 tunnin välein ja 5 kertaa päivässä. Makeanhimokin pysyy paremmin poissa kun syö hyvin!
Onko sulla jotain hyviä vinkkejä? Miten on viikko alkanut?Viikko ei ole alkanut kovinkaan lupaavissa merkeissä, kun olen ollut kipeänä.. Mietinnässä on että millä systeemillä jatkan kun tästä tokenen.. Jokin aika sitten koitin yhtä sairaala-dieettiä, ja oli kyllä ihan tehokas mutta aika tylsä. Painonvartija-pisteet myös hyväks havattuja, mutta se on niin aikaa vievää puuhaa.. Kuten huomaat, mulla syyt miks en saa mitään aikaiseksi johtuu ihan itsestä :/ Ja kun olen ihan koukussa suklaaseen esim., niin välipalaks tulee helposti syötyä esim. joku patukka, vaikka kyllä tiedän et omppu tms. olis huomattavasti parempi. Mutta, pitää miettiä et mistä sais motivaatiota ;) No, eiköhän sitä löydy kun selailee vaiks jotain vaatekuvastoja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458