dove shimmeri

summer glov

kertokaa kokemuksia? alkaako muilla haisemaan pahalle oltuaan iholla jonkin aikaa?

oon kokeillu itse noin 4 kertaa ja enpä ole vielä huomanut värimuutosta..ehkä sitten viikon päästä. ja se haju!! on eka hyvä, mut sitten muuttuu ja alan haisemaan niin, niiin pahalle.. kuin märälle koiralle!!
onko mussa vikaa? vai tuotteessa? ei muut tuotteet ainakaan noin ole reagoineet...mutta kosteuttaa hyvin, vaikka jättää ihon sellaseks kuin ois kelmuun käärittynä.

kokoemuksia kokemuksia :)

14

3480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anu

Ostin ja kokeilin.Ei ole mulle tarpeeksi tehokas värinantaja.Saa hölvätä kerta toisensa perään eikä sittenkään tuu tarpeeksi rusketusta.Lisäksi olen ruskeahiuksinen enkä erikoisen vaaleaihoinen,tietysti kesän rusketukset on jo muisto vaan.Tuntuu että pullo kuluu loppuun hetkessä.Taidanpa siirtyä muihin litkuihin.Tuoksu tuotteessa on minusta ihan hyvä ja paljon miedompi kuin yleensä näissä,mikä on iso plussa tälle eikä ainakaan mun ihollani haise märälle koiralle eikä millekään muullekaan elukalle;)

• ihotyyppisi

ei ole yhteensopiva tuotteen koostumuksen kanssa. Itselläni tuo Dove veti ekalla kerralla kolme astetta tummemman ihon - siis aika mieletön tulos!! Itse olen siis blondi. Eräs kaverini valitti myös ettei hän näe mitään värieroa (samanlainen blondi kuin minäkin), vaikka iho oli ihan selkeän ruskea. Silmä tottuu liian nopeasti ruskeaan? (Itse en aluksi värjännyt käsiä lainkaan, ainoastaan muun kropan ja kun vertasin käsivarsia käsiin, ero oli huima) Tai sitten alla on käytetty jo muita ruskettavia tuotteita, niin ettei Doven kevyt päivetys tuo suurta eroa entiseen.

Minä en haista mitään eikä mieskään ole valittanut. Hieman ällömakeahkohan tuo tuoksu on, mutta haihtuu iholtani nopeasti (tunti).

Oletko milloin kuorinut ihosi? Ihovoiteethan eivät pääse imeytymään kuolleen solukon läpi ihoon - tällöin voi olla niin ettei koko tuote tartu, tai sitten käy niin kuin itseruskettavien kanssa, saat läikikkään tuloksen.

Ehdottaisin että kuorisit ihosi L`Orealin ihonkuorintavoiteella ja kasvot Nivean kasvoille tarkoitetulla kuorintavoiteella. Sitten uusi yritys Doven kanssa.

• minni81

Mulle oli positiivinen yllätys tuo dove!
        Laitoin eilen ekaa kertaa ja kas, tänään on ilmaantunut sellainen kevyt päivetys, ILMAN rajoja!!! Olen kärsinyt valkoisuudestani lähes aina ja kokeillut vaikka mitä itseruskettavia..aina niistä on vaan liian tummia tullu heti kättelyssä.
        Ja rajat...Dove levittyi mielestäni todella hyvin ja helposti. Levitin tuotetta koko kropalle, kasvoista varpaisiin asti ja edes selässä ei näy mitään juovia. Rusketukseksi ei tätä kuitenkaan vielä yhden kerran jälkeen voi ehkä sanoa(voi olla, että laitan vielä toisen kerroksen), mutta sain iholleni kuitenkin huomattavasti terveemmän värin!!! Suosittelen!!

• tirlittan
        minni81 kirjoitti:

Laitoin eilen ekaa kertaa ja kas, tänään on ilmaantunut sellainen kevyt päivetys, ILMAN rajoja!!! Olen kärsinyt valkoisuudestani lähes aina ja kokeillut vaikka mitä itseruskettavia..aina niistä on vaan liian tummia tullu heti kättelyssä.
        Ja rajat...Dove levittyi mielestäni todella hyvin ja helposti. Levitin tuotetta koko kropalle, kasvoista varpaisiin asti ja edes selässä ei näy mitään juovia. Rusketukseksi ei tätä kuitenkaan vielä yhden kerran jälkeen voi ehkä sanoa(voi olla, että laitan vielä toisen kerroksen), mutta sain iholleni kuitenkin huomattavasti terveemmän värin!!! Suosittelen!!

ööö...tuleeko tuosta kuinka voimakas muutos, jos on todella vaaleaihoinen: huomaako muut tai huomaako sen sävyn muutoksen itse?

Ja kuluuko tuo sävy lainkaan pesussa pois?
        Itse olen melko valkoinen, olisi mukavaa kokeilla jotain tuollaista tuotetta, mutta en ole uskaltanut kun pelkään sen muutoksen olevan todella raju...

• minni81
        tirlittan kirjoitti:

ööö...tuleeko tuosta kuinka voimakas muutos, jos on todella vaaleaihoinen: huomaako muut tai huomaako sen sävyn muutoksen itse?

Ja kuluuko tuo sävy lainkaan pesussa pois?
        Itse olen melko valkoinen, olisi mukavaa kokeilla jotain tuollaista tuotetta, mutta en ole uskaltanut kun pelkään sen muutoksen olevan todella raju...

Oon itse kanssa vaaleaihoinen ja mulla toi tosiaan toimi erittäin hyvin. Tuli semmonen kevyt päivetys...tai niin kuin edellisessä viestissäin laittelin, ni terveemmän värinen iho:). Itselläkin olo huomattavasti pirteämpi! Ja vaatteet näyttää paremmille kun ei oo niin aneemisen näköinen:). kyllä se aika nopeesti lähtee pois sitten jos pahaksi menisikin. Ja kun varovasti laittelee sitä voidetta(minä laitoin ihan tavallisen kosteusvoiteen tapaan koko vartalolle melkoisen suurpiirteisesti ja hyvä tuli), ni eiköhän siullakin onnistu:)!

• tirlittan
        minni81 kirjoitti:

Oon itse kanssa vaaleaihoinen ja mulla toi tosiaan toimi erittäin hyvin. Tuli semmonen kevyt päivetys...tai niin kuin edellisessä viestissäin laittelin, ni terveemmän värinen iho:). Itselläkin olo huomattavasti pirteämpi! Ja vaatteet näyttää paremmille kun ei oo niin aneemisen näköinen:). kyllä se aika nopeesti lähtee pois sitten jos pahaksi menisikin. Ja kun varovasti laittelee sitä voidetta(minä laitoin ihan tavallisen kosteusvoiteen tapaan koko vartalolle melkoisen suurpiirteisesti ja hyvä tuli), ni eiköhän siullakin onnistu:)!

Miten sen saa esimerkiks selkään hyvin ilman ettei jää jotain länttejä tai rajoja? :D Vai jääkö siitä edes...?
        Onks siulla muut huomanneet tuota kevyttä ruskettumista?
        Ja jos siitä tulee liaan tumma jälki mulla niin voiko sitä sekoittaa vaikka muuhun vartalovoiteeseen tai vastaavaa, en tiiä miks mutta hirvee kammo on että saan jostain sellaisen oranssin keinorusketuksen näköisen ihon ku olen niin vaalea :D

• minni81
        tirlittan kirjoitti:

Miten sen saa esimerkiks selkään hyvin ilman ettei jää jotain länttejä tai rajoja? :D Vai jääkö siitä edes...?
        Onks siulla muut huomanneet tuota kevyttä ruskettumista?
        Ja jos siitä tulee liaan tumma jälki mulla niin voiko sitä sekoittaa vaikka muuhun vartalovoiteeseen tai vastaavaa, en tiiä miks mutta hirvee kammo on että saan jostain sellaisen oranssin keinorusketuksen näköisen ihon ku olen niin vaalea :D

Mä vetelin kyllä tosissaan aika suurpiirteisesti...aikaa ei menny yhtään sekuntia enempää kuin tavallisen vartalovoiteen levittämiseen..JA HYVÄ TULI:)! Mulle sanottiin, että näytän pirteämmälle ja kysyttiin oonko ulkoillu paljonkin viimeaikoina:). Tiedä sitten onko kyse rusketuksesta vai pirteämmästä olemuksestä yleensäkin..Kyllä mä luulen, että onnistuu varmaan doven sekoittaminen tavalliseen vartalovoiteeseen, jos varman päälle haluaa ottaa:). Kaikista eniten miua yllätti tuo "rajattomuus", ei niinku missään mitään! Ei edes selässä!! Vaikka aika huolimattomasti tosiaan laittelin. Tavalliseen tapaan rasvailin, enkä peilistä kattonu. Sopii miulle tämmönen:)
        Oon kokeillu muitakin itseruskettavia, lähinnä kasvoille ja ne on kyllä ollu huomattavasti enemmän keltaisia/oransseja kuin tämä tulos. Miusta iho on terveemmän värinen, ei kellertävä. Onnea kokeiluille;)

• Sanna
        minni81 kirjoitti:

Siis en voi kuin suositella Summer Glowta. Kaunis rusketus ku laitoin kolme kerrosta ja eikä rajoja ollenkaan! Täydellinen tuote mulle. Ja eron huomaa, muttei liikaa. Ja sopii myös kasvon iholle, mutta kannattaa laittaa aina yksi kerros kerralla ja katsoa haluaako tummemman tuloksen. Vihdoinki tuote joka tekee sen mitä lupaa. Suosittelen kaikille jotka haluavat tasaisen rusketuksen.

• Hipsu
        minni81 kirjoitti:

Mä vetelin kyllä tosissaan aika suurpiirteisesti...aikaa ei menny yhtään sekuntia enempää kuin tavallisen vartalovoiteen levittämiseen..JA HYVÄ TULI:)! Mulle sanottiin, että näytän pirteämmälle ja kysyttiin oonko ulkoillu paljonkin viimeaikoina:). Tiedä sitten onko kyse rusketuksesta vai pirteämmästä olemuksestä yleensäkin..Kyllä mä luulen, että onnistuu varmaan doven sekoittaminen tavalliseen vartalovoiteeseen, jos varman päälle haluaa ottaa:). Kaikista eniten miua yllätti tuo "rajattomuus", ei niinku missään mitään! Ei edes selässä!! Vaikka aika huolimattomasti tosiaan laittelin. Tavalliseen tapaan rasvailin, enkä peilistä kattonu. Sopii miulle tämmönen:)
        Oon kokeillu muitakin itseruskettavia, lähinnä kasvoille ja ne on kyllä ollu huomattavasti enemmän keltaisia/oransseja kuin tämä tulos. Miusta iho on terveemmän värinen, ei kellertävä. Onnea kokeiluille;)

Moikka!
        luin tossa että laitat kasvoille kanssa tota shimmeriä. mä oon pitkään miettinyt että haluaisin kokeilla, mutta just haluan sitten kasvoihinkin, mutta miten sitten meikki..? ootko laittanut meikkiä siihen päälle vai pitäiskö olla ilman? mä en osaa olla ilman meikkiä kun iho ei kauheen hyvä, mutta kuitenkin sit pitäis saada päivetystä vähän kasvoihinkin

• pettynyt..
        Hipsu kirjoitti:

Moikka!
        luin tossa että laitat kasvoille kanssa tota shimmeriä. mä oon pitkään miettinyt että haluaisin kokeilla, mutta just haluan sitten kasvoihinkin, mutta miten sitten meikki..? ootko laittanut meikkiä siihen päälle vai pitäiskö olla ilman? mä en osaa olla ilman meikkiä kun iho ei kauheen hyvä, mutta kuitenkin sit pitäis saada päivetystä vähän kasvoihinkin

En kyl suosittelis kasvoille jos sielki lopen muuttuu karmivaksi. ei kehtais liikkuu missään... mut nivean kosteuttava päivävoide Summer Beauty on hyvää, kokemuksella.. Maksaa n.8e ja voi laittaa aamuin illoin ja kosteuttaakin hyvin ihon.. ja päälle voi laittaa meikkivoidetta.. kantsii ensin kuoria kasvot ja oon joskus laittanu naamionki ensin.. hyvä lopputulos!

• linna

kyllä vain. Hyvä tuoksu purkissa, hetken iholla oltuaan haiskahtaa pahalle. Itse kokeillut 5 päivää ja kyllä vain, hiukan liian voimakaskin rusketus jo tullut putelista. Hiukan tavallisestani poikkeava tulos tosin väriltään, kosteuttaa hyvin. Ja hajun peitän suihkauksella bodyspraytä niin että ei vaivaa se haju. Kyllä sain mitä luvattiin.

• laitoinko

liikaa ainetta vai mitä, koska halju oli todella voimakas ja tarttui vaatteissin.. enään en uskalla käyttää ollenkaan :( turhaan purnukka nyt seisoo kaapissa kun kukaan muukaan ei halua kokeilla kun valitin niin paljon :P :)
        eikä sitä väriäkään kamalasti tullut.

• yök!!!
        laitoinko kirjoitti:

liikaa ainetta vai mitä, koska halju oli todella voimakas ja tarttui vaatteissin.. enään en uskalla käyttää ollenkaan :( turhaan purnukka nyt seisoo kaapissa kun kukaan muukaan ei halua kokeilla kun valitin niin paljon :P :)
        eikä sitä väriäkään kamalasti tullut.

mulla jäi vartaloon hirveä haju, mikä ei lähde pesemälläkään pois. varsinkin kämmenet haisee ihan törkeen pahalle!!! onko vinkkejä millä sais hajun pois????

• pettynyt

Aluksi voide oli mahtava ja sain upean "rusketuksen" mutta sitten meninkin töihin, työskentelen hoitoalalla ja käsihuuhteiden käyttö on runsasta, kahden työvuoron jälkeen väri todella karmiva... kauheita läikkiä ja muutenkin epätasanen järkytys!!!!1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe