Miehet eivät koskaan ole vain ystäviä naisille, vaan niillä on aina joku muu mielessä. Mies on aina kiinnostunut naisesta, jos on sen ystävä, eli miehellä ei periaatteessa ole koskaan puhtaat jauhot pussissaan. Jos mies ei ole kiinnostunut, niin ei se ole kaveri. Onko näin, että
miesystävä->jollakin tavoin kiinnostunut ja
ei kiinnostunut->ei ystävä ?
onkos totta?
8
883
Vastaukset
- dayum
myös toisinpäin. Eli naisiinkin.
Kyllähän miehellä voi olla naisia kavereina, mutta ihan sitä aitoa ystävyyttä... Varmaan aika harvinaista. Siis ettei kummallakaan olisi mitään taka-ajatuksia toisen suhteen.
Tuokin kaverina olo on vähän niin ja näin. Kun vaikka itseä ei kiinnostaisi millään tavalla (siis seksuaalisestikkaan), niin mistäs sitä voi olla sata varma tämän toisen motiiveista leikkiä kaveria.
Kinkkistä... - jos mies on ihastunut
naisystäväävsä, niin pitkään kun nainen on kunniallinen ja pitää ohjat käsissä? Minkäs miehet oikein itselleen voi, mutta naiset voi enemmän varjella itseään. En kyllä silti suosittele kahdenkesken jäämistä. Jutelkaa baarissa, keikoilla, kaffella... jne. :)
- flammableheart
tulee hieman mieleen islamilaiset, ja yleensäkin itäisen kulttuurin periaatteet sekä kunniakäsitykset:)
- kyllä..
voivat olla vain ystäviä, hyviäkin - ellei peräti parhaita - ystäviä, mutta usein se edellyttää sukulaisuussuhdetta.
- kivakameli
Että kaikki mun miespuoliset kaverini haluavat mun pöksyihin? Oho! :D
- Kolli Kellinen
Minulla on hyvä naispuolinen kaveri, jonka olen tuntenut 7-vuotiaasta saakka. Olemme jakaneet yhdessä ilot ja surut, nukkuneetkin yhdessä, mutta ikinä välillämme ei ole ollut mitään romanttista tai seksuaalista. Ehkä jos naisen on tuntenut lapsesta saakka, häneen suhtautuu enemmänkin siskona kuin potentiaalisena rakastajattarena.
Nykyään en kylläkään ehdoin tahdoin etsisi naista vain ystäväksi, sillä minulla on jo paljon miespuolisiakin ystäviä (ja tämä yksi hyvä naisystävä), joiden kanssa voin keskustella kaikesta mahdollisesta. En usko, että kukaan nainen voisi tarjota minulle sellaista ystävyyttä, joka toisi elämääni mitään oleellista uutta.
Tietysti voin jutella vaikkapa naispuolisten työkavereitteni kanssa tai mennä heidän kanssaan kaljalle kokematta mitään erityisiä tunteita, mutta en pidä heitä myöskään hyvinä ystävinä. - Nainen43
Aviomieheni mielestä mies ei voi olla pelkkä ystävä naiselle. Minun mielestä voi. Minuun mies kuulemma luottaa, mutta mieheen ei. Luulin toki yhdessä vaiheessa että minulla oli tunteita/haluja miestä kohtaan ja pidin etäisyyttä. Jos näin olisi ollut en olisi jatkanut ystävyyssuhdetta, koska se olisi ollut miestäni kohtaan väärin.
- Rowen82
Minulla ainakin on naispuolisia kavereita, ja olen ihan tyytyväinen siihen, että he ovat kavereita. Nykytilanteessa en ole heistä siis kiinnostunut muuten kuin kavereina, enkä silti halua kaveruuden loppuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603