SIVU VAIMON PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme
yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa
koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin
hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään. Keskustelu ei
sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin, että siirtyisimme jonnekin
hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän
suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa. Kysyin häneltä oliko hänellä
murheita - hän vastasi: "Ei tässä mitään." Kysyin onko minun syytäni,
että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää
eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi
ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei
vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään
kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti
televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä. Lopulta
päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja
yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta
silti hän tuntui omituisen poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää
vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin
itseni huolineni uneen. En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että
miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Tänään Kärpät hävisi. Vitutti, mutta sainpahan pillua.
hauska vitsi
12
1277
Vastaukset
- veera
Kummallakaan ei ollut ollenkaan hauskaa. Ja tuo on tosi tavallista. Pitäiskö vielä nauraa?? Surkuhupaisaa korkeintaan.
- se oli
vitseistä parhaimpia kun se saa meidät ajattelemaan asiaa. Ehkä se on myös vitsi joka ei unohdu? Tai niin, ehkei se ole edes vitsi. Sovitaan niin... Minä ainakin tykkään pitkistä tarinavitseistä jotka vaikuttavat hyvin todellisilta. Hyvä vitsin kertoja saa kuulijansa jopa, ainakin aluksi, luulemaan että kertoja puhuu jostain omasta sattumuksestaan. Nyt minulle kävi niin kun aloitin tuon lukemisen. Saattaahan se olla tositarina...
- Kolli Kellinen
Loistavaa!
- flammableheart
Tuli mieleen niin yksi kaveripari tuosta että vähän hymyilyttää:) Varsinkin kun mies on armoton Kärppä-fani.
- Kyo-kun
Tuommosia väärinkäsityksiä voi tulla kelle vaan jos rupee miettimään asioita liikaa ja/tai liian monimutkaisesti.
- näin on
Hauskin juttu vähään aikaan. Tuo on niin totta, kun asioita pyörittelee mielessään niin kärpäsestä tulee härkänen.
- Waimo
Noinhan se menee. Ei voisi enää paremmin kuvata kapasiteettieroa.
Sitä joko on tai ei ole.- puhunut
ja ilmoittanut mikä vituttaa. Ainakin naisen äärettömän paha mieli olisi vältetty. Olisikohan vitutuksen syyn mainitseminen mitenkään helpottanut miestä. Tuskin! Mies pakeni "luolaansa" murjottamaan eikä sieltä voi nähdä vaimonsa hätää!
Nainen taas herkempänä näkemään lähipiirinsä "hienouksia" maalaa jo piruja seinille. Voi meitä ja heitä:)
Vitsi oli kuitenkin tosi hauska! Realistinenkin. Repesin. Ihana Sinä! Kiitos! - se mies
puhunut kirjoitti:
ja ilmoittanut mikä vituttaa. Ainakin naisen äärettömän paha mieli olisi vältetty. Olisikohan vitutuksen syyn mainitseminen mitenkään helpottanut miestä. Tuskin! Mies pakeni "luolaansa" murjottamaan eikä sieltä voi nähdä vaimonsa hätää!
Nainen taas herkempänä näkemään lähipiirinsä "hienouksia" maalaa jo piruja seinille. Voi meitä ja heitä:)
Vitsi oli kuitenkin tosi hauska! Realistinenkin. Repesin. Ihana Sinä! Kiitos!sentään lääkettä siihen vitutukseen;))))) Hirnuntaa!
- ei juma...
tuohon onkin hyvä päättää päivä :D lisää tuollaisia juttuja! yöt.
- Pelastit
mun päiväni! Kiitos:)
- tulostaa
tuo sinun vitsisi. Se on hyvä vitsi. Molempien elämä olikin yht´äkkiää katastrofi. Niin inhimillistä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474