Hiustenpidennyksen jälkeen?

Hippo

Kertokaahan te, joilla on ollut eri menetelmällä kiinnitetty hiustenpidennys, että mikä on ollut mielestänne paras!! Itse ajattelin tässä hiuksia kasvattaessani laittavani pidennyksen, joten omien hiusten tulisi säilyä jotakuinkin kunnossa. Eli sinetit, letitys vai joku muu?? Aitohiusta ajattelin ja aika pitkää.. Mutta siis millä konstilla päähän kiinni?

3

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nirppis

Kaverilla on teipit. Varmaan helpoin tapa poistaa, pysyy omat hiukset paremmassa kunnossa.
      Huonoja puolia on ollut että muutama niistä on irronnut välillä, mutta kampaaja on kiinnittänyt ne takaisin.

• this bitch is chic.

mul on ollu vaik millassii pidennyksii,ollu aitoo ja kuituu ja rastaa ja nuudelia ym ym.

kaikista eniten mul kärsi hiukset liima pidennyksillä!

kun otin pois nii läx sellassii isoi hius tupsiu juurineen ja päähän jäi sellassii kivoi laikkui!

en todellakaan suosittele kenellekkään.

puolvuotta kuljin peruukissa ja sit päätin viel testaa ommeltuja ja avot! täydellliset!

on ollu päässä n.2v ja uusittu kuukauden tai kahen välein ja pysyy.
      hiukset vahvistuneet ihan älyttömästi ja voimistunu.

nää on edulliset ja helpot ja hyvännäköset.
      mulle laitettiin puoltoista punttia aitoo hiusta kolmeen lettiin...ja tyytyväinen olen.

ei kande turhaan pilata hiuksia....

• Jessika

Itselläni on kanssa ollut kaikennäköistä ja itse kyllä pidän sinettihiuspidennyksestä eniten. Olen ostanut hairiumin verkkokaupasta ja hius on tosi hyvälaatuista, ei sitä erota yhtään omasta hiuksesta. Kaverin kanssa ostettiin kolvi puoliksi ja toisillemme laitellaan aina tarpeen mukaan. joku 50 sinettiä riittää jo että saa tosi paksut ja tuuheat hiukset. Kallistahan tuo puuha vähän on, mutta kyllähän se raitojen värjäyskin maksaa aina lähes satkun ja tässähän saa kaupanpäälle lisää hiuksia! Itselläni on nyt noin 120 sinettiä ja noin 15 cm lisää pituutta; kaikki on kehunu että hiukset on tosi makeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe