Niin naiset minkälainen mahtaa olla kiltti mies?
Itseäni on kiltiksi mieheksi sanottu ihan läheiseltäkin taholta. Joo olen lapsirakas ja KAIKKI eläimet ovat suorastaan sulaa vahaa kanssani, kokkaan, siivoan ja remontoin, puhun ja kuuntelen.
Mutta käykö kiltit miehet, vieraissa, jättääkö kiltit miehet lähtemättä kavereiden kans bilettää vaikka puoliso sanoo/pyytää ettei lähtisi, lähteekö kiltti mies riidan päätteeksi ryypylle. Näitä asioita osaltani on tapahtunut, pettäminen tosin vain kerran mutta silti.
Ja jokainen nainen jonka kanssa olen suhteessa ollut on sanonut mua kiltiksi ja hyväksi mieheksi. Vai kuittaako se loistava seksi nuo kaikki negatiiviset piirteet joita minussa on. Siltä välillä tuntuu.
kiltti mies
3
820
Vastaukset
- nainen43
hyvä kysymys, sillä mitähän todellakin sillä tarkoitétaan, että on kiltti?
Kilttikö siinä suhteessa, ettei sano vastaan, tekee toisen mieliksi kaiken, ei osaa sanoa EI,
pakenee hankalia tilanteita ym.
Vai onko se vain mainostamista; kuitenkin ollaan pohjimmiltaan kaikkea muuta kuin kiltti.
Annetaan vain siis toisen/toisten ymmärtää, että ei halua mitään konfliktia ym. negatiivista tilannetta.
Tekeekö se ns. kiltteys ihmisestä sitten jotenkin paremman? Tuskin, sillä liiallinen esilletuominen; on kysymyksessä sitten kiltteys tai ilkeys; kolahtaa vielä joskus omaan nilkkaan. - mun mielipide
Helposti kai sitä tulee miestä kiltiksi ja hyväksi "kehuttua"... oman kokemuksen mukaan juuri ne kelvottomimmat yksilöt ruinaavat sitä kehumista ja hokevat itse miten kilttejä ja hyviä ovat... (etenkin viikon ryyppyputken aikana, siinä haukkumisen, haistattelun ja itsesäälissä rypemisen välissä se oman hyvyyden korostaminen on paikallaan). Mitäpä siinä sitten muuta voi (ettei tule turpaan) kuin joskus mumista että "joo joo, olet toki..."
Sitä mies sitten pitää todisteena siitä, että hän todella on aivan erinomaisen kiltti ja hyvä. ;)
Mutta totuus on tämä: kiltti mies EI tosiaankaan petä, EI aseta kaverien kanssa dokaamista etusijalle eikä muutenkaan reagoi kaikkeen lähtemällä baariin. Eikä seksillä voi korvata sitä että on muuten kelvoton.
Sen sijaan ei kiltin tarvitse olla mikään automaattinen kodin yleiskone... jos ei osaa kokata ja peukalo on keskellä kämmentä niin minkäs sille voi... Ei myöskään tarvi olla minun ja koko sukuni lasten ja lemmikkien viihdyttäjä. ;) Mutta noilla tuollaisilla "kiltteyden" osoituksilla kai moni joutuu paikkailemaan sitä muuta kelvottomuuttaan... - Tiiu
minusta sellainen kuin minun mieheni. Rakastaa minua, on äärimmäisen HELLÄ, sopivan raju, TURVALLINEN, minut huomioon ottava, ystävällinen ihmisille, pitää eläimistä, kunnioittaa yksityisyyttä, eikä tottele minua joka asiassa. En siis tarkoita mitään narusta vedettävää tahvoa vaan itsenäisesti ajattelevaa normaalia miestä jonka joskus täytyy tehdä omat päätöksensä vaikka ne olisivatkin vastoin minun toiveitani. En ole kertonut hänelle että hän on kiltti. Helläksi kyllä olen sanonut mutta KILTTI hän on, juuri sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474