Hermo Menee

Ettänäin

Tässä yritellään karistaa 20 kiloa.. Painoa on nyt 83 kg ja 60 - 65 olisi tavoitteena, muttakun tuntuu ettei mitään tapahdu miksi??
Harrastuksia seuraavasti : Aerobic 4 - 5 krt/vko
ja koiran kanssa lenkkeillään 3 - 10 km / pvä
lisäksi keskiraskas ruumiillinen työ ja Ok talon ja pihan hoitelua.

syön aamuisin täysjyvä leivän, maustamatonta jugurttia mustikoilla ja muki kahvia.
noin klo 9. hedelmiä ja kahvia
klo 11 ruoka , yleensä kanaa, vihanneksia, riisiä..
klo 14 rasvatonta rahkaa tai kourallinen pähkinöitä.
klo 17 mukillinen mehukeittoa
ja illalla kun valmistan seuraavan päivän eväät niin noin klo 20 saalattia, kalaa tai kanaa ja juureksia..
Kivennäis vettä menee pari litraa/päivä.

Laihduttaessa pitäisi kuulemani mukaan syödä usein, mutta alkaa tuntumaan siltä että taidan kohta lopettaa koko syömisen, kun ei paino vaan putoa vaikka kuinka mielestäni söisin terveellistä ja niukasti... -tuttaa...

5

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

...syöt aivan liian vähän! Kulutat varmasti melko paljon ja noilla määrillä tuskin laihdut, sillä elimistö kun on luotu pitämää entistä kovemmin vararasvasta kiinni mikäli se ei saa riittävästi ravintoa.

• syöt liian vähän

Ala nyt syömään enemmän! Mehukeitto on yleensä aika sokerista jos käytät valmiskeittoja. Ja vaihda se riisi täysjyväriisiin. Syötkö valmisruokia vai teetkö itse? Ruoka kannattaa aina tehdä itse ja syödä kaksi lämmintä ateriaa päivässä jossa on riittävästi ja oikeassa suhteessa hiilareita, rasvaa ja proteiineja.

• ettänäin

Mehukeittona on tämä valion "kevytkeitto". Riisit ja leivät on aina kokojyvä tuotteita. Perunat ja pastat (paitsi runsaskuituiset pastat) ja vaaleat leivät ja sokerit olen kokonaan jättänyt.
        Kaksi lämmintä ateriaa kyllä syön päivässä klo 11 ja illalla 20. Alkaa olemaan ahdistavaa kun ei enään muuta ajattele kun syömistä ja mitähän kevyttä ruokaa laittaisi..(siis en syö valmisruokia). olen miettinyt liikunnan lisäämistäkin, mutta enpä usko että fysiikka kestää...

• tähän
        ettänäin kirjoitti:

Mehukeittona on tämä valion "kevytkeitto". Riisit ja leivät on aina kokojyvä tuotteita. Perunat ja pastat (paitsi runsaskuituiset pastat) ja vaaleat leivät ja sokerit olen kokonaan jättänyt.
        Kaksi lämmintä ateriaa kyllä syön päivässä klo 11 ja illalla 20. Alkaa olemaan ahdistavaa kun ei enään muuta ajattele kun syömistä ja mitähän kevyttä ruokaa laittaisi..(siis en syö valmisruokia). olen miettinyt liikunnan lisäämistäkin, mutta enpä usko että fysiikka kestää...

Sun aineenvaihdunta on hidastunut! Syö enemmän ruokaa ja runsaasti proteiineja (kiihdyttää palamista), rasvakaan ei varastoidu ellei sen kanssa syödä runsaasti hiilihydraatteja.

Koitappa vähän rentoutua ja saada muuta ajateltavaa. Et sää stressaamalla laihdu! =)

Ja muista: hiljaa hyvä tulee.

• -sunrise-

Sellaisen kommentin heittäisin vielä muiden lisäksi, että sun varsinaisten ruokailujen (klo 11 ja 20) väli on melko pitkä. Jos vaikka aikaistaisit tuota viimeistä ruokailua ja söisit hedelmän tai kaksi sitten illalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      153
      4948
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2877
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2621
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      21
      2026
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1873
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1665
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      152
      1486
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    Aihe