Tietääkö kukaan mistä sais paikan _helposti_ englantiin tai yleensäkään eurooppaan... Ainoana "esteenä" mulla on se et oon vasta pian 17 wee. oon hoidellu lapsia ja en polta yms.,mut siltikään ei oikei oo tullu yhteydenottoja.. alkaa vähä ottaa jo otsalohkoon ku kaikki hehkuttaa kui helposti paikan on saanu. mä oon nähny aika paljon vaivaa koko aupair-jutun eteen ja tässä ny mietin mitä teen ens kesänä, kun mun lastenhoitokeikka ei ota oikein tulta alleen... grrr-rrr...
Kaikenlaisia neuvoja ja apuja otetaan vastaan;)
Englanti
8
799
Vastaukset
- Lilie
Sieltä luulisi kyllä löytyvän :)
Itse olen myös 17 viel mut täytän tänä syksynä.
Ja Englantiin haluan!Kerro jos löydät paikan!!! ^^- kerron
mäki luulin et löytyis;) mut ehei. kaikki haluu vaa täysikäsii, joilla on ajokortti.´äh!
taian yrittää jonku yhtiön kautta, vaikka ei niitä montaa oo jotka suostuu ottaa 17 vuotiaita. aika raivostuttavaa.. :\
- Lilie
Niin ku etin tässä sulle perhettä niin voin pistää ne sivut sulle mailiin :)
Kannattaa ottaa yhteyttää joihinkin jotka hakee 18v. koska jotkut varmasti voi joustaa :)- muttaa
Maa oon 16 vuotta ja au-pairina englannissa. Paasin tahan perheeseen, kun kaverini oli taalla enkussa niin sen kautta... Mutta kylla minakin yli puoli vuotta etsein paikkaa. Kannattaa vaan katella ja laittaa aina mailia kun johonkin tarvitaan. Yleensa jos perheen aiti on kotona myos, on suurempi mahdollisuus paasta nuorena. jos vanhemmat toissa jne.. Niin en olisi minakaan varmasti paassy!
- Lilie
mun maili kirjoitti:
mailaile [email protected] ... kiitos ku viittit vaivautua...;)
Kyllä se perhe löytyy vielä ^____^
- lilian
Lilie kirjoitti:
Kyllä se perhe löytyy vielä ^____^
Lilie, millon olet lähdössä Englantiin? Itsekin etsin juuri perhettä (muutama mukava jo tutustumisvaiheessa), ja menisin siis ensi kesänä ehkä jouluun asti.
- Lilie
lilian kirjoitti:
Lilie, millon olet lähdössä Englantiin? Itsekin etsin juuri perhettä (muutama mukava jo tutustumisvaiheessa), ja menisin siis ensi kesänä ehkä jouluun asti.
Olisi kai aikomus lähteä :)
Siitä yhdestä perheestä ei ole nyt kuulunut mtn mut sinne toivoisin pääseväni :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268