Mitä mieltä olette?

Ihmetys...

Haluaisin tietää, mitä mieltä ihmiset ovat, jos seurusteleva ihminen hakee seuraa internetin deittipalstoilta, ihan vain ystäviksi. Siis jos vaikka onnellisessa parisuhteessa oleva nainen hakee YSTÄVIÄ, sukupuolella ei väliä.
Mitä ajattelette tästä? Siis jos ystävyyssuhde jää sähköpostien tasolle,ei näkemisiä?
Onko se mielestänne väärin?

5

1108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse hae

ystäviä deittipalstoilta nyt kun minulla on vakituinen kaveri. Ei ole tarvetta ja jos huomaisin että omalla kaverillani olisi ilmoitus ko palstalla niin tykkäisin kyllä kyttyrää ja kaveri voisi olla ihan kohta entinen kaveri. Tämä vain minun mielipiteeni.

• jenaaa

ystävien hankkimisessa ei ole mitään väärää. Itselläni (olen nainen) on paljon myös miespuolisia kavereita, ihan ei-netin kautta hankittuja. Jos kumppani on todella mustasukkaista sorttia, voi miesten kanssa hengailu/kirjoittelu tuntua puolisosta pahalta,vaikka oltaisiin vain kaveri-linjalla. Mutta eihän siinä mtn väärää ainakaan ole,jos samaa sukupuolta edustavien kanssa juttelee, mailailee ja tutustuu. Toivottavasti et ole sellaisessa suhteessa,että joudut ystäviä hankkimaan puolisalaa.

• Mustat sukat

On vaan lähes aina se puoli, että ystävyydellä haetaan myös siinä sivussa jotakin muutakin:). Ok, ehkä ne naisen työkaverit jos ovat miehiä niin vielä menee mutta jos ruvetaan vapaa-aikanakin tapaamaan näitä miespuoleisia ystäviä, niin kyllä ainakin itsellä hälytyskellot alkaisivat soida.

• keskisuomenkuningas

en ainakaan ole mustasukkainen vaikka naisellani olis miespuolisia kavereita.ex emäntä haki kanssa netistä kavereita ku muutettiin uudelle paikkakunnalle ja ei tunnettu ketään..muutenkin suurin osa hänen ystävistään oli miehiä eikä se vaivannu minua..siis semmoisia ystäviä joita myös näki "livenä".ja huom! emme eronneet sen takia..mielestäni ystäviä ei ole koskaan liikaa ja mitä väliä sukupuolella.se että olisi mustis ystävistä kertoo mielestäni huonosta itsetunnosta..

• ... kerro selvästi profiilissa haluavasi vaan kirjeenvaihtokaveria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe