ykkönen,kakkonen

123456789

ikuinen kina oletko ykkönen vai kakkonen, voit olla peräti kolmonen tai nelonen. kaikki avioliiton ulkopuolella olevat suhteet ovat perseestä, tällä tarkoitan pettämisjuttuja eli jos pettää yhtä yhtälailla voi pettää sitä toista ja kolmosta jne. miksi tyydytte yleensäkään rääppeisiin. miksi ette yritä koko pottia. eli laittakaa nyt petturinne valitsemaan joku teistä ja loput tyytyvät häviöönsä. lopettakaa paskanjauhaaminen halusta olla toinen, sopii tämänhetkisiin kuvioihin jne. itseänne te vaan petätte niillä jutuilla kun ette pysty parempaan. kilpailu käyntiin, kenet pettäjä haluaa...

21

2292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Miks ihmeessä kukaan haluaisi niinkin säälittävää olentoa kuin pettäjä? Miksi kukaan haluaisi suhteeseen sellaisen kanssa? Miksi kukaan haluaisi parisuhteen ja lapsia pettäjän kanssa? Ei kilpailua vaan ykkösestä siihen asti kun niitä on heittävät mokoman pellolle.

• mieltä

Pettäjällä on ihan oma roolinsa. Ei kukaan sitä loppujen lopuksi itselleen halua. SEn kanssa voi leikkiä aikansa, mutta ihan kiva tietää että se palautuu kierrosta alkuperäiselle eli useimmiten vaimolle.

Minulla on ollut avioliiton aikana 3 vuotta rakastaja. heti kun erosin, erosin myös tästä rakastajasta. Rakastajat ja pettäjät.. ne kuuluvat molemmat tiettyyn elämän vaiheeseen. Ja jos he itse tähän juttuun alistuvat, niin mikäs siinä. Useimmat ovat vaan niin imarreltuja saadessaan kaksi naista, etteivät ihan oikein ja selkeästi näe, mistä on kysymys. Kyllä miestäkin voi käyttää hyväksi. Loppujen lopuksi pettäjä-miehet ovat niin tyhmiä, että sääliksi käy. He uhraavat aikansa ja rahansa for nothing!!

Siis ei kukaan luuserista kilpaile. Täytyy olla hiukan yksinkertainen edes sellaista ehdottaakseen.

• ollut kakkosenakin
        mieltä kirjoitti:

Pettäjällä on ihan oma roolinsa. Ei kukaan sitä loppujen lopuksi itselleen halua. SEn kanssa voi leikkiä aikansa, mutta ihan kiva tietää että se palautuu kierrosta alkuperäiselle eli useimmiten vaimolle.

Minulla on ollut avioliiton aikana 3 vuotta rakastaja. heti kun erosin, erosin myös tästä rakastajasta. Rakastajat ja pettäjät.. ne kuuluvat molemmat tiettyyn elämän vaiheeseen. Ja jos he itse tähän juttuun alistuvat, niin mikäs siinä. Useimmat ovat vaan niin imarreltuja saadessaan kaksi naista, etteivät ihan oikein ja selkeästi näe, mistä on kysymys. Kyllä miestäkin voi käyttää hyväksi. Loppujen lopuksi pettäjä-miehet ovat niin tyhmiä, että sääliksi käy. He uhraavat aikansa ja rahansa for nothing!!

Siis ei kukaan luuserista kilpaile. Täytyy olla hiukan yksinkertainen edes sellaista ehdottaakseen.

Näitä ykkönen-kakkonen juttuja lukiessa tuli mieleen Joy Fieldingin romaani "Toinen nainen". Aika vanha, olisko 80-luvun alusta.

Kirjan lopussa päähenkilö (eli aviovaimo) vie miehensä tavaroita uuden naisen kämpille. Nainen tulee avaamaan kylpytakissaan, hymyilee viehkosti: "David on suihkussa". Vaimo ojentaa kassit uudelle naiselle ja sanoo että tulin vain tuomaan nämä tavarat, en tarvitse miestäni, pidä hyvänäsi.

Tähän uusi nainen: "En voi uskoa tätä. Minä siis voitin?"
        Ja vaimo kommentoi: "Riippuu siitä mitä sinä luulet voittaneesi."
        Ja vaimo katsoo uutta naista, nuorta ja nättiä, päästä varpaisiin. Huomaa, kuinka kamalat varpaat tällä on. Luiset, pattiset, rumat.
        Nostaa katseensa naisen silmiin ja hymyilee leveästi. Kääntyy ja lähtee pois - itsetunto piirun verran korkeammalla kuin tullessa.

Lukekaapa jos löydätte. Tosi hyvä kirja.

• tyttöressu
        mieltä kirjoitti:

pettäjä olet sinäkin. kuka sinusta kilpailee, luuserista... yksinkertainen olet sinäkin vaikka yrität nostaa itsesi muiden yläpuolelle. sanot jättäneesi.. onko totuus siinä..et nää malkaa omassa silmässäsi ja silti kovasti arvostelet muita...

• ???
        tyttöressu kirjoitti:

pettäjä olet sinäkin. kuka sinusta kilpailee, luuserista... yksinkertainen olet sinäkin vaikka yrität nostaa itsesi muiden yläpuolelle. sanot jättäneesi.. onko totuus siinä..et nää malkaa omassa silmässäsi ja silti kovasti arvostelet muita...

Oivalsin juuri tuon siinä pettäessäni miestäni. Tosin tilanne oli sellainen, että mieheni tiesi asiasta, eikä pistänyt siinä mitenkään hanttiin Minun omanarvontunne siinä sai kolauksen. Koin todellakin olevani luuseri..Ihminen oppii parhaiten omista virheistään. Siksi minulla onkin kanttia sanoa näin.

• ...
        ollut kakkosenakin kirjoitti:

Näitä ykkönen-kakkonen juttuja lukiessa tuli mieleen Joy Fieldingin romaani "Toinen nainen". Aika vanha, olisko 80-luvun alusta.

Kirjan lopussa päähenkilö (eli aviovaimo) vie miehensä tavaroita uuden naisen kämpille. Nainen tulee avaamaan kylpytakissaan, hymyilee viehkosti: "David on suihkussa". Vaimo ojentaa kassit uudelle naiselle ja sanoo että tulin vain tuomaan nämä tavarat, en tarvitse miestäni, pidä hyvänäsi.

Ja vaimo katsoo uutta naista, nuorta ja nättiä, päästä varpaisiin. Huomaa, kuinka kamalat varpaat tällä on. Luiset, pattiset, rumat.
        Nostaa katseensa naisen silmiin ja hymyilee leveästi. Kääntyy ja lähtee pois - itsetunto piirun verran korkeammalla kuin tullessa.

Mutta noiden naisten olisi pitänyt tapella siitä, kuka joutuu pettäjää nurkissaan katselemaan. Hurraa-huuto ja kunnioitus näille miehille/naisille, jotka ovat vaan vahvoina näyttäneet pettäjälle, että kahta tavoitellessa voikin jäädä täysin yksin.

• Tummakaunishoikka
        ollut kakkosenakin kirjoitti:

..tuon kirjan, vaikka luin sen aika nuorena. Se jätti lähtemättömän vaikutuksen minuun. Siinä vaimo, joka on edellinen kakkonen, huomaa miten ympyrä sulkeutuu. Lukija eläytyy vaimon elämään ja samalla siis kakkosena olemiseen että petetyksi tulemiseen.

Nuorempana tietysti petyin ettei hän "voittanut miestään".. (vaikka ulkonäköni oli lähes kuin kirjassa kuvatun uuden kakkosen, tämähän on nuorena tärkeää, kirjan henkilöiden ulkonäkö) Pystyin kuitenkin jo tuolloin ymmärtämään että nainen oppi näkemään asiat uudella "epäminäkeskeisellä" tavalla, vapautumaan miehestä, kasvamaan henkisesti ja löytämään henkisen eheytensä.

Ja sitäpaitsi, se miehen syntymäpäivän aamu, ehkä uusi kakkonen (hih-hih)jaksaa sen loppuelämänsä... olla m**a suussa ;)

• Nimetön

Tosiaankin paskanjauhamista toi "sopii mun kuvioihin,ihanaa olla kakkonen".Mäkin luulin niin ja ehkä se hetken toimikin.En ole ylpeä suhteestani varattuun mieheen,mutta irtikään en pääse.Tyydyn rääppeisiin enkä edes tiedä miksi.Rakkaus vaan on.....Elämä ei mene niin kun suunnittelee.Sillon kun on tunteet mukana.Pelimiehet ja -naiset on erikseen.

• pettää

onko se rakkautta. jos toista todella rakastaa niin haluaa olla ja elää kokoajan sen kanssa, ei jaa sitä muiden kanssa, ei piilottele sitä vaan tuo sen esiin, koska se kestää päivänvalon, ei keksi verukkeita, ei piiloudu lastensa taakse jne., kuten nin usein lukee näiltä palstoilta. onko rakkautta pikapanot autossa, muutaman tunnin näkeminen viikossa joka päättyy panoon. eikö se paremminkin ole tarpeiden tyydyttämistä ja seikkailun hakemista. jos todella ollaan rakastuneita halutaan kaikki eikä rääppeitä. minusta juttusi tuntuu erittäin likaiselta. kelpaat pantavaksi muttet ole esittelykelpoinen... kannattaako elämä tuhlata varapatjana..

• Nimetön
        pettää kirjoitti:

onko se rakkautta. jos toista todella rakastaa niin haluaa olla ja elää kokoajan sen kanssa, ei jaa sitä muiden kanssa, ei piilottele sitä vaan tuo sen esiin, koska se kestää päivänvalon, ei keksi verukkeita, ei piiloudu lastensa taakse jne., kuten nin usein lukee näiltä palstoilta. onko rakkautta pikapanot autossa, muutaman tunnin näkeminen viikossa joka päättyy panoon. eikö se paremminkin ole tarpeiden tyydyttämistä ja seikkailun hakemista. jos todella ollaan rakastuneita halutaan kaikki eikä rääppeitä. minusta juttusi tuntuu erittäin likaiselta. kelpaat pantavaksi muttet ole esittelykelpoinen... kannattaako elämä tuhlata varapatjana..

Niinpä,mikä tässä elämässä kannattaa ja mikä ei?Likasta tästä mun suhteesta et saa tekemälläkään.Ihan itse olen osani valinnut ja valitsen edelleenkin.Enkä mä ymmärrä tota "elämän tuhlaamista".Mä olen jo kokenut pitkän ihmissuhteen ja lapseni tehnyt.Eihän kukaan voi olla varma mistään ihmissuhteesta,että kauanko se kestää.Ja kun se sitten päättyy,niin tuhlasitko säkin elämäs sen kanssa???

• mieltä
        Nimetön kirjoitti:

Niinpä,mikä tässä elämässä kannattaa ja mikä ei?Likasta tästä mun suhteesta et saa tekemälläkään.Ihan itse olen osani valinnut ja valitsen edelleenkin.Enkä mä ymmärrä tota "elämän tuhlaamista".Mä olen jo kokenut pitkän ihmissuhteen ja lapseni tehnyt.Eihän kukaan voi olla varma mistään ihmissuhteesta,että kauanko se kestää.Ja kun se sitten päättyy,niin tuhlasitko säkin elämäs sen kanssa???

mun arvoa ei sitten yhtään alenna vaikka olenkin kakkonen, elän huippu hienoa suhdetta toisen miehen kanssa ja hän on myös onnellinen, rakkaus on......

• onnellisia
        mieltä kirjoitti:

mun arvoa ei sitten yhtään alenna vaikka olenkin kakkonen, elän huippu hienoa suhdetta toisen miehen kanssa ja hän on myös onnellinen, rakkaus on......

olette sitten kun satutte kärähtämään. ai niin tehän olitte kypsiä aikuisia jotka tietää mitä tekee..jospa se miehen vaimo ei olekkaan kypsä, ymmärtäväinen... no sitä vartenhan se mies onkin löytänyt sinut..puhutaan rakkaudesta, onnellisuudesta, mutta eipä sitä näytä kypsässäkään iässä järkeä päähän tulevan tai vastuullisuutta. tuskin pystyt peilin edessä rehellisesti seisomaan...

• on kaksi naista!
        mieltä kirjoitti:

Ja ihan mielellään saisi olla vaikka haaremi. Kyllä sinunkin kirjoituksesi kertoo mikä kakkosissa on vikana: he ovat vain tyhmiä. Kannattaa aloittaa vaikka harjoittelemaan oikeinkirjoitusta.

• katkeruuden määrää
        on kaksi naista! kirjoitti:

Ja ihan mielellään saisi olla vaikka haaremi. Kyllä sinunkin kirjoituksesi kertoo mikä kakkosissa on vikana: he ovat vain tyhmiä. Kannattaa aloittaa vaikka harjoittelemaan oikeinkirjoitusta.

Lukekaa nyt,hei,näitä juttuja.Vaimot on tyhmiä ja sinisilmäsiä,kakkoset on petoja ja tyhmiä ja äijä,josta ne 2 naista tappelee,senkun ottaa kaiken hauskan irti kummastakin.Eikä narise näillä palstoilla.Hei haloo naiset!Mentäskö Siwasta ostaan selkärankaa???

• Ai ei muuta vikkaa
        on kaksi naista! kirjoitti:

Seksi on vaan niin nastaa, sitä haluaa lissää,
        ei siihen kirjoitustaitoa tarvita, vaan yhteen sopivat vehkeet ja tyydyttämisen tarve.

• Nimetön

Yksinäinen sinkku, varatun miehen kakkonen. Tsiljoonas lauantai-ilta yksin kotona, kun ei yksinään jaksa lähteä liikenteeseen, eikä ole tällä(kään) kertaa ketään sinkkukaveria tai varattuakaan kaveria, kenen kanssa voisi lähteä.

Mies sanoi tulevansa messengeriin, niin kuin aika usein on ollut tapana. Vaan eipä ole näkynyt, ei tänään eikä eilen, eikä edes mailia ole lähettänyt.

Se on sitä kuuluisaa laatuaikaa perheen kanssa. Ja helliä ja ihania intohimon hetkiä vaimon kanssa, joiden jälkeen on hyvä nukahtaa sylikkäin, oma rakas kainalossa. Niin kuin sen oikeasti kuuluukin olla. Minähän tässä se ylimääräinen olen, minun pitää ymmärtää, että juuri noinhan sen kuuluu mennäkin.

Silti se vaan tuntuu pahalta ja sattuu. Lupasin ja vannoin itselleni, että en rakastu, että tää on vaan mukavaa ajanvietettä oikeaa suhdetta odotellessa. Mutta jos en ole rakastunut, miksi tää sitten tuntuu niin pahalta ja itkettää?

Everybody rides on the Karma train. Kai tämä on sitten se hinta, joka on maksettava siitä, että ryhtyy suhteeseen varatun kanssa.

• ...
        Nimetön kirjoitti:

Yksinäinen sinkku, varatun miehen kakkonen. Tsiljoonas lauantai-ilta yksin kotona, kun ei yksinään jaksa lähteä liikenteeseen, eikä ole tällä(kään) kertaa ketään sinkkukaveria tai varattuakaan kaveria, kenen kanssa voisi lähteä.

Mies sanoi tulevansa messengeriin, niin kuin aika usein on ollut tapana. Vaan eipä ole näkynyt, ei tänään eikä eilen, eikä edes mailia ole lähettänyt.

Se on sitä kuuluisaa laatuaikaa perheen kanssa. Ja helliä ja ihania intohimon hetkiä vaimon kanssa, joiden jälkeen on hyvä nukahtaa sylikkäin, oma rakas kainalossa. Niin kuin sen oikeasti kuuluukin olla. Minähän tässä se ylimääräinen olen, minun pitää ymmärtää, että juuri noinhan sen kuuluu mennäkin.

Silti se vaan tuntuu pahalta ja sattuu. Lupasin ja vannoin itselleni, että en rakastu, että tää on vaan mukavaa ajanvietettä oikeaa suhdetta odotellessa. Mutta jos en ole rakastunut, miksi tää sitten tuntuu niin pahalta ja itkettää?

Everybody rides on the Karma train. Kai tämä on sitten se hinta, joka on maksettava siitä, että ryhtyy suhteeseen varatun kanssa.

Siksi tuntuu niin pahalta ja itkettää kun tajuat, että teet väärin.

Minusta hyvin yksinkertaista. Mitä muuta oikein odotit, kun se ei muuta voi ollakaan?

Omasta tahdostahan sä sen ihmisen tällä hetkellä toisen kanssa jaat. Aivan omasta tahdostasi, koska tuollaiseen "leikkiin" ryhdyit (leikkiä ja seikkailua se on ainakin sille miehelle).Etsi itsellesi ihminen, jota voit aidosti, peittelemättä rakastaa ja jonka viereen sinäkin voit käpertyä.

• Sepi.
        Nimetön kirjoitti:

tuhlaa elämäänsä tavalla tai toisella, hyvin tai huonommin.

Itse valitset, älä siis itke vlintojasi.

• Nimetön
        ... kirjoitti:

Siksi tuntuu niin pahalta ja itkettää kun tajuat, että teet väärin.

Minusta hyvin yksinkertaista. Mitä muuta oikein odotit, kun se ei muuta voi ollakaan?

Omasta tahdostahan sä sen ihmisen tällä hetkellä toisen kanssa jaat. Aivan omasta tahdostasi, koska tuollaiseen "leikkiin" ryhdyit (leikkiä ja seikkailua se on ainakin sille miehelle).Etsi itsellesi ihminen, jota voit aidosti, peittelemättä rakastaa ja jonka viereen sinäkin voit käpertyä.

Aluksi se vaivasi, että tiesin tekeväni väärin, mutta ei enää. Kai sitä oppii sulkemaan silmänsä joiltain asioilta.

Nyt tuntuu pahalta ja itkettää siksi, että tahtoisin merkitä enemmän tälle miehelle. Enemmän kuin vain leikkiä ja seikkailua. Tuntuu pahalta siksi, että tää kulunut viikonloppu on osoittanut konkreettisella tavalla, että olen todellakin kakkonen ja hyvin hyvin alhaalla tämän miehen tärkeysjärjestyksessä. Niin alhaalla, että hän ei viitsi edes mailata, vaikka varmasti tietää minun odottaneen häntä iltaisin, ja kun häntä ei ole netissä näkynyt, hän varmasti tietää minun odottavan mailia.

Toisaalta, niin kuin sanoit ja niin kuin itsekin aiemmin sanoin, mitäpä muuta se voisi ollakaan. Hän on itsekin sanonut, että jos se hänestä on kiinni, heidän liittonsa kestää läpi elämän.

Omasta tahdostani minä tässä olen, tiedän sen kyllä. Enemmän kuin mitään muuta toivon löytäväni itselleni oikean kumppanin, ihmisen, jota saisin rakastaa vapaasti, aidosti ja peittelemättä, ja joka vastaisi tunteisiini samalla lailla. Jossain vaiheessa vaan kuvittelin, että tällainen olisi kivaa ja mukavaa ajanvietettä siihen saakka, kunnes se oikea kumppani löytyisi.

Mä luulin että hallitsen tän, mun mielen ja mun elämän...

• Lyyli
        Nimetön kirjoitti:

Aluksi se vaivasi, että tiesin tekeväni väärin, mutta ei enää. Kai sitä oppii sulkemaan silmänsä joiltain asioilta.

Nyt tuntuu pahalta ja itkettää siksi, että tahtoisin merkitä enemmän tälle miehelle. Enemmän kuin vain leikkiä ja seikkailua. Tuntuu pahalta siksi, että tää kulunut viikonloppu on osoittanut konkreettisella tavalla, että olen todellakin kakkonen ja hyvin hyvin alhaalla tämän miehen tärkeysjärjestyksessä. Niin alhaalla, että hän ei viitsi edes mailata, vaikka varmasti tietää minun odottaneen häntä iltaisin, ja kun häntä ei ole netissä näkynyt, hän varmasti tietää minun odottavan mailia.

Toisaalta, niin kuin sanoit ja niin kuin itsekin aiemmin sanoin, mitäpä muuta se voisi ollakaan. Hän on itsekin sanonut, että jos se hänestä on kiinni, heidän liittonsa kestää läpi elämän.

Omasta tahdostani minä tässä olen, tiedän sen kyllä. Enemmän kuin mitään muuta toivon löytäväni itselleni oikean kumppanin, ihmisen, jota saisin rakastaa vapaasti, aidosti ja peittelemättä, ja joka vastaisi tunteisiini samalla lailla. Jossain vaiheessa vaan kuvittelin, että tällainen olisi kivaa ja mukavaa ajanvietettä siihen saakka, kunnes se oikea kumppani löytyisi.

Ongelmasi on se, että suhteenne alussa mies ei ehkä merkinnyt sinulle kovinkaan paljon. Sekä sinulle että miehelle suhteen piti olla ajanvietettä. Miehelle se sitä onkin, koska hän on jo sitoutunut muualle. Sinulle mies taitaa olla tärkein ihmissuhteesi ja tunteet on siitä kummallisia, että ne kasvavat ja syvenevät ajan mittaan. Sen huomaa myös petetty ja pettäjä. Etukäteen ajatellen moni ajattelee jättää puolisonsa välittömästi, jos toinen pettää. Kun huomaa olevansa tuossa tilanteessa, jättäminen ei olekaan niin helppoa, koska takana on vuosien siteet ja tunteet ovat vahvoja. Myös pettäjä huomaa usein, jos on vaarassa menettää kaiken, että se vanha ikävystyttävä puoliso onkin kaikkein tärkein ihminen.

Ennustan sinun ja tuon varatun miehen suhteen lopun olevan käsillä. Mies ei todennäköisesti halua sinusta pysyvää suhdetta ja sinä taas haluat. Teillä on ihan eri syyt suhteellenne ja sellainen ei vain toimi. Mies kokee sinut pian riippakiveksi ja sinä taas haluaisit hänestä vakituisen suhteen.

• santra
        Nimetön kirjoitti:

En halua mitenkään arvostella tekemisiäsi,mutta aion sanoa pari asiaa.Olet näköjään pudonnut siihen salakuoppaan johon moni humpsahtaa matkan varrella.Sinun täytyy lähteä nyt liikkeelle,eikä jäädä odottelemaan sen miehen yhteydenottoja.Mene vaikka yksin johonkin missä voit tavata muita ihmisiä.Ala elämään omaa elämää ,älä kenenkään miehen kautta sitä tee.Parempi kai se olisi,jos itsekukin seisoo elämässään omilla jaloillaan,eikä sen toisen jaloilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe