Mietin, miten selvitä tilanteesta, johon olen itseni pistänyt. Asun ex-tyttöystäväni kanssa vielä yhdessä, mutta olemme eronneet vähän aikaa sitten minun tahdostani. Olen pyrkinyt olemaan satuttamatta exääni, mutta tuntuu siltä että vaan pahennan asioita kaiken aikaa.
Olen jo jonkin aikaa tapaillut yhtä toista naista, joka on aika haastava tapaus. Viikonloppuna oltiin syömässä ja leffassa, ja mä olisin halunnut hiukan enemmän, mutten tietenkään voi kutsua ihmistä meille exän kanssa samaan sänkyyn... Nainen taas pihtailee mun päästämistäni luokseen, ja lähetti mut illalla kotiin exän viereen nukkumaan ensin minua vähän lämmiteltyään.
No, lihani oli liian heikko ja nyt olen helvetinmoisessa kusessa. Ex on onnensa kukkuloilla, ja minä taas ajattelen toista naista, joka nyt puolestaan lupasi päästää minut kotiinsa ensi viikonloppuna...
Tanan keleen ttu että osaan olla idiootti. Neuvoja?
Tuota noin...
5
644
Vastaukset
- kuin..
Että pidä lihasi kurissa kunnes muutatte erilleen. Meillä oli tismalleen samanlainen tilanne ja minä menin aloittamaan suhteen ennen erilleenmuuttoa. Paskaahan siitä käteen jäi. Tuli kauheita riitoja, loukatuksi exää aivan turhaan, mustasukkaisuutta uuden taholta ja loppujenlopuksi vituksi meni uusikin suhde. En suosittele tuohon rumbaan alkamista. Ei auttanut, vaikka kuinka sovimme olevamme kavereita ja vapaita tekemään mitä huvittaa jne. Todellisuus lyö aika lujaa.
- flammableheart
Tässä neuvo jonka saat täällä luultavasti kuulla moneen kertaan: muuta pois ex-tyttöystäväsi luota. Mikään muu ei oikeasti tähän tilanteeseen auta, muuta vaikka kaverin/sukulaisen/kenen tahansa luokse väliaikaisesti. Tai sitten älä tapaile tätä toista tyttöä, eiköhän vanha suhde kannattaisi kuopata kunnolla ennen kuin syöksyy toiseen.
- Kolli Kellinen
Pitääkö yleensäkään aloittaa uutta suhdetta ennen kuin se entinen on käsitelty? Jos asut vielä exäsi kanssa ja harrastat seksiäkin hänen kanssaan, minusta näyttää siltä, että sinulla on vielä tunteita häntä kohtaan. Se ei ole todellakaan reilua uutta tyttöystävääsi kohtaan. Ehdotan, että joko yrität uudelleen exäsi kanssa tai muutat mahdollisimman nopeasti omaan asuntoon etkä edes harkitse vakavaa seurustelua ennen kuin olet päässyt eroon tunteista exääsi kohtaan. Enkä tarkoita ainoastaan romanttisia tai seksuaalisia tunteita, vaan myös vihaa, katkeruutta jne... niin kauan kuin minkäänlaisia voimakkaita tunteita on olemassa, exä elää vielä sydämessäsi eikä siellä ole tilaa toiselle.
- niinkö luulet?
Pidän kyllä exästäni todella paljon ja hän on mulle edelleen todella tärkeä, mutta en rakasta häntä. Minkäänlaisia vihan tai katkeruuden tunteita mulla ei häntä kohtaan ole, mutta hänellä varmasti mua kohtaan (ja yhä enenevässä määrin). Exä vaan on vieressä ja meidän yhteiselo sujuu ihan hyvin. Kyllä mun sydämessäni on tilaa.
En halua viettää elämääni exäni kanssa, se on selvä. Pitäisikö silti yrittää jotain?
Taitaa kaatua nuo molemmat suhteet omaan mahdottomuuteensa. Tai siis minun mahdottomuuteeni. Olen aika paska jätkä. - Seitsemän
niinkö luulet? kirjoitti:
Pidän kyllä exästäni todella paljon ja hän on mulle edelleen todella tärkeä, mutta en rakasta häntä. Minkäänlaisia vihan tai katkeruuden tunteita mulla ei häntä kohtaan ole, mutta hänellä varmasti mua kohtaan (ja yhä enenevässä määrin). Exä vaan on vieressä ja meidän yhteiselo sujuu ihan hyvin. Kyllä mun sydämessäni on tilaa.
En halua viettää elämääni exäni kanssa, se on selvä. Pitäisikö silti yrittää jotain?
Taitaa kaatua nuo molemmat suhteet omaan mahdottomuuteensa. Tai siis minun mahdottomuuteeni. Olen aika paska jätkä.Hyvien neuvojen tarpeessa kyllä oletkin, vaikka ratkaisun tulet tekemäänkin ihan itse. Sanotaan että rehellisyys maan perii, mutta naisena jos asetun jommankumman rooliin tässä niin enpä tiedä...ehkä en haluaisi kuulla totuutta. Se mikä tapahtui, tapahtui, ja nyt jatkat elämääsi. Vähän säälittää se tyttöparka joka kuvittelee yhden yön jälkeen että kaikki on taas hyvin. Ihan ensimmäiseksi tilit selviksi hänen kanssaan jotta myös hän voi aloittaa oman elämänsä, sen johon sinä et kuulu. Jos täräytät molemmille totuuden, on satavarma että löydät itsesi - et tossun alta - vaan taivasalta.
Jos asunnonhaku ei tuota tulosta, pyrkisin ainakin sen ajan pidättäytymään muista suhteista. Helppo sanoa näin, tiedän kyllä mitä se on tunteet vie ja järki pysyy hiljaa. Olet kuitenkin jo aikuinen mies. Ota järki käteen ja tee niinkuin on oikein tehdä. Mitä se sitten onkaan; sen tiedät itse parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403691Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333264- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351758
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241559
- 281517
- 291489
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484