Voiko narsistisen ihmisen kanssa elää normaalisti...Onko se sairaus josta ei toivu antamalla sitä oikeeta rakkautta...Vai pitäköluovuttaa..??
Kysymys
7
1008
Vastaukset
- annu01
Suosittelen, että jätät hänet heti ennen kuin hän alistaa sinut täydellisesti. Aivan hirveätä henkistä väkivaltaa... loputtomiin... ettet itsekään aluksi tajua, mitä hän saa persoonallisuutesi muuttumaan!!! Itse kestin 3.5 vuotta, vieläkin kauhukuvat mielessäni (2v erosta)... Usko, lähde pian pois, et voi häntä muuttaa!!
- kokenut
... et koskaan voi elää normaalisti narsistin kanssa. Loppujen lopuksi hän menee niin syvälle sinuun, että toipuminen siitä suhteesta kestää kauan. Poistu niin nopeasti kuin ikinä mahdollista, hän ei koskaan muutu. Narsismi on niin vaikea sairaus, että siitä ei ole mahdollisuutta edes toipua, ikävä kyllä.
- oliis
Luoja vieköön..Nyt ehkä kannatti kysyä täältä neuvoo..En ole onneks kovinkaan syvällä koko seurustelussa mut senverran kumminki että olen huomannut narsismisuutta..Taidan otta jalat alle ja pinkasta pois ennenku käy pahasti..Kiitos noille edellisille jotka vastasivat..c")
- mies.
oliis kirjoitti:
Luoja vieköön..Nyt ehkä kannatti kysyä täältä neuvoo..En ole onneks kovinkaan syvällä koko seurustelussa mut senverran kumminki että olen huomannut narsismisuutta..Taidan otta jalat alle ja pinkasta pois ennenku käy pahasti..Kiitos noille edellisille jotka vastasivat..c")
Täältähän sitä saa psykiatrista ja muuta apua kellon ympäri, eikä maksa mittää.
Et sattuisi tarvitsemaan gynegelogista konsultointia? Minulla on pitkät ja ohuet sormet ja olen joskus kalojakin perannut. Eikös se riitä? - hubaa
mies. kirjoitti:
Täältähän sitä saa psykiatrista ja muuta apua kellon ympäri, eikä maksa mittää.
Et sattuisi tarvitsemaan gynegelogista konsultointia? Minulla on pitkät ja ohuet sormet ja olen joskus kalojakin perannut. Eikös se riitä?ne pitkät ja hoikat sormet!
- vaikeeta..
Kyllä narsistisen luonteen kanssa on vaikea elää
itse olin 2 v narsistin kanssa parisuhteessa eikä se mihinkään muuttunut korkeintaan pahempaan suuntaan mitä tutummiksi tultiin.
Helpommalla pääset ja säästät itteäsi kun vaihdat kumppania.- ooliss
Joo,se vaan pahenee..En tajunnut ekaks että jos mainitsen koko asiasta niin päällehän se kävi..Ei narsisti voi tietää olevan narsisti vaan kieltää sen jyrkästi..Mut oli meillä hyviäkin hetkiä mut niin tavattoman vähän niitä..Se ihmetyttää että se kumminki harrastaa meditaatiota..Ei nekään kyllä suju niinku pitäis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415