Olenko nyt pettänyt minestäni kun olen suudellut yhtä miestä kapakassa. Itse koen ette ole todellakaan ole pettänyt, meni vain vähän yli niin kuin nyt voi kännissä mennä. Mitä mieltä te olette, olenko petturi?
Onko suuteleminen
32
8806
Vastaukset
- Olisit
Minun tyttöystäväni ja saisin tietooni jotain tuollaista, niin kyllä miettisin tarkoin jatkoja.
Luultavasti en jatkaisi kanssasi. Et nyt ehkä ole pettänyt muuta kuin "luottamukseni", mutta siinäkin on minusta jo tarpeeksi miettiä, miten eteenpäin.
Höh. Kylläpä on typerää taas laittaa syyksi liiallista humalatilaa. Mutta siihenhän niin moni muukin ihminen vetoaa "lieventävänä asianhaarana".
Mutta itse en kyllä hyväksy sitä syynä. En omalle kohdalleni enkä silloin muillakaan.
Osku- on lieventävä
asianhaara. Kaikki muuttuvat humalassa. Kyllä suudella voi ilmankin että aikoo pettää. Mm tyttökaverieni kanssa suutelen jatkuvasti, myös mieheni nähden. Oletpas tiukkapipoinen. Onneksi en ole tyttöystäväsi.
- todellakin oikeassa
on lieventävä kirjoitti:
asianhaara. Kaikki muuttuvat humalassa. Kyllä suudella voi ilmankin että aikoo pettää. Mm tyttökaverieni kanssa suutelen jatkuvasti, myös mieheni nähden. Oletpas tiukkapipoinen. Onneksi en ole tyttöystäväsi.
No onneksi et. Kun olet sitämieltä että humala on lieventävä asianhaara. Kapakassa voi suudella ihan kenen kanssa vaan, "jos on kännissä". Heh, mahtava ajatusmaailma sulla.....
No kunhan hieman kasvat, ja elämä on, niin etköhän sinäkin hieman tarkenna mielipiteitäsi.
Osku
- nainen43
Jos miehesi olisi suudellut naista olisiko hän sinun mielestäsi petturi?
- olisi pettämistä
ei se minusta olisi pettämistä jos mies sanoisi ettei se merkinnyt mitään.
- japa
olisi pettämistä kirjoitti:
ei se minusta olisi pettämistä jos mies sanoisi ettei se merkinnyt mitään.
Määki panin kyl seitsemää naista, mutta ei se ole pettämistä, koska ne ei merkinny mitään...
- Ei tosin kuulu meidän tapoihin
Joskus suudelmasta ei ole paluuta näin niinkun edes omasta puolesta, mutta jos se nyt oli lähinnä joku ihan käsittämätön juttu etkä enää muista koko tyyppiä niin en viitsisi vetää hernettä nenään moisesta.
Oletkin jo varmaan miettinyt paljonko kannattaa juoda jatkossa vai olisko ehkä kokonaan ilman...
Humala ei sinänsä ole mikään syy, syy on jo olemassa mutta tilaisuus tekee varkaan. Olkoonkin että tilaisuus olisi vähentynyt itsekontrolli. - on minusta
Minun mielstä suutelu ei ole pettämistä verrattuna että menee sänkyyn vieraan kanssa. En eroaisi suutelun takia mutta jos toinen olsi hypännyt sänkyyn niin se on jo eri asia.
- ittes siihen
kuntoon juonu, että käytät sitä tekosyynä huoraamisellesi. Turha itkee kun maito on jo maassa. Kysy siltä kumppaniltas, mitä mieltä. Tuskin ilahtuu.
- huoraamista???
Otas kuule sanakirjasta selkoa, mitä huoraaminen on ennen kuin tulet tänne muita haukkumaan. YÖK!!!
- kysymyksiä
Miten itse suhtautuisit ja miltä sinusta tuntuisi jos oma miehesi suutelisi toisen naisen kanssa....kannattaa asettua puolison asemaan ja tehdä vain se minkä hyväksyisi puolisonsakkin tekevän.
- totuusW
Et tietenkään ole. Eihän se varmaan pettämiseltä tuntuisi sinustakaan, jos miehesi suutelisi vierasta naista kapakassa. Sehän vaan meni vähän yli niinkuin nyt voi kännissä mennä.
- ///
Sinun edes epaillessasi tuota on selva merkki etta tiedat sen olleen vaarin.
Miksi ihmeessa sina haet kapakasta viinan avulla seuraa? Mika siina on niin viehattavaa ettei voi ilman viinaa tutustua muihin ihmisiin. Varsinkin jos on omasta vapaasta tahdosta mennyt naimisiin, sinkkuelama on tavallisesti jatetty aivan tarkoituksella taakse. (Liittyy siihen viina tai ei)
Mikali taas haluaa elaa sinkkuelamaa, silloin avioliitto ei kuulu asiaan.
Kuinka vaikea tuo on ymmarta? - että...
suutelu on intiimimpää kuin yhdyntä!!! huorat ei koskaan suutele suulle!!!!!!!!!!!!!! JA JOS OLISIN SUN UKKOS... HEIVAISIN!!!
- olit
Kun suuteleminen tapahtui, Miksi olit yksin kapakassa. Haitko tietoisesti seikkailua ?.
Miksi suutelitte.
kumman aloitteesta.
haluaisitko vielä tehdä samoin.- toivoi että
joku olisi suudellut sitä, edes kapakassa. Mutta ei. Se näki vaan unta.
- NevilleR
Pettämiseksi lasketaan seksi. Sen sijaan käyttäydyit hölmösti. Ettet vaan olis hölmö...?
/Nev- Miäs eikä mikää...
seksi? eikö suuteleminen ole seksiä? riippuuko suutelusta?
Mielestäni suutelu on paljon paljon intiimimpää kuin vaikkapa yhdyntä. Eli enemmin antaisin toisen antaa pesää kuin suudella intohimoisesti...
: ) - kokemusta...
Miäs eikä mikää... kirjoitti:
seksi? eikö suuteleminen ole seksiä? riippuuko suutelusta?
Mielestäni suutelu on paljon paljon intiimimpää kuin vaikkapa yhdyntä. Eli enemmin antaisin toisen antaa pesää kuin suudella intohimoisesti...
: )kun noin olet huolissasi.
Niin, suutelu tähtää pettämiseen,
jossakin vaiheessa, jos tulee tilaisuus.
Yleistäen, poikkeuksia voi harvakseltaan esiintyä.
- Morkkis
Tein baarissa saman, tanssilattialla.
Oma kultani näki.
Olin myös kännissä, tunnen tehneeni äärimmäisen väärin.
Olen anonut anteeksi, saanutkin...
mutta itse en pääse tekoni yli,
häpeän ja voin huonosti.
En tee koskaan samaa virhettä, toivon että pääsemme yli ja eteenpäin.
Että saamme rakennettua luottamuksen takaisin.
Olet petturi, kuten minäkin.
Mutta jos et siitä tunne huonoa omaatuntoa, rakastatkohan sitten miestäsi?
Minä olen oppikouluni käynyt, toivon että saan kaiken kauniin takaisin mitä mulla oli mieheni kanssa. - on,
esileikkiä, varsinkin jos kieltä käytetään. ja varmasti jos mies käyttää kieltä.
- hyvälle
kun mies osaa suudella, eli esileikkiähän se on ja johtaa vaikka mihin.... Kiitos T...
- tosi rakkaus
voisi koskaan suudella toista miestä. Minusta se on pettämistä!!!Minusta on naurettavaa vedota siihen, että on kännissä. Voiko sanoa, että rakastaa aidosti miestään jos pystyy suutelemaan toista miestä? Minusta se ei ole aitoa rakkautta.
- Sunday Girl
suuteli toista naista baarissa kännissä. Itse ei muka muistanut siitä mitään. En tiedä oliko se pettämistä, mutta jonkinasteinen luottamus häneen meni...
En aio tuon takia vaatia eroa, riidellä tms. koska muuten menee suht hyvin. Mutta jokin jäi vaivaamaan, niinkuin varmasti sinullakin...
Itse en suutelisi toista. - ehkä, ehkä ei
Riippuu siitä mitä sinä tunnet ja kuinka helposti tuon suutelurajan yli on sitten mennä? Ehkä kannattaisi kysyä omalta mieheltäsi pitääkö hän sitä pettämisenä.
Uskon että osittain kännissä tekee asioita mitä ei uskalla muuten tehdä. Joten sinä itse teet asioita, eikä se alkoholi! sinä olet vastuussa.
Ehkä voisit miettiä miksi suutelit vierasta miestä? Ehkä se kertoo jotain sinusta ja suhteestasi omaan mieheesi? Ehkä sinun ei kannatakaan ajatella liikaa sitä oletko pettänyt vai et. vaan juuri sitä mitä itse tunnet ja haluatko oman miehesi kanssa parantaa suhdetta? Itse saatan hyvää ystävää vaikka pussata mutta poskelle. Ja tuntemattomia en takuulla ollenkaan. Eli ihan suudelma ei vielä varsinaista pettämistä ole, mutta sangen arveluttavaa silti. Pikkasen kyllä kysyisin ukoltanikin jos vierasta naista näkisin suuteloivan. :)
Mitä alkoholiin tulee, jos teet alkoholin vaikutuksen alaisena asioita joita kadut myöhemmin, olet juonut liikaa. Mielestäni humala ei ole puolustava asianhaara, koska jokainen päättää itse mitä laittaa kurkustaan alas.
Mutta turha enää parkua, oletpahan yhtä kokemusta viisaampi ja toivon mukaan oppinut läksysi. Juttelet asian selväksi miehesi kanssa, etkä tuota temppua toista niin eiköhän hyvä tule. Onnea matkaan.- ja on
Jaa miksi sitä pitäis vieraita pussailla kun kotona on sellainen jota saa pussata niin paljon kuin lystää tai viitsii,siitähän se on usein kiinni.
- pussailla
Mutta kun tökkii tuo osa-alue elämässä niin pahasti. Minun tuli suudeltua laivalla toista miestä (mitään muuta ei tapahtunut) enkä omaksi ihmetyksekseni pode edes huonoa omatuntoa siitä. Olemme mieheni kanssa kuin parhaat ystävät asumassa saman katon alla... Joskus on jotain pientä hellyyttä mutta todella harvoin... Seksiä todella harvoin, vaikka kuinka ruikutan. Nyt vaan pelottaa tuon suutelun jälkeen se, että mitä muuta tulee tehtyä jos tilanne kotona ei muutu (ihan turha neuvoa puhumaan, sitä olen yrittänyt jo vaikka kuinka paljon ja eri tavoin).. Houkutteluja on, mutta tähän mennessä olen kieltäytynyt asiasta.. Nyt ongelmana on, että olen ihastunut työkaveriin, jonka toivon pitävän näppinsä jatkossa erossa minusta ettei käy jotain mitä kadun koko loppuelämäni.
- ja tökkiiii
pussailla kirjoitti:
Mutta kun tökkii tuo osa-alue elämässä niin pahasti. Minun tuli suudeltua laivalla toista miestä (mitään muuta ei tapahtunut) enkä omaksi ihmetyksekseni pode edes huonoa omatuntoa siitä. Olemme mieheni kanssa kuin parhaat ystävät asumassa saman katon alla... Joskus on jotain pientä hellyyttä mutta todella harvoin... Seksiä todella harvoin, vaikka kuinka ruikutan. Nyt vaan pelottaa tuon suutelun jälkeen se, että mitä muuta tulee tehtyä jos tilanne kotona ei muutu (ihan turha neuvoa puhumaan, sitä olen yrittänyt jo vaikka kuinka paljon ja eri tavoin).. Houkutteluja on, mutta tähän mennessä olen kieltäytynyt asiasta.. Nyt ongelmana on, että olen ihastunut työkaveriin, jonka toivon pitävän näppinsä jatkossa erossa minusta ettei käy jotain mitä kadun koko loppuelämäni.
Sen "tökkimisen" puutteessa suutelut taitaa alkaa ilmenemään toisten kanssa. Oman tunnon tuskat on aina oikeita . Vaikuttiko tuo kantais nyt siltä että olet niinkuin ihmissäsi siitä kun "kostoksi" että tökkii suutelut alkaa tulla osaksi arkea. Ja peloittaa että ns: lankeat uskottomuuteen kostoksi mihelles ja syyllinen on kai sitten se mahdollinen "työkaveri"..
Vaikuttaa siltä että enää on ongelma vain se miten saada joku muu syylliseksi siihen kun aloitat sen "elämän" jonkun kanssa kun ei kotona toimi?
Myös e että olet valmis ja ei neuvoja tarvitse on kai valinnat jo tehty, parkauksesi täällä on kai sitä vahvistumista sille ettet enää "kieltäydy".
Ei se työkaveri pidä näppejään erossa ei, juuri tää pakeneminen tuo ne näpit vain lähemmäksi.
nm: käsikirjoitus uusiksi,,, - sattui
ja tökkiiii kirjoitti:
Sen "tökkimisen" puutteessa suutelut taitaa alkaa ilmenemään toisten kanssa. Oman tunnon tuskat on aina oikeita . Vaikuttiko tuo kantais nyt siltä että olet niinkuin ihmissäsi siitä kun "kostoksi" että tökkii suutelut alkaa tulla osaksi arkea. Ja peloittaa että ns: lankeat uskottomuuteen kostoksi mihelles ja syyllinen on kai sitten se mahdollinen "työkaveri"..
Vaikuttaa siltä että enää on ongelma vain se miten saada joku muu syylliseksi siihen kun aloitat sen "elämän" jonkun kanssa kun ei kotona toimi?
Myös e että olet valmis ja ei neuvoja tarvitse on kai valinnat jo tehty, parkauksesi täällä on kai sitä vahvistumista sille ettet enää "kieltäydy".
Ei se työkaveri pidä näppejään erossa ei, juuri tää pakeneminen tuo ne näpit vain lähemmäksi.
nm: käsikirjoitus uusiksi,,,Sattui niin, että suutelin tanssilattialla. Oma mies ei nähnyt tilannetta. Mutta kauhukseni olen huomannut, että syyllisyyden sijaan tunnen suurta iloa siitä, että sain suudella kyseistä henkilöä. Se oli niiiiiin ihanaaaaaaa.......
Oih.... Mutta koska olemme kumpikin tahoillamme varattuja niin siihen se sitten jää.
Mutta minkäänlaista syyllisyyttä en ole tuntenut, päinvastoin pelkkää iloa. - ihanuutta
sattui kirjoitti:
Sattui niin, että suutelin tanssilattialla. Oma mies ei nähnyt tilannetta. Mutta kauhukseni olen huomannut, että syyllisyyden sijaan tunnen suurta iloa siitä, että sain suudella kyseistä henkilöä. Se oli niiiiiin ihanaaaaaaa.......
Oih.... Mutta koska olemme kumpikin tahoillamme varattuja niin siihen se sitten jää.
Mutta minkäänlaista syyllisyyttä en ole tuntenut, päinvastoin pelkkää iloa.niihän se koirakin tekee että nuolee naapurin koiralta turvan kun silmä välttää.Mitä hiton ihanaa siinä suutelemisessa on?Ainakaan jos ei ole tunteita mukana?Mielestäni EI MITÄÄN!
- SAIT
sattui kirjoitti:
Sattui niin, että suutelin tanssilattialla. Oma mies ei nähnyt tilannetta. Mutta kauhukseni olen huomannut, että syyllisyyden sijaan tunnen suurta iloa siitä, että sain suudella kyseistä henkilöä. Se oli niiiiiin ihanaaaaaaa.......
Mutta minkäänlaista syyllisyyttä en ole tuntenut, päinvastoin pelkkää iloa.Mita hait, miksi piti vierasta miestä suudella.
Taidat olla houkutuksille heikko ihminen, jolle toisen tunteet eivät merkitse mitää.
Haluaisitko että miehesi tekisi samoin sinulle, eli suutelisi vierasta.
Annatko kenties väärän viestin viaraalle vai saitko kenties väärän viestin häneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494