Tukea kaivataan....

Kohti hoikempia päiviä...?

Elikkäs,kovasti haluttaisi vaihtaa kuulumisia muiden laihduttajien kanssa. Ihan joka päivä en kerkeä koneen ääreen, mutta ainakin kerta viikkoon olisi ihana vaihtaa kuulumisia ja ennen kaikkea saada kannustusta ja repsahduksiin lohdutustakin.

Tammikuun alussa alkoi tämä "kesäksi kuntoon-ohjelmani", mutta tavoitteet n.-30kg, on kyllä realistisemmat, jos puhutaan kesästä 2007!

Nyt kaipailisin siis sähköpostiystäviä ja jos laihduttajia löytyy lähempääkin (Oulu), niin miksei sitä lenkillekkin voisi yhdessä lähteä. =)

8

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saba111

Tässä ainakin yksi pudottaja, ja vieläpä Oulusta :) Olen parikymppinen nainen, pudotettavaa on vielä 18 kiloa. Lähtenyt on noin kymmenen. Lasken painonvartijoiden pisteitä ilman ryhmää, vaikkakin taidan pistäytyä ryhmässäkin tässä lähitulevaisuudessa hakemassa lisätsemppiä. Liikuntaa olen lisännyt roimasti, käyn kuntosalilla uimassa 4-5 kertaa viikossa. En tiedä onko tuosta lisääntyneestä urheilusta (pari viikkoa käyny aktiivisesti) vai mistä, mutta viime viikolla tuli 500g. Meinas vetää vakavaksi, mutta eiköhän se tästä taas rupea putoamaan.

• Kohti hoikempia päiviä...?

Itse olen lähemmäs 3-kymppinen nainen.

Uuden vuoden lupauksena TAAS tein tämän "kesäksi bikinikuntoon"- lupauksen, poikkeuksena vaan, että tämän vuoden tiputettavia kiloja on 22 kg enemmän kuin edellisvuonna olisi ollut!!!!!

Vuosi lähti viikon verran käyntiin "huomenna alkaa" -ohjelmalla, mutta nyt olen kuukauden verran tsempannut ja tarkkaillut syömisiäni. Yksi mässy-päivä tuli välissä pidettyä ihan luvan kanssa, mutta viime viikonloppu meni ihan persiilleen! Söin ja yhtenä iltana joinkin koko kuukauden edestä! =( Jumpassa olen kulkenut km 4krt/vko, että sillä saralla menee ihan kivasti.

Paino on tippunut n.4kg eli kilo/viikko vauhdilla, mutta viikonlopun jäljiltä en ole uskaltanut vaa`alle nousta. Maha ainakin paisui entiseen kokoonsa! Senttejä jos olisin älynnyt alusta asti mittailla, niin siellä näkyisi varmaan tulokset paremmin. Vieläkinhän niitä voisi alkaa mittailemaan ja merkkailemaan ylös..

Nyt on sitten muutaman päivän ollut ajatukset vain ja ainoastaan ruuassa. Kuukausi meni niin hyvin ja tähänkö tämä nyt sitten loppui????? Miten voi ihmisellä olla näin hitsin huono itsekuri??????? Kävin sentään tänään ja eilen jumpassa, että jospa se tsemppais tätä kökösti alkanutta viikkoa...

Kuinka kauan olet pisteitä laskenut? Missä ajassa lähti 10 kiloo? Mulla ois kans pistetaulukot, että voisin ruveta ominpäin laskeskelemaan. Tän eka kuukauden ajan karsin vaan kaiken rasvasen, suolasen ja hiilaripitosen pois. Salaatti ja keittolinjalla aika pitkälle, mut ne kylä maistuu, et siinä mielessä ei mitään pakkopullaa oo, mut ku päälle tekis mieli pitsaa, hampparii jne.jne. =(

Nyt menen nukkumaan, ennen ku kerkee taas nälkä iskee.

Tsemppiä! =)

• Saba111
        Kohti hoikempia päiviä...? kirjoitti:

Itse olen lähemmäs 3-kymppinen nainen.

Uuden vuoden lupauksena TAAS tein tämän "kesäksi bikinikuntoon"- lupauksen, poikkeuksena vaan, että tämän vuoden tiputettavia kiloja on 22 kg enemmän kuin edellisvuonna olisi ollut!!!!!

Vuosi lähti viikon verran käyntiin "huomenna alkaa" -ohjelmalla, mutta nyt olen kuukauden verran tsempannut ja tarkkaillut syömisiäni. Yksi mässy-päivä tuli välissä pidettyä ihan luvan kanssa, mutta viime viikonloppu meni ihan persiilleen! Söin ja yhtenä iltana joinkin koko kuukauden edestä! =( Jumpassa olen kulkenut km 4krt/vko, että sillä saralla menee ihan kivasti.

Paino on tippunut n.4kg eli kilo/viikko vauhdilla, mutta viikonlopun jäljiltä en ole uskaltanut vaa`alle nousta. Maha ainakin paisui entiseen kokoonsa! Senttejä jos olisin älynnyt alusta asti mittailla, niin siellä näkyisi varmaan tulokset paremmin. Vieläkinhän niitä voisi alkaa mittailemaan ja merkkailemaan ylös..

Nyt on sitten muutaman päivän ollut ajatukset vain ja ainoastaan ruuassa. Kuukausi meni niin hyvin ja tähänkö tämä nyt sitten loppui????? Miten voi ihmisellä olla näin hitsin huono itsekuri??????? Kävin sentään tänään ja eilen jumpassa, että jospa se tsemppais tätä kökösti alkanutta viikkoa...

Kuinka kauan olet pisteitä laskenut? Missä ajassa lähti 10 kiloo? Mulla ois kans pistetaulukot, että voisin ruveta ominpäin laskeskelemaan. Tän eka kuukauden ajan karsin vaan kaiken rasvasen, suolasen ja hiilaripitosen pois. Salaatti ja keittolinjalla aika pitkälle, mut ne kylä maistuu, et siinä mielessä ei mitään pakkopullaa oo, mut ku päälle tekis mieli pitsaa, hampparii jne.jne. =(

Nyt menen nukkumaan, ennen ku kerkee taas nälkä iskee.

Tsemppiä! =)

Olen taas vaihteeksi kipeänä, kolme viikkoa sitten olin viimeksi kuumeessa :/ Tämän viikon liikunnat jää sitten vähille. Jos tässä kohta alkaa paranemaan, niin ehkä sunnuntaina voisi salilla käydä.

Mulla lähti ne ekat kymmnenen kiloa vuosi sitten keväällä viidessä kuukaudessa. Sitten se pisteiden lasku jotenkin jäi kesän myötä ja vasta nyt kolme viikkoa sitten (14.1) aloitin uudelleen. Noista pudotetuista oli tullut kolme takaisin ja ne olen nyt pudottanut. Nyt voi siis jatkaa taas alaspäin.

Älä ihmeessä luovuta! Ajattele, jos nyt jättäsit kesken yhden huonon hetken takia, niin luultavasti kiloja tulisi jatkossa vain lisää ja olosi olisi vielä sata kertaa huonompi kuin nyt. Mutta jos jatkat kunnialla eteenpäin, niin jo kuukauden päästä tuo herkuttelu on haalea muisto vain. Ja kannattaa noiden sortumisten jälkeen verrata tämänhetkistä painoa lähtötilanteeseen, yleensä kuitenkin ollaan vielä miinuksen puolella. Niin kuin minulla viimen viikon puolen kilon plussan jälkeen oli alotukseen nähden miinusta kuitenkin 2.7 kg.

Nyt pitää lähtee keitteleen teetä... Pidän peukkuja, ettet sorru itsesääliin tuon pienen vastamäen vuoksi, vaan jatkat kuten ennen sortumista. Kyllä se siitä...kohti hoikempia päiviä!! :D

• laihduttaja
        Saba111 kirjoitti:

Olen taas vaihteeksi kipeänä, kolme viikkoa sitten olin viimeksi kuumeessa :/ Tämän viikon liikunnat jää sitten vähille. Jos tässä kohta alkaa paranemaan, niin ehkä sunnuntaina voisi salilla käydä.

Mulla lähti ne ekat kymmnenen kiloa vuosi sitten keväällä viidessä kuukaudessa. Sitten se pisteiden lasku jotenkin jäi kesän myötä ja vasta nyt kolme viikkoa sitten (14.1) aloitin uudelleen. Noista pudotetuista oli tullut kolme takaisin ja ne olen nyt pudottanut. Nyt voi siis jatkaa taas alaspäin.

Älä ihmeessä luovuta! Ajattele, jos nyt jättäsit kesken yhden huonon hetken takia, niin luultavasti kiloja tulisi jatkossa vain lisää ja olosi olisi vielä sata kertaa huonompi kuin nyt. Mutta jos jatkat kunnialla eteenpäin, niin jo kuukauden päästä tuo herkuttelu on haalea muisto vain. Ja kannattaa noiden sortumisten jälkeen verrata tämänhetkistä painoa lähtötilanteeseen, yleensä kuitenkin ollaan vielä miinuksen puolella. Niin kuin minulla viimen viikon puolen kilon plussan jälkeen oli alotukseen nähden miinusta kuitenkin 2.7 kg.

Nyt pitää lähtee keitteleen teetä... Pidän peukkuja, ettet sorru itsesääliin tuon pienen vastamäen vuoksi, vaan jatkat kuten ennen sortumista. Kyllä se siitä...kohti hoikempia päiviä!! :D

Moikka vaan! Täällä on yksi 23-vuotias "ikuinen laihduttaja", joka on viimeinkin ottanut itseään niskasta kiinni ja päättänyt heittää hyvästit 30:lle liikakilolle. Olen jo pari viikkoa syönyt kevyemmin, painoa lähtenyt ehkä noin pari kiloa, mutta eilen kävin ostamassa puntarin itselleni ja ruoka-aineille. Otin aamulla tarkat mitat painostani ja vyötärön ympäryksestä. Lisäksi tarkoitus on laskea tarkkaan päivän kalorimäärät ja siihen sisältyvien rasvojen, protskujen ja hiilareiden suhteet. 30 kiloa tuntuu aivan järkyttävän suurelta määrältä, mutta nyt en lannistu!! olen niin monta kertaa yrittänyt kaiken maailman ihmedieettejä, että nyt lopultakin päätin tehdä elämänmuutoksen ja alkaa vaan yksinkertaisesti syömään terveellisemmin ja vähentää vähentää 500 kcal päivän perustarpeesta joka päivä.
        Valion mehukeitot olen huomannut tosi hyväksi keinoksi makeanhimolle, ainoa pelko on nyt vain tuo sipsien himon tyydyttäminen.. pitänee käydä ostaa jääkaappi täyteen naposteluporkkanoita tms..
        Ei muuta kuin tsemppiä kaikille!! Kyllä se tästä lähtee :)

• Saba111
        laihduttaja kirjoitti:

Moikka vaan! Täällä on yksi 23-vuotias "ikuinen laihduttaja", joka on viimeinkin ottanut itseään niskasta kiinni ja päättänyt heittää hyvästit 30:lle liikakilolle. Olen jo pari viikkoa syönyt kevyemmin, painoa lähtenyt ehkä noin pari kiloa, mutta eilen kävin ostamassa puntarin itselleni ja ruoka-aineille. Otin aamulla tarkat mitat painostani ja vyötärön ympäryksestä. Lisäksi tarkoitus on laskea tarkkaan päivän kalorimäärät ja siihen sisältyvien rasvojen, protskujen ja hiilareiden suhteet. 30 kiloa tuntuu aivan järkyttävän suurelta määrältä, mutta nyt en lannistu!! olen niin monta kertaa yrittänyt kaiken maailman ihmedieettejä, että nyt lopultakin päätin tehdä elämänmuutoksen ja alkaa vaan yksinkertaisesti syömään terveellisemmin ja vähentää vähentää 500 kcal päivän perustarpeesta joka päivä.
        Valion mehukeitot olen huomannut tosi hyväksi keinoksi makeanhimolle, ainoa pelko on nyt vain tuo sipsien himon tyydyttäminen.. pitänee käydä ostaa jääkaappi täyteen naposteluporkkanoita tms..
        Ei muuta kuin tsemppiä kaikille!! Kyllä se tästä lähtee :)

Hieno päätös:)
        Mie otin vasta viikko sitten mittanauhan käyttöön, jännä seurata noita senttejäki. Tää viikko on nyt menny kuumeessa, paino putos ekan kerran alle 85 kilon eilen. Jee, yksi rajapyykki ylitetty, vai pitäskö sanoa alitettu! Nyt ku tervehtyis ja pääsis tehostaan tätä laihtumista liikunnalla.

Mistä päin maailmaa laihduttaja on?

• laihduttaja
        Saba111 kirjoitti:

Hieno päätös:)
        Mie otin vasta viikko sitten mittanauhan käyttöön, jännä seurata noita senttejäki. Tää viikko on nyt menny kuumeessa, paino putos ekan kerran alle 85 kilon eilen. Jee, yksi rajapyykki ylitetty, vai pitäskö sanoa alitettu! Nyt ku tervehtyis ja pääsis tehostaan tätä laihtumista liikunnalla.

Mistä päin maailmaa laihduttaja on?

Elikkä Itä-Suomesta olen... juuri tulin kaupasta ja olin oikeesti yllättänyt kuinka minun ei tehnyt edes mieli mitään rasvaista tai makeaa.. olen niin nyt asennoitunut tähän hommaan. Karkkihyllyltäkin ostin vain kummi-tytölleni ystävänpäiväksi suklaasydämen.
        Lisäksi ostoskori täyttyi kuitupitoisista muroista, rasvattomasta joqurtista, kurkusta, porkkanoista ja kanafileistä. Kalorilaskurin avulla kun laskee päivän kalorit ja niiden lähteet, niin saa oikeesti syödä hyvin ja terveellisesti. Oikeesti, eka kertaa tuntuu, että laihduttaminen on mukavaa. Tämä kun vain jatkuisi :)

• Saba111

Mun (vara-)sähköpostiosoite on [email protected]. Saa kirjoitella sitäkin kautta :) Annan sitten sitten ykkösosoitteeni sieltä, kun ei viitti täällä yleisesti sitä laittaa.

• Kohti..........

Tänään taas jumpalle! Neljäs kerta tälle viikolle! =)

Mieli on jo paljon pirteämpi, kiitos kannustuksesta. Taidankin laittaa sulle paikkoin sähköpostia, kun postit tulee kuitenkin luettua päivittäin, tänne ei meinaa muistaa tulla...

Iloista viikonloppua ja parane pian! Sitten vaan punttikselle, kunhan muistat tosiaan ekaks parannella ittes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe