Mitä sinä käsität flirttailulla?
Miten flirttailet?
Millaiset eleet naisella ovat mielestäsi flirttailua?
Jos nainen hymyilee ja katsoo silmiin, onko se mielestäsi flirttailua?
Jos nainen katsoo sinua ja pyörittää sormillaan hiuskiehkuraa, onko se mielestäsi flirttailua?
Minä olen nainen, tiedostamattani pyörittelen hiuksiani ja katson aina silmiin hymyillen, olenko siis pulassa?
Mitä se flirttailu oikein on ja mihin sillä pyritään? Voiko flirttailu olla vaan huvia huvin vuoksi?
Flirttailu - Mitä se on?
13
19426
Vastaukset
- dayum
Mitä sinä käsität flirttailulla?
-Käsitän? Hmm, eli varmaan flirttailua on kahdenlaista. Eli joko osoitetaan mielenkiintoa toista kohtaan tai sitten sillä piristetään sitä omaa päivää.
Miten flirttailet?
-Huonosti :)
Millaiset eleet naisella ovat mielestäsi flirttailua?
-Varmaan sitten se hymyily ja silmiin katsominen ainakin.
Jos nainen hymyilee ja katsoo silmiin, onko se mielestäsi flirttailua?
-Voi olla tai sitten ei ole. Eli varmasti jotkut hymyilevät ja katsovat silmiin ihan muuten vaan (vaikka piristääkseen tylsää päiväänsä tms.)
Jos nainen katsoo sinua ja pyörittää sormillaan hiuskiehkuraa, onko se mielestäsi flirttailua?
-Riippuu varmaan siitä naisesta. Mielestäni se ehkä kuitenkin on flirttailua, varsinkin jos katselee sillä tavalla, miten jotkut naiset osaavat katsoa :)
Minä olen nainen, tiedostamattani pyörittelen hiuksiani ja katson aina silmiin hymyillen, olenko siis pulassa?
-Luultavasti olet oikein pahassa pulassa.
Mitä se flirttailu oikein on ja mihin sillä pyritään? Voiko flirttailu olla vaan huvia huvin vuoksi?
- Katso vastaus ensimmäiseen.- Flirttailija iskijämies pet...
Jos silmiin katsominen ja hymyily on flirttailua niin ei ihme että minusta juoruja aina kerrottaan kaikenlaista että olen sitä ja tätä yrittänyt taas iskeä vaikka varattu olen itse ja varattu oli se ja sekin. Eikös se ole ihan normaalia että ihmisiä katsotaan silmiin vai mihin sitten pitäisi katsoa? No tosin tuntuu siltä että suurin osa ihmisistä suomessa katsoo ostoskasseja jos sattuu sellainen olemaan mukana tai sitten katsovat 3 metriä ihmisestä sivulle ja maahan. Ja eikö hymyilykin ole vaan hymyilyä? Nyt alkaa kyllä valjeta. Siis siksi niitä juoruja kuulee kun minusta silmiin katsominen on vain silmiin katsomista ja hymyily on vain hymyilyä. Ja sekin vielä varmaan laskettiin iskemiseksi ja flirttailuksi kun naapuri tuli jostain huonekaluliikkeestä ison pahvilootan kanssa ja avasin hälle oven kun kaksin käsin kantoi sitä pahvilaatikkoa. Jälkeenpäin kuulin että yritin iskeä naapurin eukkoa. Tai ei se pahviloota ollut, jotain sillä kuitenkin oli käsissä, en kiinnittänyt niin huomiota kun yleensä katson ihmisiä silmiin enkä ostoskasseihin, kuten täällä suomalaisilla on tapana. No joo. Olen muutenkin outo lintu täällä kun näytän tunteeni, puhun ihmisille, pukeudun sään enkä vuodenajan mukaan jne.
- dayum
Flirttailija iskijämies pet... kirjoitti:
Jos silmiin katsominen ja hymyily on flirttailua niin ei ihme että minusta juoruja aina kerrottaan kaikenlaista että olen sitä ja tätä yrittänyt taas iskeä vaikka varattu olen itse ja varattu oli se ja sekin. Eikös se ole ihan normaalia että ihmisiä katsotaan silmiin vai mihin sitten pitäisi katsoa? No tosin tuntuu siltä että suurin osa ihmisistä suomessa katsoo ostoskasseja jos sattuu sellainen olemaan mukana tai sitten katsovat 3 metriä ihmisestä sivulle ja maahan. Ja eikö hymyilykin ole vaan hymyilyä? Nyt alkaa kyllä valjeta. Siis siksi niitä juoruja kuulee kun minusta silmiin katsominen on vain silmiin katsomista ja hymyily on vain hymyilyä. Ja sekin vielä varmaan laskettiin iskemiseksi ja flirttailuksi kun naapuri tuli jostain huonekaluliikkeestä ison pahvilootan kanssa ja avasin hälle oven kun kaksin käsin kantoi sitä pahvilaatikkoa. Jälkeenpäin kuulin että yritin iskeä naapurin eukkoa. Tai ei se pahviloota ollut, jotain sillä kuitenkin oli käsissä, en kiinnittänyt niin huomiota kun yleensä katson ihmisiä silmiin enkä ostoskasseihin, kuten täällä suomalaisilla on tapana. No joo. Olen muutenkin outo lintu täällä kun näytän tunteeni, puhun ihmisille, pukeudun sään enkä vuodenajan mukaan jne.
Yleensä ainakin.
Jos on ihan vain_ja_ainoastaan ystävällinen, niin monesti se leimataan flirttailuksi tai iskemiseksi.
Ollaanhan me suomalaiset niin kovin juroa kansaa, sitä silmiin katsomistakin kun pitää vältellä viimeiseen asti :)
Kyllä kai se on niin, että nämä luonnostaan iloiset ja ystävälliset ihmiset ovat niitä, jotka kärsivät eniten. Omasta mielestään he katselevat vain "normaalisti", vailla taka-ajatuksia, mutta kun se on monen mielestä niin kovin poikkeavaa, niin se onkin sitten heti flirttiä ja iskemistä.
Ne juorut kyllä leviävät kulovalkean tavoin, varsinkin jos asuu vähänkin pienemmällä paikkakunnalla.
- valta-aseman
pönkittämistä ja egoismia. Narsismia. Vallantunnetta, hieman kieroutunutta sellaista.
- iloinen 28
Flirttailu on hauskaa. Se ei ole mitään iskemistä. Ei todellakaan. Jostain syystä flirttailu lähes poikkeuksetta rinnastetaan iskemiseen. Minusta ne ovat kaksi täysin eri asiaa.
Itse flirttailen mielelläni, joskus varmasti jopa huomaamattani. Esimerkiksi vaikkapa mieheni kavereiden kanssa (ei kaikkien, flirtissä pitää olla oikealla asenteella mukana ja kaikkien kanssa se ei onnistu) voi flirttailla. En kiehnää, räpsyttele ripsiä tai heiluttele tukkaani. Vaan se voi tosiaan olla iloinen hymy, juttelun lomassa joku pieni hassu ilmaisu, ylipäätänsä toisen huomioiminen positiivisesti. Teen sitä kyllä naisillekin, mutta ehkä sitä ei niin ajatella flirttailuksi.
Flirtin tarkoituksena ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, vaan nimenomaan tuoda pientä piristystä. Se on täysin viatonta ja harmitonta huvia.
Sen tarkoituksena ei ole rasvaiset tai vihjailevat jutut, ei vastakkaisen sukupuolen viekoittelu tai iskeminen. Tarkoitus on vain ja ainoastaan pieni hupi, ei muuta.
Tarkoituksena ei myöskään ole jättää oma puoliso millään tavoin varjoon tai huomiotta, vaan nimenomaan hyvässä hengessä olla toiselle ihmisille ystävällinen.
Harrastan flirttailua myös joidenkin työkavereitteni kanssa. Mutta tässäkin on se ero, että tiedän, kenen kanssa voi flirttailla. Jotkut tosiaan kun luulevat, että nyt se yrittää iskeä. Flirttikumppaniksi valikoituu sellainen ihminen, joka on avoin ja itsekin positiivisella ymmärryksellä varustettu. Jos huomaan, että toinen alkaa ottaa tosissaan jotain hupailua tai kiusoittelua, niin nopeasti kyllä höpinät loppuvat ja siirryn asialinjalle.
JOskus koiraamme ulkoiluttaessa tulee sanottua jotain toisille koiranulkoiluttajille (naisille miehille). Joskus sattuu hauska miekkonen, jonka kanssa synkkaa ja voi naureskella hetken jotain ja sitten molemmat jatkavat matkaa omaan suuntaan. Sekin on ihan kivaa ja täysin harmitonta. - flirttailija kakkonen
Kohta viisikymppisenä olen päässyt "ulos kaapista" eli oppinut flirttailemaan. Mitään takaa-ajatuksia minulla ei ole, olen onnellisesti naimisissa. Flirtti piristää päivää. Eli hymyilen vastaantulijoille ja tervehdin ja jos vastaan tulee henkilö joka miellyttää minua eritoten, hymyilen ja puhun hänen kanssaan muutaman sanan, hymyilen ja katson pitkään silmiin tai hassuttelen hieman. Ja jos en saa vastakaikua, so what? Yleensä viestiin vastataan ja saan itseni ja toisen hyvälle tuulelle. Mitä väliä sillä on jos juorut kulkee. Pääasia, että itse tietää missä mennään. Monesti juorut ovat vain kateellisten puhetta. Jos pystyy flirttiin, olet tasapainossa itsesi kanssa. Itsetuntosi on hyvä ja kohoaa vielä enemmän. Flirtti on hassuttelua, toisen huomioimista ja myös kohteliaisuus. Flirtissä on aina rajansa. Flirtti antaa lisäpotkua ja se antaa hyvän mielen. Ei tämä elämä aina niin vakavaa saa olla. Ottakaamme rennommin ja pysykäämme terveempänä flirtin voimalla.
- flirttiopisto
aivan mutta jätäthän sukulaispojat rauhaan?
- MuLupulla
Silmiin katsominen ja hymyily eivät ole flirttailua. Itse teen sitä kaikille ihmisille ja kukaan ei erhdy luulemaan sitä flirttailuksi, koska olen iloinen ja ulospäinsuuntautunut muutenkin.
Hiusten pyörittely voi olla asia erikseen, koska tosiaan, monet miehet luulevat sitä flirttailuksi. Itsekkään en pidä sitä flirttailuna, mutta ymmärrän kuitenkin jättää sen tekemättä jotta minua ei ymmärrettäisi väärin. Eli en näe siis suoranasita flirttailua tarpeellisena muuten kun kiinnostuessaan ihmisestä vähän eritavalla - Viilis
Kyllä kai tuo on, joo. Ja et ole ainut kuka flirttailee vahingossa. Täällä tapahtuu sitä myös! =) Hauskaa se on vaan.
- asdfghjklqwertyuiopzxcvbnm
Flirttailu voi olla spontaania ajankulutusta, mutta iskemisellä on aina päämäärä.
- sähköankerias
onko flirttailu=iskelmistä? :O aina?
- leuhka femu
Flirttailen silloin kun haluan saada jotain mieheltä
kiss my ass - tsirra
Susta ei oikein tule terve mielikuva. Mä en oikein tätäkään osaa selittää, mutta mulla on vahvat vibat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874