joka ei irrota otettaan ja vie lopulta toisen puolison.Ketä tästä voi syyttää?
kakkonen
4
1232
Vastaukset
- ....
Kun tarpeeksi vääntää ja kääntää niin voidaan syyttää ketä tahansa tai kaikkia kolmea osapuolta sekä tietenkin hallitusta. Eikö syyttäminen olekin ihanaa...
- minäköseoon
näinköhän se kakkonen sen puolison VEI? Eiköhän aikuiset ihmiset tee päätökset ihan omasta puolestaan.. joten syytetään päätöksentekijää :D
- ......
Ketään ei niin vain "viedä". Itse olen kakkosenakin ollut ja jos olisin voinut niin olisin "vienyt" miehen vaan eipä täysjärkistä aikuista ihmistä niin vaan vie edes toinen nainen, vaikka niin yleensä kuvitellaankin. Itse jokainen päätöksensä tekee. Siinä ei paljon kakkosnaisen kiinnipitämisellä tai -pitämättä jättämisellä ole merkitystä lopultakaan. Se ei ole niin, että se joka lujimmin pitää kiinni, saa miehen. Ei todellakaan. Päätökset tapahtuvat muilla perusteilla.
- tuli mieleen
paha olo kun on saanu ns-sti toisen miehen.Vai elääkö siinä täysillä ex-vaimon kärsimyksistä välittämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573