Haluaisin tietää, mitä mieltä ihmiset ovat, jos seurusteleva ihminen hakee seuraa internetin deittipalstoilta, ihan vain ystäviksi. Siis jos vaikka onnellisessa parisuhteessa oleva nainen hakee YSTÄVIÄ, sukupuolella ei väliä.
Mitä ajattelette tästä? Siis jos ystävyyssuhde jää sähköpostien tasolle,ei näkemisiä?
Onko se mielestänne väärin?
Mitä mieltä olette?
5
1108
Vastaukset
- itse hae
ystäviä deittipalstoilta nyt kun minulla on vakituinen kaveri. Ei ole tarvetta ja jos huomaisin että omalla kaverillani olisi ilmoitus ko palstalla niin tykkäisin kyllä kyttyrää ja kaveri voisi olla ihan kohta entinen kaveri. Tämä vain minun mielipiteeni.
- jenaaa
ystävien hankkimisessa ei ole mitään väärää. Itselläni (olen nainen) on paljon myös miespuolisia kavereita, ihan ei-netin kautta hankittuja. Jos kumppani on todella mustasukkaista sorttia, voi miesten kanssa hengailu/kirjoittelu tuntua puolisosta pahalta,vaikka oltaisiin vain kaveri-linjalla. Mutta eihän siinä mtn väärää ainakaan ole,jos samaa sukupuolta edustavien kanssa juttelee, mailailee ja tutustuu. Toivottavasti et ole sellaisessa suhteessa,että joudut ystäviä hankkimaan puolisalaa.
- Mustat sukat
On vaan lähes aina se puoli, että ystävyydellä haetaan myös siinä sivussa jotakin muutakin:). Ok, ehkä ne naisen työkaverit jos ovat miehiä niin vielä menee mutta jos ruvetaan vapaa-aikanakin tapaamaan näitä miespuoleisia ystäviä, niin kyllä ainakin itsellä hälytyskellot alkaisivat soida.
- keskisuomenkuningas
en ainakaan ole mustasukkainen vaikka naisellani olis miespuolisia kavereita.ex emäntä haki kanssa netistä kavereita ku muutettiin uudelle paikkakunnalle ja ei tunnettu ketään..muutenkin suurin osa hänen ystävistään oli miehiä eikä se vaivannu minua..siis semmoisia ystäviä joita myös näki "livenä".ja huom! emme eronneet sen takia..mielestäni ystäviä ei ole koskaan liikaa ja mitä väliä sukupuolella.se että olisi mustis ystävistä kertoo mielestäni huonosta itsetunnosta..
... kerro selvästi profiilissa haluavasi vaan kirjeenvaihtokaveria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603