Miksi

tietämätön...

Miksi varattu nainen menee ravintolaan ja kun mies kysyy häneltä numeroa niin hän antaa sen muitta mutkitta? Sinäänsä tämä on aika ihmeellistä koska kaikkihan sen tietää mitä tämä mies haluaa häneltä, eli pelkkää seksiä eika mitään ystävyyttä.

Mielipiteitä kiitos.

30

4818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee ravintolaan

on huora. Kävelevä pilluteline. Ei mitään arvostusta tuollaisille. Oikeat naiset kunniaan.

• sitten

varatut miehet jotka jakelevat kikkeliään, menevät vielä iskemään.Huoria hekin.
        aidot miehet kunniaan.

• menee ravintolaan
        sitten kirjoitti:

varatut miehet jotka jakelevat kikkeliään, menevät vielä iskemään.Huoria hekin.
        aidot miehet kunniaan.

Niin tietysti. En ole muuta väittänytkään. Aidot miehet ja oikeat naiset kunniaan.

• Njaaa
        menee ravintolaan kirjoitti:

Niin tietysti. En ole muuta väittänytkään. Aidot miehet ja oikeat naiset kunniaan.

Huoh. Entä jos nainen menee ravintolaan miehensä
        tai työkavereidensa seurassa? Automaattisesti huora?
        Pitäisikö naisen kumppanin löydettyään nyhjätä joka
        viikonloppu kotona ja unohtaa ravintolaillat kokonaan?

• menee ravintolaan
        Njaaa kirjoitti:

Huoh. Entä jos nainen menee ravintolaan miehensä
        tai työkavereidensa seurassa? Automaattisesti huora?
        Pitäisikö naisen kumppanin löydettyään nyhjätä joka
        viikonloppu kotona ja unohtaa ravintolaillat kokonaan?

ja kun mies kysyy häneltä numeroa niin hän __antaa sen muitta mutkitta__?

Sinäänsä tämä on aika ihmeellistä koska ___kaikkihan sen tietää___ mitä tämä mies haluaa häneltä, eli ___pelkkää seksiä____ eika mitään ystävyyttä.

• numeroa...

naiselta, jonka tiedät varatuksi? Haluatko seksiä sitoumuksetta?

Varatut miehet etsivät seksiä, varatuilta naisilta sitä pyydetään. On naisesta/miehestä kiinni antaako vai ei.

• alkup. kysyjä

miksi mies tekee sen, sehän on ihan selvää että mies haluaa vain seksiä siinä tapauksessa, ihmettelen vain minkä takia nainen joka on varattu ja tietää että mies haluaa vain seksiä antaa tälle henkilölle numeronsa...

• varattu nainen
        alkup. kysyjä kirjoitti:

miksi mies tekee sen, sehän on ihan selvää että mies haluaa vain seksiä siinä tapauksessa, ihmettelen vain minkä takia nainen joka on varattu ja tietää että mies haluaa vain seksiä antaa tälle henkilölle numeronsa...

Niin, sinä ihmettelet vain, että miksi nainen antaa numeronsa?? Miksi ei antaisi? Miksi tuomitset naiset, mutta et miehiä? Tasa-arvo veliseni jyllää tänä päivänä. Miehillä saattaa olla kotona se iso lihava frigidi vaimo, ja naisella kaljamahainen pahalle haiseva juntti. Eiköhän siinä tarpeet kohtaa ihan fifty-fifty? Mieskin voi olla huora.

• Heebo
        varattu nainen kirjoitti:

Niin, sinä ihmettelet vain, että miksi nainen antaa numeronsa?? Miksi ei antaisi? Miksi tuomitset naiset, mutta et miehiä? Tasa-arvo veliseni jyllää tänä päivänä. Miehillä saattaa olla kotona se iso lihava frigidi vaimo, ja naisella kaljamahainen pahalle haiseva juntti. Eiköhän siinä tarpeet kohtaa ihan fifty-fifty? Mieskin voi olla huora.

...että kyse oli sinkkumiehestä eli siis ei varatusta. Missään vaiheessa ennen sinun viestiäsi ei puhuttu varatusta MIEHESTÄ.

Jos varattu nainen antaa sinkkumiehelle numeronsa, niin kyllä se minun mielestäni on silloin yksin sen varatun naisen häepä, sillä "ei se ole hullu joka pyytää", vanhaa tuttua sanontaa mukaillen.

Tietenkin mielestäni sama pätee myös toisinpäin, eli varattuun mieheen ja sinkkunaiseen.

• alkup. kysyjä
        varattu nainen kirjoitti:

en ole sanonut että en tuomitse miehiä, koska tämä on "NAISTEN LOGIIKKA" palsta kysin tätä naisten asiaa teiltä naisilta. Miski mä kysyisin miehen näköpuolta jos tiedän sen jo?

Onko se sama asia naisella kuin miehellä että otetaan kaikkien mahd. tulevien kumppanien/panojen numerot ylös sitä "pahaa päivää" varten, eli meneekö tälläinen numeroitten vaihtaminen suhteen aikana syvemälle kuin pelkkä numeroiden vaihto, vai ottaako nainen numeron ylös vain lisätäkseen numeroita puhelimeensa?

• alkup. kysyjä
        Heebo kirjoitti:

...että kyse oli sinkkumiehestä eli siis ei varatusta. Missään vaiheessa ennen sinun viestiäsi ei puhuttu varatusta MIEHESTÄ.

Jos varattu nainen antaa sinkkumiehelle numeronsa, niin kyllä se minun mielestäni on silloin yksin sen varatun naisen häepä, sillä "ei se ole hullu joka pyytää", vanhaa tuttua sanontaa mukaillen.

Tietenkin mielestäni sama pätee myös toisinpäin, eli varattuun mieheen ja sinkkunaiseen.

juuri tätä tarkoitin, että toinen on varattu toinen ei. Minun mielestä suhteessa ei ole mitään syytä antaa toisen sukupuolen edustajalle numeroa koska tämä ei ole ns. kaveri tuttava vaan "poka" raflasta.

• kenelle..
        alkup. kysyjä kirjoitti:

en ole sanonut että en tuomitse miehiä, koska tämä on "NAISTEN LOGIIKKA" palsta kysin tätä naisten asiaa teiltä naisilta. Miski mä kysyisin miehen näköpuolta jos tiedän sen jo?

Onko se sama asia naisella kuin miehellä että otetaan kaikkien mahd. tulevien kumppanien/panojen numerot ylös sitä "pahaa päivää" varten, eli meneekö tälläinen numeroitten vaihtaminen suhteen aikana syvemälle kuin pelkkä numeroiden vaihto, vai ottaako nainen numeron ylös vain lisätäkseen numeroita puhelimeensa?

Olitkohan se sinä, kenelle minä annoin numeroni...? En tiedä, miksi sen annoin. Tai periaatteessa tiedän, mutten ala sitä täällä kertomaan...

• alkup. kysyjä
        kenelle.. kirjoitti:

Olitkohan se sinä, kenelle minä annoin numeroni...? En tiedä, miksi sen annoin. Tai periaatteessa tiedän, mutten ala sitä täällä kertomaan...

tämä tapahtui pari viikkoa sitten yhdessä Tampereen klubeista niin ehkäpä olet tämä henkilö :)

• alkup. kysyjä
        kenelle.. kirjoitti:

jos et ole sama henkilö, niin miksi et voi vastata ekaan kysymykseeni? Oisi ihan kiva saada tietoa että antaako nainen numeronsa koska olen potentiaalinen sänky partneri/salarakas, vai onko tämä jotain naisten omaa ego buustia?

• Marleena (36)
        Heebo kirjoitti:

Kyllä se mieskin (tai nainen) joka sekaantuu varattuun on ihan yhtä syyllinen. Ehkä vaan niin tyhmä, ettei osaa edes hävetä.

Jos saan tietää että mies, josta olen kiinnostunut, harrastaa varattujen kanssa pelehtimistä, kiinnostukseni lopahtaa saman tien. En tarvitse aivotonta ja moraalitonta otusta riesakseni.

• flammableheart

Mielipiteitä kysyttiin, ja tässä tulee minun: Nainen ei ole kovin vakavissaan miehensä kanssa ja siksi antaa numeronsa, tai ihastuu kyseiseen mieheen. Joka tapauksessa petääkseen antaa numeronsa, jos asiat kerta ovat noin selvät. Ei kai se tuo monimutkaisempaa ole.

Tietenkään aina numeron antaminen toiselle miehelle ei tarkoita pettämisen ajattelua, mutta baareissa se kai aika yleistä on...Vaikka ei mikään ole 100%sen varmaa:P

• minä jostain..;)

itselläni ainakin humalassa on joskus tullu annettua puh.numero ja vaihdettu suudelmia...mutta aamulla onkin sitten hirveä henkinen krapula;) ..morkkis...;)

• Nainen26v

Nonni,

Nää seuraavat on nyt sitten mun näkemyksiä tähän asiaan..

1. Kyse voi olla vahingosta, lipsahduksesta kännissä jota itekkin seuraavana päivänä kummastelee. Humalassa kun tuo pää ei aina toimi täydellisesti kenelläkään, eikä välttämättä tule ajateltua nenäänsä pidemmälle.

2. Nainen on kiinnostunut numeroa pyytävästä miehestä ja haluaisi tutustua tähän paremmin. Harkitsee siis miehen vaihtoa..

3. Nainen seurustelee, "mutta pitää silti silmänsä auki". Näitä on mun mielestä jonkin verran, vaikka eivät varsinaisesti petäkään.

4. Nainen voisi harkita sivusuhdetta tän miehen kanssa, eli ei ole uskollista tyyppiä.

Vaihtoehtoja on vaikka kuinka.. riippuu niin naisesta ja miehestä, kemioista, puheenaiheista, humalan tasosta ja molempien elämäntilanteesta.

Suosittelen, että kysyt naiselta itseltään. Kai se sillä selviää?

Onhan tuo tavallaan outoa, mutta toisaalta, pelisäännöt tuntuu muuttuvan kokoajan ja kaikki tuntuu olevan sallittua näkökulmasta riippuen. Ei kai tuo nyt niin vakavaa ole..

Mutta ensimmäiseen kysymykseesi, varattu nainen menee ravintolaan pitämään hauskaa niinkuin kaikki muutkin. :)

• auttakaa joku

Sä et ole tosissasi.

Ymmärrätkö, että meitä ihmisiä on moneen kyytiin. Eli meitä on erilaisia. Joku antaa numeron joku ei, mitä siitä. Tottakai se nainenkin joka antaa numeron haluaa vain seksiä. Muitta mutkitta annetaan seksin takia. Mitä siitä. Väännänkö rautalangasta.

• vato retro

...

• kenelle...

Minä en antanut numeroani todellakaan seksin takia. Tai että jos meillä meneekin poikki niin onpa puhelimessa sitten ainakin potentiaalisia seksikumppaneita. En tiennyt, että miehet tekee näin? En usko, että kovin moni nainen sen takia antaa numeronsa.

Itse laitan oman käytökseni lähinnä humalan piikkiin. Ehkä olen vähän kyllästynyt suhteeseeni ja halusin vähän "leikkiä". Mutta en todellakaan aikonut missään vaiheessa harrastaa seksiä. Tai ehkä yritin pönkittää itsetuntoani, kuka tietää.

• mörkö

Vittu että alkaa vituttaan kun lukee tästäkin ketjusta taas näitä kännihuorien juttuja. Ei ole ihme että alkaa olemaan yhä enemmän naisia vihaavia miehiä, kun naiset on tuollaisia huoria.

• pikku.nainen

kun mies pyytää sitä. Aina väitetään, että me naiset olemme niin monimutkaisia ;))

Ja toisaalta - miksi mies pyytää varatulta naiselta puhelinnumeroa?

• ...

Se nainenhan oli antanut omatoimisesti sitä numeroaan.

• pikku.nainen
        ... kirjoitti:

Se nainenhan oli antanut omatoimisesti sitä numeroaan.

mieshän oli pyytänyt sitä...

• tulee
        pikku.nainen kirjoitti:

mieshän oli pyytänyt sitä...

vielä siisti keskustelu!!!

• Höh

Kyllä nainenkin voi haluta pelkkää seksiä mieheltä, mutta minua nyt ihmetytti hieman tuo kommenttisi, että "mies haluaa pelkkää seksiä, eikä ystävyyttä". Tarkoitatko ettei kaikki miehet kykene olemaan MYÖS ystävä seksikumppanilleen, vai? Kyllä nainen kykenee olemaan myös ystävä, eikä ystävyys tarkoita edes sitä, että pitäisi soitella ja tapailla muissakin merkeissä koko ajan. Tai seurustella muutenkaan.

Pelkkä seksi on ihan jees, mutta ihan ystävänpalvelukselta sellainen suhde tuntuu! ;D

• saanti

sinulle sama kuin saanti?
      Varatulla naisella saattaa olla varma ja turvallinen olo koska hänellä on mies. Siksi hänen ei tarvitse kai olla niin varuillaan miesten suhteen kuin yksinäisten. Miksi muuten edes pyydät varatulta naiselta puhelinnumeroa. Kerropa! Mies on sika miehelle!

• winter

Minä en ymmärrä nykymaailman menoa yhtään! No niin, olen vasta noin parikymppinen neitonen, mutta aivan ihmettelen maailmaa, ihmisiä ja tapahtumia. Uskaltaako tähän maailmaan enää lapsia synnyttää? Ihmiset pettävät toisiaan ja tekevät ties mitä. Alkoholi baareineen on huono keksintö, kuka sellaisen edes keksi? Ja mikä ihmisillä on? Onko omatunto, ja moraalikin, hävinneet? Voi pelottavaa ja kylmää maailmaa. Mutta onneksi lämpimiä ja ihaniakin ihmisiä vielä jossain on.

• en ainakaan

ravintolasta hae mitään ystäviä vaan raakaa lihaa,olenpa vielä niin härski että valehtelen nimeni.Varatut muijat tuntuvat olevan kovia takertumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe