Tapasin kivan oloisen nuoren naisen. Pari viikkoa kirjoiteltiin, sitten tavattiin ja päädyttiin sänkyyn. Nainen kehui vehkeeni kokoa, ja sanoi että tätä pitää saada uudestaan. Tosiaan, aika monta panokertaa onkin jo takana, eikä tunteista ole paljoa puhuttu. Rivien välistä kuulee kuitenkin, että nainen ei halua sitoutua mihinkään vaan elää itselleen. Sitten tapasimme erään kerran jossain baarissa, hänen kaverinsa oli mukana, ja oli tulossa yöksi hänelle. Hän sanoi minulle, että voin silti tulla yöksi että kaveri nukkuu sohvalla. No ilta meni siinä ja poistuttiin baarista. Kävimme (mukamas) nukkumaan, mutta suuteluksihan se meni. Sitten nainen sanoi, että hänen kaverinsakin tekisi varmaan mieli isoa kullia. Menin vähän hämilleni ja kysyin että mikä tää juttu hei on, johon nainen vain nauroi ja sanoi että relaa hei. Samassa toinen nainen jo tulikin sänkyyn ja pian molemmat olivat kullini kimpussa. Totta helkkarissa nautin tilanteesta, mutta en ollut oikein odottanut tätä. Tuli sitten saatua kahta naista samalla kertaa.
Harmi vain että alussa niin mukava nainen osottautuikin vain seksiseikkailijaksi. Olisi ollut mukava saada jotain muutakin aikaiseksi kuin pelkkää panoa. Aamulla kaverin lähdettyä kysyin naiselta, että taidat pitää minua ns leikkikaluna. Siihen nainen sanoi, että olisi pitänyt kertoa heti alussa. Hän sanoi, että on tapaillut minua sen takia, että oon hyvä panomies, muuta hän ei tarvinnut tällä hetkellä. Lopuksi hän pyysi että kävisin "panoilla" hänen luonaan aina silloin tällöin. Sanoin sitten että käyhän se, mutta nyt en enää oikein tiedä.
ja näin kävi
7
1945
Vastaukset
- onnetonta,
ihan sääliksi käy,yritä nyt vaan jaksaa kuitenkin ja käydä silleen harvakseltaan niiden typyköiden luona:)
- Jaa...
..kuitenkin olet tilanteessa edelleen? Voithan aina lopettaa... siis jos vain itse haluat. Kyllähän me kaikki hyvästä seksistä tykätään, eihän siinä vikaa ole, mutta jos oikeasti et halua enää vain seksiä, lähde pois siitä "suhteesta". Monet miehet varmaankin nauttisivat tilanteesta kun ei tarvitse sitoutua. En vain nyt ymmärtänyt mikä oli ongelmasi... Ihan vaan taustatietona, minkä ikäinen olet ja mitä etsit elämältäsi?
- hahhahahhahha
No johan fantasioit! LOL
- kirjoitettu klo 12.38
meil pojat harrastaa just tuota ruokkiksilla,ei kai tää kundi vaan ookkaan meidän duunista :D
- juupelijuu
kirjoitettu klo 12.38 kirjoitti:
meil pojat harrastaa just tuota ruokkiksilla,ei kai tää kundi vaan ookkaan meidän duunista :D
täällähän monikin kirjoittaa tarinaa ja ihan vaikka mitä huumori-ja provo-mielessä ihan vaan saadakseen keskustelua,väittelyä,mielipiteitä aikaan. Kivaa se vaan on.(muutamat tosikot vaan ei aina ymmärrä,..*huoh* )
- jos nää
juupelijuu kirjoitti:
täällähän monikin kirjoittaa tarinaa ja ihan vaikka mitä huumori-ja provo-mielessä ihan vaan saadakseen keskustelua,väittelyä,mielipiteitä aikaan. Kivaa se vaan on.(muutamat tosikot vaan ei aina ymmärrä,..*huoh* )
jutut olis ihan totta,kyl mä olisin aikas huolestunu niistä ihmisistä,jotka niitä naputtaa.
suurin osa pelkkää provoa,huumoria eli just niitä puuhapetet ruokatunnilla-osastoa. - **++**
juupelijuu kirjoitti:
Turha aukoo päätään. Tiedän kyllä ettei tämmöset jutut mitään jokamiehelle tapahtuvia olekaan. Näin vain kävi, sillä sipuli. Ja ketään en todellakaan provosoi. Suck your dicks..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664